Isaksson Motor

Isaksson Motor

Ring 073-764 79 01 www.blocket.se
4.5

Välkomna till Isaksson Motor! Vi på Isaksson Motor har stor passion för fordon i all slags form, flera års erfarenhet inom bil-fordonshandel och lägger absolut vår allra största vikt på vår kundnöjdhet och service. Vi strävar efter en trygg affär gentemot våra kunder, som får oss att växa inom en bransch vi älskar att jobba...

23 omdömen om Isaksson Motor

Rickard K
Skrev om Isaksson Motor

Bra första kontakt, ännu bättre vid leverans. Levererade bilen smidigt och allt var precis som sagt. Riktigt nöjda👍

Wowto Sweden AB
4.8/5 i betyg av 1029 omdömen 4.8 av 1029 omdömen

Fredrik E
Skrev om Isaksson Motor

Isakssons Motor skötte försäljningen av min bil på ett utomordentligt professionellt sätt. Säljaren var väldigt transparent med alla steg i processen och hade en tydlig kommunikation under resans gång. Dom skötte allt från rekond till besiktning och en mindre reparation av bilen. Jag kan varmt rekommendera Isakssons Motor när du behöver sälja din bil. 10 av 10 karosser!

Joakim N
Skrev om Isaksson Motor

Mycket bra och trevligt bemötande av Isak.

Haninge Bilpark
4.6/5 i betyg av 1339 omdömen 4.6 av 1339 omdömen

Mycket trevligt bemötandee. Jag fick svar på mina frågor, och tips m a a mina funderingar.

Raymond S Raymond S
Daniel M
Skrev om Isaksson Motor

Sålde min bil, riktigt bra service och bra bemötande. rekommenderas starkt

Svar från Isaksson Motor

Tack för du valt att sälja din bil till oss & Tack för fina orden Daniel! Vi önskar dig all lycka med nya bilen! Mvh

Anna-Maria W
Skrev om Isaksson Motor

Oseriös säljare. Tråkigt att göra affär med!

Svar från Isaksson Motor

Hej Anna-Maria, Tack för din feedback. Vi tar åt oss av kritiken! Du har under flera gånger hört av dig till oss och vi har hjälpt dig samt hänvisat dig till rätt källor då all information du fick av oss från början var klar och tydlig samt stod allt i kontraktet du signerade. Och nu får vi en enstjärnig recension på grund av att vi inte kunde hjälpa dig då det bestrider kontraktet vi hade. Vi förstår om vi inte var trevliga på telefon, att vi inte svarade dig eller överhuvudtaget inte var behjälpliga, men så var det inte...

Bilförmedlingen Stockholm
4.7/5 i betyg av 350 omdömen 4.7 av 350 omdömen

Grymma låvar skicket på bilen...köpte en v60 av dom👍👍👍👍👍

Nicklas S Nicklas S
Jan N
Skrev om Isaksson Motor

Ringde på en bil på dagen, på kvällen var den levererad,det kallar jag bra service. Bor 40 mil bort./Jan

Svar från Isaksson Motor

Tack dessa fina ord Jan! Vi vill även tacka för visat förtroende och önska dig många trevliga mil i din nya fina Bil! Mvh Isaksson Motor

Thomas J
Skrev om Isaksson Motor

Bilförsäljning Snabb o smidig affär Pengarna på kontot direkt Bara ++++++ //Thomas

Svar från Isaksson Motor

Tack för du sålt din bil till oss & Tack för fina orden Thomas Vi på Isaksson Motor önskar dig all lycka med att hitta nytt åk! Mvh Isaksson Motor

STHLM BIL
4.8/5 i betyg av 209 omdömen 4.8 av 209 omdömen

Valentino P
Skrev om Isaksson Motor

+Trevlig bemötande. -Fanns en nyöppnad wunderbaum som dolde cigglukten i bilen. Upptäcktes senare eft köp. -Ena nyckeln fungerade inte. Fick nr till en verkstad men inget mer iom att köpet var genomfört. Om du vet vad du ska ha och kan bilar så rek jag stället. Se till att testa ordentligt.

