Linda Fredriksson

Linda Fredriksson

Linda Fredriksson är mäklare på HusmanHagberg Lidingö

Linda Fredriksson har varit registrerad mäklare sedan 2023-07. Linda Fredriksson har varit aktiv på Reco.se sedan 2024-03 och har fått 3 omdömen med ett betyg på 5.0. Linda Fredriksson har haft 3 försäljningar sen 2023-12 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

2023-12 - 2024-04

3 omdömen om Linda Fredriksson

Sedan starten hos Reco 2024
Sandra A
Köpte sitt hus med hjälp av Linda Fredriksson en del av HusmanHagberg Lidingö
Rudboda

Linda är proffsig, har fingertoppskänsla och är alltid trevlig och engagerad. Vi har både både köpt och sålt med henne och varit lika nöjda i båda processer. Kan varmt rekommendera Linda!

Svar från Linda Fredriksson

Vad fint att höra, tack! Så roligt att få följa er.

Lisa E
Köpte sin lägenhet med hjälp av Linda Fredriksson en del av HusmanHagberg Lidingö
Dalénum

Linda är otroligt trevlig och lätt att ha att göra med men hon är framförallt väldigt kunnig och professionell som mäklare. Linda ligger steget före, är noggrann och uppmärksam. Vi skulle välja Linda om vi skulle sälja vår bostad och rekommenderar henne varmt!

Tack vad fint skrivet/ Vi ses, L

Sebastian R
Sålde sin lägenhet med hjälp av Linda Fredriksson en del av HusmanHagberg Lidingö
Dalénum

Vi både köpte av, och sålde med, Linda Fredriksson på HusmanHagberg, och det har varit en kanonupplevelse rakt igenom. Linda kommer med råd och är snabb på att följa upp genom hela processen - som säljare har vi känt oss trygga genom hela försäljningen.

Svar från Linda Fredriksson

Tack för fina ord! Så roligt att få följa er/ Vi ses!