Ica Stop Supermarket

3.5

8 omdömen om Ica Stop Supermarket

Anna E
Skrev om Ica Stop Supermarket

Vad har hänt? Min absoluta favorit-ICA genom åren är nu efter - ja faktiskt - ÅR av renovering såå dålig! Det smärtar att konstatera men den tidigare fräscha, snygga, läckra premiumbutiken, känns nu - trots något försök att skapa en ”saluhall” - medioker och tråkig! Blå trista lagerhyllor med instaplad mat i en märklig layout, där man springer varv efter varv och letar. Så ledsamt att konstatera, men det blir inhandling framöver i någon av de andra närliggande ICA (Dragonen och Rösjöhallen) som gjort precis tvärtom i sin butiksuppdatering under samma period - gått från medioker till premium!

Thomas H
Skrev om Ica Stop Supermarket

Fiskdisken säljer utgången skaldjur medvetet och utan att berätta. Vi köpte musslor i fiskdisken och när vi öppnade det inslagna paketet när vi kom hem upptäckte vi att de luktade illa och att musslorna hade gått ut två dagar innan. Majoriteten av musslorna var döda. Vi ringde till affären och de sa att de var medvetna om att bäst före datum hade passerat med flera dagar men att de inte tyckte musslorna (när de låg på is i affären) inte luktade illa och gjorde bedömningen att de skulle säljas till fullt pris och att kunden...

Gunnar P
Skrev om Ica Stop Supermarket

Det enda alternativet när det gäller att vardagshandla mat i området..

Moz S
Skrev om Ica Stop Supermarket

Bra butik, hjälpsam personal, i överlag fräscht sortiment med undantag för någon enstaka gång (vi hade otur en gång med en näst intill förstelnad tårtbit). Fin inredning. Mycket bra öppettider. För oss bra läge. Det går av någon anledning inte att sätta sämre betyg än en varm rekommendation!

Johan F
Skrev om Ica Stop Supermarket

Ubersnygg inredning, personalen i scharken jobber självklart i slipps vilket säger ganska mycke om affären i övrigt, Bra läge, välsorterat men höga priser.

Olof B
Skrev om Ica Stop Supermarket

Utbudet är väldigt bra, om man letar sig in emot hörnet av butiken går det att hitta saker som i alla fall jag inte hittat någon annan stans. Trevlig och hyfsat kunnig personal, bra take-away. Dessutom så är det ordentliga öppettider! Att det inte blir en 5:a har med priserna att göra.

Johan F
Skrev om Ica Stop Supermarket

Trevlig affär med ett bra utbud, jätte bra öppettider och en bra placering precis vid motorvägen. Detta gör dock att dom håller lite högre priser än vad det annars brukar kosta. Men dom får en fyra ändå av mig

Elin P
Skrev om Ica Stop Supermarket

Kanske en något dyr mataffär men med ett helt otroligt bra utbud. Inte bara vanliga märken och varor utan även en hel del delikatesser och färdiga rätter som de själva gör i affären. Här kan man också beställa tårtor och festmat om man så önskar. När min familj ska ut till vårt landställe handlar vi alltid här. Ett extra plus är frukt- och grönsaksdisken som är riktigt fräsch!