Svar från Isaksson Motor

Tack för din feedback Valentino, Vi vill även tacka för visat förtroende och önska dig många trevliga mil i din nya fina Bil! Gällande ditt köp så hade vi en överenskommelse och du fick köpa bilen till ett kraftigt rabatterat pris än vad som stod på annonsen, som du var då nöjd med vid köpet. Angående Wunderbaum upplevelsen så är det inget vi känner till, då vi inte köper waunderbaum och lägger in i våra salu bilar för att dölja röklukt som t.ex. du nämner här. Erfarenheten vi har inom bilbranschen så ska inte detta hjälpa...

Jaquline Karin Elizabeth C

Väldigt trevligt bemötande och skönt att faktiskt kunna få iväg min gamla bil trotts att den antagligen bara ska till skroten

Svar från Isaksson Motor

Tack för fina orden Jaquline, Vi önskar dig många härliga mil med nya bilen.

Carson Sverige
4.6/5 i betyg av 751 omdömen 4.6 av 751 omdömen

Ali Mahmoud A
Skrev om Isaksson Motor

Mycket trevligt bemötande av killarna som hjälpsamma och professionella på att rekommendera bilen. Jag är väldigt nöjd. jag kan rekommendera Isaksson Motor till andra..

Svar från Isaksson Motor

Tack för fina orden Ali, Vi vill även tacka för visat förtroende och önska dig många trevliga mil i din nya fina Bil! Mvh Isaksson Motor

Aziz K
Skrev om Isaksson Motor

Allt gick skit smidigt och bra, snabba svar oavsett dag och tid, löste köpet på 24 timmar, riktigt bra bemött super trevlig och skön, jätte nöjd med köpet.

Svar från Isaksson Motor

Tack för du valt oss & Fina orden Aziz Vi vill även tacka för visat förtroende och önska dig många trevliga mil i din nya fina Bil! Mvh Isaksson Motor

Zaid Abed J
Skrev om Isaksson Motor

Supernöjd med köpet , tack för en smidig affär!

Rolf Erik K
Skrev om Isaksson Motor

Isak var trevlig bemötande och köper gärna bil der igjen

Sherwan M
Skrev om Isaksson Motor

Snäll & väldigt behjälplig personal. Väldigt nöjd med mitt köp en v40cc Rekommenderar starkt!

Ann-Sofie R gillar detta
Warshin H
Skrev om Isaksson Motor

Det var jätte trevligt personal pluss att de har jätte fina och hur mycket bra som helst Mvh Volvo

Ann-Sofie R gillar detta
Isabella K
Skrev om Isaksson Motor

Kunnig personal, Servicen var otroligt bra även fin och fräsch lokal. Allt var smidigt och enkelt vid köp av bilen.

Eli E
Skrev om Isaksson Motor

Väldigt trevlig och samarbetsvillig.

Bewar B
Skrev om Isaksson Motor

Jätte trevlig personal samt att jag kände mig väldigt bekväm. Det blev en snabb äffär och de var väldigt lösningsorienterade. Är nöjd med bilen och hoppas på återbesök någon gång i framtiden!

Adam L
Skrev om Isaksson Motor

Mycket bra kundbemötande och superbra service, snabbt o smidigt och handla bil hos Isaksson motor där de även levererar din bil vart du än befinner dig, rekommenderar starkt att ni ska köpa eran nästkommande bil hos Isaksson motor.

Svar från Isaksson Motor

Tack för fina orden Adam! Önskar dig många härliga mil med nya bilen!! Mvh Isaksson Motor

Burak G
Skrev om Isaksson Motor

Jag rekommenderar starkt dem gav bästa priset när jag sålde min bil tillskillnad från andra bilhandlare. Jätte trevliga, affären gick snabbt fick pengarna direkt.

Sara M
Skrev om Isaksson Motor

Jag var klyven gällande bilvalet i början, så jag valde att ta kontakt med Isaksson Motor och jag ångrar mig inte en sekund att jag gjorde det valet. Jag är så sjukt tacksam för deras otroliga service. Samtliga frågor som fanns i tankarna blev besvarade och jag fick otroligt mycket hjälp med bilvalet. Detta är min första, men absolut inte sista gång jag vänder mig till er. Supernöjd med min kärra, tusen tack!!

Elif M
Skrev om Isaksson Motor

Super snäll personal! Hjälpas, lyssnar på ens behov och ger enormt bra råd på bilar.

Åsa Madeleine L
Skrev om Isaksson Motor

Trevligt och genuint ställe. Kändes som säljaren faktoskt brydde sej om oss som kunder. Väldigt nöjd med bemötandet och med bilen.