Emelie Bergman

Emelie Bergman

Emelie Bergman är mäklare på HusmanHagberg Uppsala

Emelie Bergman har varit registrerad mäklare sedan 2023-01. Emelie Bergman har varit aktiv på Reco.se sedan 2023-07 och har fått 5 omdömen med ett betyg på 4.4. Emelie Bergman har haft 6 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 92% av sina kunder efter omdömen.

5 omdömen om Emelie Bergman

Paulina L
Sålde sin lägenhet med hjälp av Emelie Bergman en del av HusmanHagberg Uppsala
Eriksberg

Bra bemötande men upplevde lite dålig återkoppling och vår kommunikation kunde nog varit bättre. Men fick lägenheten såld trots lågkonjunktur, fick inte det pris jag önskade men är nöjd ändå.

Lena G
Sålde sin lägenhet med hjälp av Emelie Bergman en del av HusmanHagberg Uppsala
Rosendal

Emelie är en sådan mäklare man som säljare och köpare önskar sig. Pålitlig, kunnig och serviceinriktad hela tiden. Mån om att alla ska vara nöjda och hela tiden uppdaterar oss som säljare. Vi har enormt stort förtroende för Emelie.

Lia U
Övre Slotts

Påläst, snabb, proffsig och tillgänglig.

Salar K

Hon var snäll , respektive, lungt. Det gick bra

Thomas C
Centrum

Eftersom jag är från Storbritannien, tog Emily tid att förklara de olika varningarna och skillnaderna på den svenska marknaden jämfört med Storbritannien. Hon var tålmodig med alla mina frågor hur triviala än, hon har ett vänligt personligt tillvägagångssätt men var alltid professionell i sina affärer. Emily var ofta tillgänglig för hjälp långt utanför normal arbetstid och skulle ge råd och möjliga lösningar när hon blev tillfrågad. Jag litade mest på henne när jag köpte egendom, vilket är ganska stressigt att göra...