I Tid & Rum

I Tid & Rum

Ring 08-718 59 55 www.itidorum.se
4.5

Välkommen in i tid och rum, en tidlös lösning för ditt hem. Heminredning med gammaldags charm är vår styrka. I vår butik på 400kvm har vi bla barnmöbler, möbelrenovering, dekormålning, allmogemöbler och sömnad. Vann pris som Årets Butik 2008. Välkommen!

4 omdömen om I Tid & Rum

Moa E

ANNA R
Skrev om I Tid & Rum

Kanonbutik, här kan man få hjälp med gardiner som de syr upp utan att det kostar något, va sägs om det?, jo tyget får man ju självklart betala. jättegulliga barnmöbler och nallar, vi köpte för den delen garn till en halsduk som dottern ska sticka....vilket sortiment är det så många som stickar nu för tiden. värt ett besök.

jenny
Skrev om I Tid & Rum

En av dom bästa butikerna i Nacka!

Nadia C
Skrev om I Tid & Rum

Denna lilla butik som ligger i Ektorps centrum är lätt att missa om man inte känner till den. Butiksdelen är ganska liten, men det dem har innebär ofta en stor ha-lust. När jag kommer in hit har dem oftast DEN kudden eller DEN ljusstaken som jag har letat efter så länge. Förutom hemaccessoarer har dem även ett bra gardinsortiment och här kan man även specialbeställa barnmöbler som ex vis ska målas på ett visst sätt inför ett dop.