feedback company

Ring företaget
Internet Border Technologies AB

Norra Stationsgatan 93 113 64 STOCKHOLM

www.internetborder.se

Även om alla våra kunder i grunden har ett gemensamt behov - en pålitlig IT-partner, så är kundernas behov i övrigt ändå vitt skilda. Våra tjänster skräddarsys så att de passar just det enskilda företagets behov.

Mer funktioner

Vad tycker du om Internet Border Technologies AB

Läs vad Recos användare tycker om Internet Border Technologies AB

• Status: 1
    skrev om Internet Border :
    Internet Border är ett personligt och flexibelt IT-företag som är väldigt alerta. Det märks att de alltid vill göra sitt yttersta för att göra mig som kund nöjd. Jag tycker de är mycket proffsiga och prisvärda så jag rekommenderar dem varmt
    Tobias B gillar detta.
  • Status: 377
    skrev om Internet Border :
    Internetborder är ett lagom stort företag med en ambitiöst uttalad och välutvecklad kundfokusering. Jag var skeptisk till alla löften men kan redan efter ett halvår starkt rekommendera företaget. Betyget har stor potential att växa till en femma när samarbetet har hunnit utvecklas ytterliggare.
  • Status: 1
    skrev om Internet Border :
    Bra och smidiga webblösningar som är lätta att administrera

Företag nära Internet Border Technologies AB

Günters Korv

Karlbergsvägen 66, STOCKHOLM

Läs mer om Günters Korv

Erik L

Erik L tycker:

"Världsklass. Innan jag hade testat Günters så trodde jag inte det fanns någon bättre korvgrill i Sthlm än Östermalms Korvspecialist och jag var skepti ... "

Car Care Service

Norra Stationsgatan 60-62, STOCKHOLM

Läs mer om Car Care Service

Andreas L

Andreas L tycker:

"Däckbyte och förvaring. Mkt professionellt och trevligt bemötande. Pragmatiska och flexibla i sitt sätt att arbeta. Kan rekommendera denna firma. "

Rospiggen Express AB

Tomtebogatan 46, STOCKHOLM

Läs mer om Rospiggen Express AB

Lilian T

Lilian T tycker:

"Rospiggen flyttade vårt kontor. Jag upplevde dem som en bra och seriös flyttfirma som höll vad dem lovade till ett konkurrenskraftig pris. Vi hade kra ... "

Byn Mat & Dryck

Rödabergsgatan 11, STOCKHOLM

Läs mer om Byn Mat & Dryck

Annika S

Annika S tycker:

"Väldigt dålig service. Okunnig och otrevlig personal. Inte alls värt ett besök. "

PrisXtra City AB

Norra Stationsgatan 58-60, STOCKHOLM

Läs mer om PrisXtra City AB

Gunilla D

Gunilla D tycker:

"Fräscht och välsorterat, trevligt att handla på PrisXtra. En favorit för storhandling centralt. "

Fyll i formuläret så återkommer vi inom kort med offerter från
rekommenderade företag i samma bransch som Internet Border Technologies AB