Innova Servicebolag

Innova Servicebolag

innovaab.se
4.4

Välkommen till oss på Innova Servicebolag AB. Sedan 2007 säljer vi våra tjänster till privat personer och företag. Vi utför alla tjänster inom lokalvård, allt från kontorsstädning till hemnära tjänster. Vi utför våra tjänster med stor noggrannhet och engagemang. Eftersom ditt hem eller ditt kontor är vår arbetsplats är det mycket...

11 omdömen om Innova Servicebolag

Åsa A
Skrev om Innova Servicebolag

Bra. Svarar bra på återkoppling. Bra. Rätt. Bra.

Service Lösningar Stockholm
4.7/5 i betyg av 1142 omdömen 4.7 av 1142 omdömen

Lars Kristian P Lars Kristian P
Linda D
Skrev om Innova Servicebolag

Bra bemötande och serviceinriktade.

Anders W
Skrev om Innova Servicebolag

Vi är helt nöjda med bemötande och resultat på städning. Städerskan är alltid i tid och trevlig.

Clean Casa
4.8/5 i betyg av 238 omdömen 4.8 av 238 omdömen

Laura E
Skrev om Innova Servicebolag

Vi kan varmt rekommendera Innova. Staff gör alltid ett utmärkt jobb och vi har total fortroende för Dorota. Vi är mycket nöjda. Laura o Björn

Balla L
Skrev om Innova Servicebolag

Ett serviceinriktat företag som vi är mycket nöjda med. Sistaminuten-ändringar är aldrig ett problem och vi bemöts alltid ned gott humör. Personen som kommer till oss har vi stort förtroende och god dialog med.

CaMa Service Flytt & Städ Stockholm
4.7/5 i betyg av 1257 omdömen 4.7 av 1257 omdömen

Anja S
Skrev om Innova Servicebolag

Mycket serviceminded, pålitlig och flexibel firma. Jag har använt firman flera år nu och det har aldrig var några problem. Visst, ibland har både jag och dom strulat till det (jag glömde t ex larma av en gång, och en gång kom de inte pga sjukdom), men det har alltid gått att lösa utan det minsta besvär. Jag uppskattar att ha en och samma kontaktperson hela tiden som jag enkelt vänder mig till via sms.

Camilla B
Skrev om Innova Servicebolag

Snabb service, alltid vänligt bemötande och med en strävan att alltid göra det lilla extra. Jag är mycket nöjd!

Hygienteknikerna i Stockholm AB
4.6/5 i betyg av 455 omdömen 4.6 av 455 omdömen

PEDER K
Skrev om Innova Servicebolag

Inova är professionella och ärliga. De har alltid levererat över förväntan Deras städning fungerar alltid och det är aldrig några bekymmer De är inte billigast på marknaden men man får valuta för pengarna och det är skönt att veta de jobbar med vita arbetare och inte betalar svarta löner. Skönt att veta att mitt företag aldrig kommer hamna på nån löpsedel. Trevliga och ärliga..

Martin L
Skrev om Innova Servicebolag

Bra bemötande och bra service. Nöjda och skulle rekommendera dem.

Rena Hem Stockholm
3.7/5 i betyg av 240 omdömen 3.7 av 240 omdömen

Sofia S
Skrev om Innova Servicebolag

Mycket bra - Dorota är fantastiskt serviceminded och trevlig och har gjort allt för att lösa våra ev problem, boka nya tider osv.

Frederic R
Skrev om Innova Servicebolag

Mycket bra bemötande och bra jobb. Jag bokade företaget åt en kund där vi hade haft inspelning för en filmproduktion och kunden ringde senare tillbaka för att få deras nummer privat.

Städgiganten AB
4.5/5 i betyg av 491 omdömen 4.5 av 491 omdömen