feedback company

Recos
Ring företaget
ICA Supermarket Fridhemsplan

S:t Eriksgatan 26 112 39 STOCKHOLM

ICA Supermarket Fridhemsplan finns på S:t Eriksgatan 26 i STOCKHOLM och är sökbara på bl.a. Livsmedel och Matbutik

Mer funktioner

Vad tycker du om ICA Supermarket Fridhemsplan

Läs vad Recos användare tycker om ICA Supermarket Fridhemsplan

• Status: 177
    skrev om ICA Supermarket Fridhemsplan:
    Helt okej ICA-affär som jag hamnat i ett par gånger. I området finns en mängd stora matbutiker men på ICA Supermarket Fridhemsplan går det mycket snabbare eftersom att butiken inte är så stor. Jag gillar speciellt en ofta fräsch grönsaksdisk.
  • Status: 18
    skrev om ICA Supermarket Fridhemsplan:
    En fantastiskt välsorterad och renommerad butik, centralt belägen på Kungsholmen. Här hittar man faktiskt det mesta man kan tänkas behöva, oavsett om det är för en grå vardag, en mysig hemmakväll eller för en solig grillfest ute i Rålambshovsparken.

Företag nära ICA Supermarket Fridhemsplan

HusmanHagberg - Kungsholmen

Fleminggatan 58, STOCKHOLM

Läs mer om HusmanHagberg - Kungsholmen

Mathias P

Mathias P tycker:

"Ambitiösa mäklare, gav det lilla extra samtidigt som de var professionella. En personlig touch på försäljningen! "

Peace & Nails

Gjutargatan 8, STOCKHOLM

Läs mer om Peace & Nails

Anneli P

Anneli P tycker:

"Jag är väldig nöjd med mina naglar. Har nog aldrig varit hos någon som är så noga och verkligen lägger ner sin själ i sitt arbete. Jag kommer rekommen ... "

Ung för Evigt

Flemmingatan 99, STOCKHOLM

Läs mer om Ung för Evigt

Anette L

Anette L tycker:

"God information om produkterna - hela bemötandet och behandlingen gav mycket seriöst intryck. Förutom behandlingen köpte jag ett "startkit", som jag ... "

Inleed Webbhotell

Sankt Göransgatan 83, Stockholm

Läs mer om Inleed Webbhotell

Mikael

Mikael tycker:

"Bytte till Inleed Webbhotell förra året och kan inte säga annat än att jag är förträffligt nöjd med det bytet. Inte nog med att de har extremt bra oc ... "

Gelateria Italiana

Drottningholmsvägen 22, Stockholm

Läs mer om Gelateria Italiana

Hilde

Hilde tycker:

"Bra! Helt enkelt! Butiken kan glass! Trevligt att handla där. Ja, deras glassar håller verkligen upp till förväntan. "

Fyll i formuläret så återkommer vi inom kort med offerter från
rekommenderade företag i samma bransch som ICA Supermarket Fridhemsplan