Imotor Göteborg AB

3.4

10 omdömen om Imotor Göteborg AB

Helena G
Skrev om Imotor Göteborg AB

Mycket bra service , lyssnar på kunden. Löser problemen som uppstår!

Speedy Bilservice Tagene
4.8/5 i betyg av 808 omdömen 4.8 av 808 omdömen

Fick hjälp med knackade ljud i motorn vilket de löste och bettan går nu som en dröm igen.

Rebecca Louise Nath O Rebecca Louise Nath O
Pia Elisabet V
Skrev om Imotor Göteborg AB

Däckskifte, snabbt och enkelt. Fräsch och nybyggd fastighet. Kommer tillbaka till våren då det skall skiftas igen. Funderar även på att göra service där.. ett bra pris erbjöds på service.

Diana R
Skrev om Imotor Göteborg AB

Kommer ej anlita den här verkstaden mer. Se upp och dubbelkolla att rätt bildelar/ märke sätts dit som utlovats från början.

Speedy Bilservice Vänersborg
4.8/5 i betyg av 377 omdömen 4.8 av 377 omdömen

Snabb och effektiv service 👍Bra förslag till åtgärder

Dick K
Skrev om Imotor Göteborg AB

Köper alltid mitt däckbyte genom Let’s Deal hos Imotor på Hisingen. Trevlig kille som byter snabbt och behändigt, aldrig några problem. Lätt att boka tid och framför allt billigt.

Unni Tove S
Skrev om Imotor Göteborg AB

Betalade för hjulskifte, tvätt och en liten lagning av punktering. Körde knappt 5 km och sen var däcket platt. Ny punktering. Fick höra att så lagar alla mekaniker en punktering. Blev tvungen att ringa assistans för att byta däck. Anlita aldrig detta företag

Speedy Bilservice Högsbo
4.7/5 i betyg av 1174 omdömen 4.7 av 1174 omdömen

Kanon service Bra o trevliga, Snabba Bra priser

Michael Antonio S Michael Antonio S
Yousra T
Skrev om Imotor Göteborg AB

Besökte denna verkstan för att byta däck. Det dröjde knappt några minuter innan han började oja sig över mina bromsklossar/skivor och att de behövde bytas, typ igår. Han försökte också pracka på mig annat arbete som han tyckte behövde göras. Jag upplevde att han trodde att jag var naiv och skulle köpa allt han sa bara för att jag är kvinna. Jag är inte direkt bilkunnig men jag är väldigt kritisk och söker information. Åkte sedan direkt till en bekants verkstad som bekräftade min känsla om att de bara ville sälja på mig en...

Svar från Imotor Göteborg AB

Hej Yousra! Tack för ditt omdöme. Tråkigt att du kände dig lurad efter ditt besök hos oss på Imotor! På vår verkstad arbetar vi endast med material från återförsäljare hos auktoriserade verkstäder, så som t.ex AD Bildelar, Mekonomen, Autoexperten eller liknande. Vi tar sedan en fast avgift på 1249:- för byte av bromsskivor och belägg runtom på bilen. Då kan vi garantera att materialet är testat och godkänt, samt att det är minst två års garanti på det vi monterar. Detta för att vi vill göra kunderna nöjda och känna sig...

Linda S
Skrev om Imotor Göteborg AB

Bra och trevligt bemötande och dom hade gjort en jättebra jobb. Bilen var väldigt ren och fin när jag fick tillbaka den.

Mekonomen Majorna
4.6/5 i betyg av 616 omdömen 4.6 av 616 omdömen
BadgeFourYears

Däckskifte efter punktering igår kväll. Jag blev perfekt bemött strax före kl 7 av en seriös mekaniker som är flexiblare än en kundmottagare

Klas Jöran V Klas Jöran V
David L
Skrev om Imotor Göteborg AB

Trevlig personal, tvätten var halvdan.

ALI G
Skrev om Imotor Göteborg AB

Både jag och min bil är nöjda med deras service 👍🏽👍🏽

Speedy Bilservice Falkenberg
4.8/5 i betyg av 724 omdömen 4.8 av 724 omdömen

Väldigt professionell, trevlig och hjälpsam! Uppriktig utan att vara dömande och gav bilen lite extra piff på köpet (smörjde dörrarna bland

Michael M
Skrev om Imotor Göteborg AB

Proffsigt bemötande. Strålande fin bil både på insidan o utsidan. Rekommenderas Mvh Mikael M