feedback company

Ring företaget
Internet Border

Banvaktsvägen 18 171 48 SOLNA

www.internetborder.se

Även om alla våra kunder i grunden har ett gemensamt behov - en pålitlig IT-partner, så är kundernas behov i övrigt ändå vitt skilda. Våra tjänster skräddarsys så att de passar just det enskilda företagets behov.

Mer funktioner

Vad tycker du om Internet Border

Läs vad Recos användare tycker om Internet Border

• Status: 1
    skrev om Internet Border :
    Internet Border är ett personligt och flexibelt IT-företag som är väldigt alerta. Det märks att de alltid vill göra sitt yttersta för att göra mig som kund nöjd. Jag tycker de är mycket proffsiga och prisvärda så jag rekommenderar dem varmt
  • Status: 377
    skrev om Internet Border :
    Internetborder är ett lagom stort företag med en ambitiöst uttalad och välutvecklad kundfokusering. Jag var skeptisk till alla löften men kan redan efter ett halvår starkt rekommendera företaget. Betyget har stor potential att växa till en femma när samarbetet har hunnit utvecklas ytterliggare.
  • Status: 1
    skrev om Internet Border :
    Bra och smidiga webblösningar som är lätta att administrera

Företag nära Internet Border

Discshop

Industrivägen 5, SOLNA

Läs mer om Discshop

Ozza O

Ozza O tycker:

"Har beställt från Discshop under flera år och hittils har jag aldrig varit missnöjd med de köp jag gjort. Beskrivningarna är korrekta och man får vad ... "

Dixa

Banvaktsvägen 12, SOLNA

Läs mer om Dixa

Aron S

Aron S tycker:

"Bra service, kvalitet och hastighet. Gillar inte Solna, men annars bra "

Solna Saab-Service, Bo Söderlind

Repslagarevägen 9, SOLNA

Läs mer om Solna Saab-Service, Bo Söderlind

Mathias P

Mathias P tycker:

"De är nästan så bra att man hoppas bilen ska gå sönder. Bo Söderling är ett SAAB orakel. "

Klättercentret Stockholm AB

Banvaktsvägen 20, SOLNA

Läs mer om Klättercentret Stockholm AB

LNH S

LNH S tycker:

"Been climbing at KC for many years. If they could refresh the boulder problems at Solna more often, it would be perfect. I only climb there twice a we ... "

Fyll i formuläret så återkommer vi inom kort med offerter från
rekommenderade företag i samma bransch som Internet Border