Inleed Webbhotell

Inleed Webbhotell

Här hos oss på Inleeds webbhotell kan du känna stor trygghet. Vi erbjuder webbhotell, domäner och servertjänster både till privatpersoner och företag - alltid med säkerheten i fokus. Vi använder den kända kontrollpanelen Direct Admin och har våra servrar i egna lokaler i Falun och Tällberg. Dessutom är all information säkerhetskopierad...

149 omdömen om Inleed Webbhotell

Dafina G
Skrev om Inleed Webbhotell

Extremt dåligt service vilket påverkar mycket vårt arbete negativt.

Offerta.se
4.4/5 i betyg av 485 omdömen 4.4 av 485 omdömen

Offerta är en mycket bra lösning för många företag, likaså för vårt. Grym service, professionellt bemötande och gott samarbete med vår konta

Erhad A
Skrev om Inleed Webbhotell

Inleed är enastående! De är lättillgängliga och otroligt hjälpsamma, vilket gör det enkelt att kommunicera med dem. Deras engagemang för att tillgodose kundernas behov är tydligt och imponerande. Jag rekommenderar starkt Inleed till alla som sätter kundnöjdhet i fokus.

Vilhelm Anton S
Skrev om Inleed Webbhotell

Har varit kund hos Inleed i flera år, för ett eget mindre bolag med en egen server (co-location). Deras kundtjänst är verkligen världsklass. De svarar alltid inom några minuter, både på chatt och mejl, arbetsdag som helg. De är väldigt hjälpsamma ifall något går fel och man behöver hjälp. Är alltid en ren glädje att vara i kontakt med dem; det är inte ofta man känner så inför att ringa kundservice! På det har de riktigt bra priser, och allt bara fungerar. Har gradvis flyttat så mycket jag kan av mina IT-tjänster till Inleed.

Viktor F
Skrev om Inleed Webbhotell

Inleed rekommenderas. Lightspeed (prime) rekommenderas. Bästa webhotellet i Sverige utan tvekan! Gick från 59 i PageSpeed Insights mobile score till 95 enbart igenom att byta till Inleed prime. Inga inställningar gjorda (dvs det kan bara bli bättre).

Gert Magni M
Skrev om Inleed Webbhotell

Helt suverän leverantör. Jag har erfarenhet från större företags IT support och Inleeds är outstanding! Det jag har väntat som längst är 10 minuter. De fixade min server i påskhelgen när jag klantat till det. Rekommenderas!!

ANDREAS E
Skrev om Inleed Webbhotell

Fick hjälp av Jens hos Inleed att byta webbhotell till dom. Sköttes kostnadsfritt, snabbt och perfekt idag på nyårsdagen. Har själv jobbat med IT-support men inte ens jag är så bra och snäll. Fantastiskt är ordet. Direkt nöjd kund!

CECILIA N
Skrev om Inleed Webbhotell

Har varit kund över ett år och är så super nöjd med deras proffsiga support som bara löser det när problem uppstår! Just nu har jag fått otrolig hjälp med mina problem dag som natt med hackad hemsida och här får man verkligen hjälp dygnet runt, vart får man det nu förtiden!? Kan verkligen rekommendera Inleed från botten av mitt hjärta! 👍💕

DAVID C

Absolut det bästa webbhotellet! Fantastisk support. Toppklass

PETTER B
Skrev om Inleed Webbhotell

Jag måste instämma i lovsången här. Supporten hos Inleed är verkligen helt otrolig. Supersnabb, trevlig och duktig. Vi kör Alternativ.nu som är ett rätt stort diskussionsforum med ca 300.000 unika/månad på en VPS här och det rusar på riktigt fort! Flyttar nu hit övriga projekt också. Med så fantastisk support, bra tjänster och bra priser är det inget att fundera över. Rekommenderas alla dagar i veckan!

Charlie L
Skrev om Inleed Webbhotell

Vi är en mycket kund på Inleed och upplever att servicenivån är exceptionellt bra! En mycket bra tjänst som kontinuerligt blir bättre och snabbare varje dag. Vi använder oss av Inleed på vår etablerade sida "<a href="https://stylingguiden.se/">StylingGuiden.se</a>" efter att vi har utvärderat andra alternativ är det Inleed som kvarstår som det absolut bästa alternativet. Inleed rekommenderas varmt för såväl nystartade såväl som etablerade sidor.

KLAS B
Skrev om Inleed Webbhotell

Den bästa kundtjänst och support jag någonsin haft att göra med: enormt kunnig, blixtsnabb och väldigt trevlig.

RONÉN B
Skrev om Inleed Webbhotell

Exceptionellt var ordet! Svårt att hitta en verksamhet med bättre kundservice än vad Inleed erbjuder. Det är mycket sällan skådat i världen man stöter på sådana omgående och hjälpsamma svar som Inleed bidrar med. Rekommenderar Inleed till alla. För dig som läser detta - sluta leta, sluta grotta, välj Inleed.

