J&N Bygg Lokalvård Flyttservice

Ring 073-643 38 40 jochn.se

5 omdömen om J&N Bygg Lokalvård Flyttservice

SEBASTIAN R
Skrev om J&N Bygg Lokalvård Flyttservice

Jag anlitade de för att flyttstäda våran 3a på 70 kvm, supernöjd! Fick en bra förberedelse checklista, jag hade en genomgång av hur jag ville ha det på städdagen och de överträffade mina förväntningar! Skulle gärna anlita igen vid nästa tillfälle, superbra!

Stockholms Stadsbud
4.5/5 i betyg av 119 omdömen 4.5 av 119 omdömen
BadgeTwoYears

Väldigt bra service! Dom är lyhörda och kan snabbt ändra order beroende på kundens behov. Super bra service. Vi på Nordic Wellness kom

Pia T
Skrev om J&N Bygg Lokalvård Flyttservice

Snabbt svar, allt toppen, rekommenderar gärna till mina vänner.

Reza S
Skrev om J&N Bygg Lokalvård Flyttservice

Vi har köpt städtjänster och fått utmärkta tjänster från företaget. Vi ger bästa råd.

Uppsala Stadsbud
4.8/5 i betyg av 1025 omdömen 4.8 av 1025 omdömen

Med beröm godkänt! Mycket mera kan man väl inte säga, smidigt enkelt - värt varende krona!

Agnes R
Skrev om J&N Bygg Lokalvård Flyttservice

De var väldigt professionella och duktiga. Städningen gick igenom besiktningen:) lite dyrt bara, eftersom jag är student och därför inte får rut-avdrag. Men det är ju inte deras fel.

Svar från J&N Bygg Lokalvård Flyttservice

Hej Agnes! Tack för din omdöme, på så sätt hjälper du oss att bli högre och högre! Vi kommer att göra en extra rabbat för alla studenter som inte får rut-avdrag =)! Mvh J&N BYGG LOKALVÅRD FLYTTSERVICE

Buskhaga Städ AB
Skrev om J&N Bygg Lokalvård Flyttservice

Flyttstädning. Bra kvalité till bra pris :-)

J&N Bygg Lokalvård Flyttservice gillar detta
Flyttfirma Move-It AB
4.8/5 i betyg av 82 omdömen 4.8 av 82 omdömen
BadgeThreeYears

Har haft flytttjänst , nu ett flertal gånger med Move-It och de är väldigt duktiga och serviceinriktade mot mig som köpare av tjänsten. Dess