Ica Maxi Special AB

4.0

4 omdömen om Ica Maxi Special AB

Joel B
Skrev om Ica Maxi Special AB

Jag gillar ICA Maxi, de säljer allt man behöver till hushållet. Det känns även som att deras varor håller bättre kvalité än andra stora matvarubutiker. På grund av det kanske priset är lite högre än lågprisbutikerna. I stort sätt bra butik!

Linus  N
Skrev om Ica Maxi Special AB

Ica är en väldigt välorganiserad och trevlig affär. Här bjuds man på ett trevligt bemötande från personal och produkter som är skonsamma för såväl plånboken som hälsan. Det är väldigt lätt att hitta till Maxi vid högskolan i halmstad, då det bara är att ta sikte på "Trade center".

Anna J
Skrev om Ica Maxi Special AB

ICA maxi uppfyller mina krav att få en fyra för att den den ligger nära, välsorterad och tillräckligt bra precis. Jag måste även säga att dom har enkassörska som man varje gång förvånas över hur trevlig hon alltid är. Helt ofattbart att man orkar en hel dag

Johannes R
Skrev om Ica Maxi Special AB

Bra och billigt! Här finns i det närmaste allt i matväg. Ligger även nära Högskolan och perfekt att gå förbi när man är på väg hem från studierna om man är student. Har man ICA-kundkort så kan man även utnyttja deras självscanning och komma igenom kassorna mycket fortare.