Adam F

Riktigt bra webbhotell med en kundservice av högsta klass! 10/10

NIKOLAS B
Skrev om Inleed Webbhotell

Bra service, prisvärda tjänster och grym up-time! Vi som driver jämförelsetjänsten <a href="https://www.smartrate.se" target="blank">smartrate.se</a> är mycket nöjda med Inleed. Rekommenderas varmt!

Vidar H
Skrev om Inleed Webbhotell

Inleed är ett webbhotell som har allt! Till att börja med ett väldigt bra utbud av prisvärda och stabila tjänster. En support i världsklass som alltid är tillgängliga och hjälpsamma. Enkel kontrollpanel där allting finns med ett knapptryck bort. Ärliga i sin kommunikation vilket alltid uppskattas. Inte konstigt att det är topprankade hos Webbhotelldirekt.se, Reco och Trustpilot.

FREDRIK F
Skrev om Inleed Webbhotell

Vi på Enkla Media har varit kund hos Inleed i flera år nu och servicenivån har under alla dessa åren utklassat alla andra hostingföretag vi använder. Vi använder idag Prime#3 för våra sajter som vi har hos Inleed och vi tycker det är en fantastisk tjänst till en riktigt bra pris, vilket vi också lyfter fram på vår sajt "<a href="https://www.wordpressguider.se/">Wordpressguider.se</a>" som det bästa alternativet. Vi kan varmt rekommendera Inleed för såväl privatpersoner som företag!

Ashkan Daniel S
Skrev om Inleed Webbhotell

Jag har under mina 17 år som kund på olika företag som erbjuder webbhotell och domäner inte haft att göra med en så enkel och stabil tjänst som Inleed men det mest fascinerande och tacksamma är den exceptionella service jag alltid får. Mycket nöjd.

Dan Eskil L
Skrev om Inleed Webbhotell

Grymt bra service! Snabb, proffsig och mycket tillmötesgående på alla sätt. Rekommenderas varmt!

Elena M
Skrev om Inleed Webbhotell

Helt underbart företag! Har varit kund i drygt 3 år och genom vått och torrt, helger, kvällar och egna misstag har de alltid funnits där. Har jobbat själv i branschen med många olika IT-drift bolag genom åren och kan säga att det finns otroligt få bolag som denna. Stort tack till er alla och ser fram emot många kommande år som kund!

Erik Tobias E
Skrev om Inleed Webbhotell

Jag har varit kund hos Inleed längre än jag själv kan minnas. Allt har helt klart fungerat över förväntan. Vår sajt Lånasmart.com har mer eller mindre aldrig haft någon nertid och svarstiderna är alltid utomordentliga. Jag kan verkligen rekommendera Inleed om du söker en trygg och säker leverantör med en suverän support!

Lars-erik E
Skrev om Inleed Webbhotell

Helt underbart företag, serviceminded personal som gör det dom säger och lite till. Har varit kund hos Binero sedan de hette Aleborg Solutions (snart 15 år) och har nu ruttnat totalt. Kan inte säga nog mycket positivt om Inleed men är trygg och nöjd med mitt val och ger en extra stjärna för de trevliga personerna på supporten.

Fredrik S
Skrev om Inleed Webbhotell

Jag har använt mig utav Inleed i över 2 år är kan inte säga mer än att dem alltid levererar topklass. Skulle man ha något problem så finns dem alltid tillgängliga! Hjälper till med allt möjligt med stora öppettider. Funktioner och alternativ är ett stort plus hos Inleed då man kan i stort sätt göra allt med ett väldigt trevligt interface. Absolut topp 5/5

Linus W
Skrev om Inleed Webbhotell

Här har vi ett webbhotell som fattat att förtroende och ärlighet mot kund är viktigare faktor än antal GB. Prisvärda abonnemang, hjälpsam support och det fungerar jättebra. Rekommenderas!

Kent Ö
Skrev om Inleed Webbhotell

Skaffade mig ett ÅF paket hos Inleed och är urdålig på DNS å allt vad det heter. Men supporten är där hela tiden och hjälper mig. Jag lär mig sakta men säkert, kan verkligen rekommendera Inleed.

Björn Per Erik B
Skrev om Inleed Webbhotell

Vi har använt oss av tjänster från Inleed i drygt två år. Med tidigare och samtida erfarenhet av många liknande tjänster som tillhandahålls i Sverige rankar vi Inleed som nummer 1. Vi driver ett antal sajter och på Inleeds Webbhotell ligger exempelvis prisjämförelsesajten kreditkoll.nu, där vi upplever väldigt få problem. Om man stöter på patrull med något kring hostingen finns i princip alltid någon på Inleeds support tillhands för hjälp och vägledning.

