Volkswagen Försäkring

1.7

3 omdömen om Volkswagen Försäkring

Eva L
Skrev om Volkswagen Försäkring

Ringde och frågade vilken dag min försäkring skulle avslutas. Fick ett svar. Dubbelkollade informationen en gång till, fick samma svar. Tecknar därför min nya försäkring i annat bolag utifrån svaret jag fick. Sen får jag veta att försäkringen inte alls anslutas den dagen utan först en månad senare. VW tar inget ansvar för sin felsägning och vägrar kompensera mig ekonomiskt för den månad jag gick med dubbla försäkringar i onödan. Vilken usel kundservice! Aldrig mer!

ICA Försäkring AB
3.9/5 i betyg av 335 omdömen 3.9 av 335 omdömen

Vi har använt oss av försäkringen och allt fungerade super!

Antonia B Antonia B
Oscar Eduardo O
Skrev om Volkswagen Försäkring

Sjuk sega dom fördröjer allt så mycket så möjligt. men ta betalt det är dom bra på att göra men när dom ska ersätta tar det väldigt lång tid.

John Stefan V
Skrev om Volkswagen Försäkring

Edit* Jag fick säga upp min bilförsäkring tillslut, så kommer att öka betyget ytterligare om jag får en del av bengarna tillbaka (som dom lovade) Jag köpte en VW och använde volkswagen finans tsm med en försäkring. När året var slut skickades inbetalningen ut inbakad som vanligt efter andra månaden upptäckte jag detta och påpekade det. Då har volkswagen tecknat upp mig på ett nytt år utan att fråga mig och det går inte säga upp för det står i avtalet jag aldrig fått. Tack så mycket, trodde inte ett seriöst företag lurade folk.

Accept Försäkringsaktiebolag (publ)
4.4/5 i betyg av 230 omdömen 4.4 av 230 omdömen
Badge2023

Bra och snabb handläggning. Tydlig info.

Josefin T Josefin T