Johan Nilsson

Johan Nilsson

Johan Nilsson är mäklare på HusmanHagberg Enskede

Johan Nilsson har varit registrerad mäklare sedan 2021-03. Johan Nilsson har varit aktiv på Reco.se sedan 2021-09 och har fått 149 omdömen med ett betyg på 4.9. Johan Nilsson har haft 50 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

149 omdömen om Johan Nilsson

Sedan starten hos Reco 2021
Liselotte K
Årsta

Rak, tydlig, trygg och hjälpsam. Lätt att nå, bra kommunikation. Rekommenderas varmt om man vill ha en kunnig och engagerad mäklare. Tack Johan! // Lotta

Camilla E
Årsta

Proffsig och engagerad. Kommer anlita Johan om jag ska sälja i framtiden.

Ludmila T
Enskede Gård

Johan är en mäklare som sätter kunden i fokus med ett trevligt bemötande och svarar otroligt snabbt på alla frågor man har. Jag kommer använda mig av Johan den dagen jag ska sälja.

Alexander J
Enskede Gård

Johan var båda proffsig och trevlig och vi är mycket nöjda med hur han har guidat oss genom vårt bostadsköp.

Mats G
Blåsut/Johanneshov

Saklig, kunnig, inlyssnande och bra

Jonas M
Årsta

Jag avfärdade en rad mäklare innan Johan. Han var den förste som lyssnade på vad jag så och väntade tålmodigt med att höra av sig på avtalad dag. Gott bemötande hela vägen.

Evin T

Snabbt återkoppling och trevlig 👍

Frank S
Enskede Gård

Han är mycket trevlig, engagerad och professionell. Vi är mycket nöjda, rekommenderas varmt.

Kirsi S
Enskede Gård

Johan är mycket trevlig, engagerad och professionell, kan varmt rekommendera honom.

Patrik A
Blåsut/Johanneshov

Vi sökte en lägenhet till vår son och hittade denna som var klippt och skuren för oss. Johan var väldigt tillmötesgående och löste en visning med kort varsel sent en kväll. Vi fick ett väldigt gott och förtroendefullt intryck av Johan under visningen. Hela processen gick fort och smärtfritt och efterföljande dag skrev vi kontrakt. Vi är så nöjda!