Chi V
Skrev om Inleed Webbhotell

Väldigt bra service och tjänst för pengarna! Jag kontaktat supporten på kvällar och helger och fått svar efter några minuter. Väldigt trevlig och snabb support. Rekommenderar!

Bert-Åke B
Skrev om Inleed Webbhotell

Alltid så tillmötesgående och trevlig support. Inget ärende är för litet och inget för stort. Supporten svarar oftast snabbt i telefon både vecko- och helgdagar. Som designer på https://bjwebdesign.se/ har jag jobbat med många webbhotell och Inleed är helt klart i en klass för sig!

Etem I
Skrev om Inleed Webbhotell

Bästa - Jag har aldrig upplevt bättre support - Alltid där alltid hjälpsamma även vid komplicerade frågor. Inga problem utan endast frågor och hjälp. Servern funkar super bra!

Jerker F
Skrev om Inleed Webbhotell

Jag har haft Inleed i 3-4 år. Större lösningar för större kunder och små paket för mindre kunder. Inleeds support är inte bara snabb utan också kunnig. Och deras servrar är snabba och pålitliga. Full pott så klart!

Mattias M
Skrev om Inleed Webbhotell

Support långt utöver vad man kan förvänta sig med tanke på den lilla slant de tar betalt. Både trevlig, hjälpsam - och öppen nästan dygnet runt efter vad det tycks!

Viktor S
Skrev om Inleed Webbhotell

Inleed är utan tvekan den mest stabila VPS-leverantören vi på Veloxia har haft. På Lånen.se har vi aldrig haft någonting annat än en grön Pagespeed-score sedan vi började använda Inleed. Supporten är dessutom extremt kunnig och hjälpsam (även på märkliga tider). Rekommenderas varmt!

Hans Cristian J
Skrev om Inleed Webbhotell

Vi har använt Inleed i ca ett år och det har varit i stort sett 100% upp-tid och en FANTASTISK support med ett utomordentligt kundvänligt bemötande. Ett exempel på marknadens bästa support är, när vi var tvungna att begära en restore på våra data - det tog 3 minuter (!!) - på det stora FSD-företaget tog samma ärende tre dygn... Vi kan varmt rekommendera "Marknadens bästa webb-hotell"!

Hans Mikael J
Skrev om Inleed Webbhotell

Full pott. Snabb service och enkla att jobba med. Hjälpte till med att flytta från vårt förra webhotell. Extra plus att vi hos inleed ökade från ca 80 till 95+ på google pagespeed. Både på vasaboden.se och på medgravyr.se Detta med samma inställningar som vi hade hos förra leverantören. Mailsvar på frågor även kvällar och helger. Och bra livechatt vardagar. Jag kommer att rekommendera mina kontakter och vänner att byta till inleed. //Micke Vasaboden.se och medgravyr.se

Anton
Skrev om Inleed Webbhotell

Inleed är det första webbhotellet jag använt, och jag tvivlar på att jag kommer byta i framtiden. Det är billigt, alla mina sidor laddar snabbt, jag har aldrig stött på någon downtime och kundtjänsten är otroligt bra. Framförallt kundtjänsten (Jens) är makalös. Jag har fått svar när jag skrivit på söndagar och jag har fått svar klockan 01:00 en onsdagskväll. I regel har mina mail besvarats inom 10 minuter. Jag själv har jobbat inom kundtjänst och är mäkta imponerad över svarstiden OCH kunnigheten i svaren. Definitivt...

Robin H
Skrev om Inleed Webbhotell

Har varit på massor av olika webbhotell men det har alltid funnits någon slags begränsning som gjort att vissa saker bara går att göra med fullösningar, bakvägar eller helt enkelt hotellbyte. På inleed saknas dock inte någonting alls, det är helt klart det absolut bästa valet man kan göra på precis alla plan! Det känns ungefär som att gå från windows till mac. Plötsligt funkar allt bara. :-) Hit kommer man för att stanna. :)

Micke O
Skrev om Inleed Webbhotell

Har studsat runt på ett flertal webbhotell genom åren men aldrig hittills varit fullt nöjd. Det har alltid varit nåt som varit "fel". Endera har det varit för dyrt, för kass up-time, dålig support eller kanske all-of-the-above. Hos Inleed har jag nu varit i drygt två års tid och upplever det bästa webbhotell jag någonsin haft. Det passar mina behov som hand i handske, det är enormt prisvärt, det är snabbt, jar har under mina år upplevt en rasande bra up-time och bäst av allt är supporten. Oavsett hur dumma frågor jag må...

