Kampanj

Ring företaget
Internet Border Technologies AB

Norra Stationsgatan 93 113 64 STOCKHOLM

www.internetborder.se

Även om alla våra kunder i grunden har ett gemensamt behov - en pålitlig IT-partner, så är kundernas behov i övrigt ändå vitt skilda. Våra tjänster skräddarsys så att de passar just det enskilda företagets behov.

Mer funktioner

Vad tycker du om Internet Border Technologies AB

Läs vad Recos användare tycker om Internet Border Technologies AB

• Status: 1
    skrev om Internet Border Technologies AB:
    Internet Border är ett personligt och flexibelt IT-företag som är väldigt alerta. Det märks att de alltid vill göra sitt yttersta för att göra mig som kund nöjd. Jag tycker de är mycket proffsiga och prisvärda så jag rekommenderar dem varmt
    Tobias B gillar detta.
  • Status: 377
    skrev om Internet Border Technologies AB:
    Internetborder är ett lagom stort företag med en ambitiöst uttalad och välutvecklad kundfokusering. Jag var skeptisk till alla löften men kan redan efter ett halvår starkt rekommendera företaget. Betyget har stor potential att växa till en femma när samarbetet har hunnit utvecklas ytterliggare.
  • Status: 1
    skrev om Internet Border Technologies AB:
    Bra och smidiga webblösningar som är lätta att administrera

Företag nära Internet Border Technologies AB

Byn Mat & Dryck

Rödabergsgatan 11, STOCKHOLM

Läs mer om Byn Mat & Dryck

Rekommendera företaget

Fyll i formuläret så återkommer vi inom kort med offerter från
rekommenderade företag i samma bransch som Internet Border Technologies AB