Marcus L
Skrev om Inleed Webbhotell

Helt suveränt webhotell. Har använt det till min sida SparaCash.se nu under 1 års tid och har aldrig blivit bemött av en kundservice så exceptionellt snabbt som på Inleed. En lördagskväll klockan 23.30 mailar jag och får svar på 3 minuter(!!). Oerhört prisvärda paket och funktionerna räcker gott till ändamålen jag behöver. Rekommenderas starkt.

Pontus L
Skrev om Inleed Webbhotell

Vi har använt Inleed i flera år (exempelvis på Jämförcasino.se ) och samtidigt provat andra, konkurrerande tjänster. Inget har varit lika bra som Inleed när det kommer till prestanda, pris och framförallt support.

Anders K
Skrev om Inleed Webbhotell

Kört inleed i perioder. Servicen har alltid vart världklass och nu är allt flyttat dit efter en tid i synd. Service och inställning till att lösa problem är allt. GRYMT!

Anna F
Skrev om Inleed Webbhotell

Alla företag i hela världen borde göra studiebesök hos Inleed för att lära hur riktigt, riktigt bra kundsupport kan vara! Makalöst imponerad. Blir själv nyfiken - vad har de i kultur och struktur som andra saknar? Ska nog försöka få till ett studiebesök.

Daniel B
Skrev om Inleed Webbhotell

HELT otrolig kundservice. Har under åren haft totalt 7 olika webbhotell. Inget av dem andra kan ens komma i närhet av hur supporten fungerar på Inleed. Supporten hos inleed är otroligt snabb, trevlig och träffsäker! Man blir förvånad varje gång över att det går så fort att få svar! Otroligt bra support för ett otroligt bra pris. Man undrar först "vad är haken..?" men det finns ingen hake, dom är både billiga och levererar riktigt bra grejer och den bästa supporten jag någonsin upplevt! Dom är också mycket tillmötesgående...

Daniel D
Skrev om Inleed Webbhotell

Ja det här börjar ju bli lite tjatigt i form av hyllningar av Inleed, men jag var också tvungen att skapa ett konto på reco för att göra det. Jag har aldrig någonsin varit med om bättre support! Jens på Inleed svarade en sen söndagkväll på min frågor om deras tjänster, dessutom redan innan jag ens var kund. Nu är också jag kund hos Inleed, och kommer förmodligen att fortsätta vara det tills jag (Eller Jens) väljer att göra något annat. Full pott Inleed, keep up the good work! Och för bövelen, bjud Jens på en räkmacka eller något.

Anders L
Skrev om Inleed Webbhotell

Inleed måste ha världens snabbaste och bästa support!!! Behövde hjälp för att konfigurera https via Lets encrypt, fick svar och lösning via mitt mejl på 4!! minuter.

Nicolaj H
Skrev om Inleed Webbhotell

Impressive Support! Co-location was ordered in the first place. Within half an hour after receiving the servers they were ready to setup the servers + configured the Network exactly for my needs. Furthermore i ordered a Webhotel. Was delivered within 10 minutes even though they had to handle Tax exemption for my company. Never seen this kind of service!

Rizla V
Skrev om Inleed Webbhotell

Live support 11 stjärnor. Pris 11 stjärnor. Mycket nöjd!

Emil D
Skrev om Inleed Webbhotell

Det absolut bästa webbhotellet i branschen, utan tvekan. Otrolig support som många andra har skrivit - men även kraftfull hårdvara som tål det mesta, till ruskigt bra priser. Rekommenderar Inleed varmt!

J
Skrev om Inleed Webbhotell

Kundservicen är i en klass för sig! Jag har inte nog med superlativ att beskriva hur makalöst bra kundbemötande man får. Flertal gånger har jag behövt hjälpt med något under sena kvällar och helger. Döm om min förvåning när det dimper ner ett svar (och lösning på problemet) från kundservicen tio minuter efter att jag skickat mailet till dem. Att svara inom någon minut en söndag kväll är unikt. Jag förväntar mig inte sådana här svarstider men detta är exceptionellt bra och i en klass för sig. Jag har haft egna sajter...

Ann K
Skrev om Inleed Webbhotell

Vet inte hur de gör det men de lyckas alltid vara snabba och tillmötesgående med att lösa problem eller svara på frågor av alla de slag, oavsett vad jag behöver hjälp med eller när jag behöver den. Upptiden är fenomenal och alla tjänster har prisvänlig och enastående prestanda. Sa jag att supporten är suverän? Kan inte sägas nog många gånger!

Thomas A
Skrev om Inleed Webbhotell

Inleeds support är i världsklass. Varje gång jag behövt hjälp har de ställt upp, och dessutom snabbt. Allt ifrån enklare kontofrågor till konfig av vår nya VPS. Jag rekommenderar dem starkt.

Zeina M
Skrev om Inleed Webbhotell

ALLTID superbra och snabb service. Jag är grymt nöjd med Inleed.