Jetshop AB

3.0

14 omdömen om Jetshop AB

Markus J
Skrev om Jetshop AB

Välj Jetshop om du vill vara fast i långa avtal, 12-månadersuppsägningstid, betala dyrt för extra kopplingar varje månad (som är gratis hos konkurrerande leverantörer), SSL 299kr, Unifaun 350 kr, Releware ? 400 kr, Mobile 450 kr, Marketing Tool ? 200 kr, etc. Listan kan göras lång. Om du sen behöver designhjälp så kan du räkna med halvdana lösningar och designers utan känsla för design. Om du blir lovad att något ska fungera så kan du även där utgå från att det inte kommer fungera. Du får även en seg och trögt uppdaterad...

Patrik O
Skrev om Jetshop AB

Har lång erfarenhet av dessa (7år)och de har åsamkat mig exceptionell mängd i tid. Upp till 50% periodvis går till jetshop problem och buggar. Det fungerar inte som fåmansföretagare. Det kommer buggar på buggar, löfte om det ska bli bättre vid nästa uppdatering, men så blir det ju inte. År efter år, i princip varje vecka är det något. Problemet är att de inte tar ansvar, när man drabbas hårt. Man borde bytt för länge sedan, men är inte så lätt med massor av produkter så är man lite låst. Som andra vittnar om är det...

Bosse S
Skrev om Jetshop AB

Jag förstår inte de tidigare recensionerna? Jetshop är ett riktigt bra företag med kanonbra service. Nöjd kund sedan länge!

Jetshop ab gillar detta
ingemar
Skrev om Jetshop AB

Grymt bra e-handelslösning som ligger i framkant. Är kund sedan 6 månader är jätte nöjd! Kan varmt rekommendera Jet Shop

ingemar

Jetshop ab gillar detta
Håkan L
Skrev om Jetshop AB

Hoppas verkligen kunna ändra detta betyget till ett mycket högre snart MEN det har hittills varit för många brutna löften, gravt felaktiga kostnadsförslag, buggar och flera felaktiga fakturor som t.o.m. gått vidare till inkasso innan de lyckas dra tillbaka dem. Tror verkligen att de har den tekniska kompetensen att leverera en fantastiskt lösning men väntar fortfarande på att se det på riktigt

Helena  B
Skrev om Jetshop AB

Jetshop bryter avtal och nekar uppsägningar. 1. Vi har haft ett affärskritiskt projekt som skulle levereras första veckan i augusti 2013 (1 år sedan). I början förhalade de leveranstiden ett antal gånger, och till slut struntade säljaren att svara på våra mail och tel samtal. Nu har vi äntligen bytt till annan plattform och fått det vi behöver hos annan leverantör. 2. Vi sade upp kontraktet 2013-10-30 per mail och muntligt till säljaren. Ett halvår senare meddelar Jetshop att de inte godtar denna uppsägning, då de...

Martin B
Skrev om Jetshop AB

Har under ett års tid blivit bemött med en ointresserad attityd från VD, sälj och ekonomi. Svarstider är långa, Jag får oftast jaga svar i några veckor innan någon bemödar sig. De verkar sakna CRM eftersom jag blir ombedd att meddela olika avdelningar i samma ärende. Vore ju naturligt om sälj och ekonomi talar med varandra på ett företag. Fel kan alla göra. Men lat och ointresserad personal gör en trött. Nu byts leverantör.

Moses G
Skrev om Jetshop AB

Riktigt dåligt företag. Sa upp tjänsnten för 1,5 år sedan. Fick idag en faktura på 6000 kr... Detta företag rekommenderar jag verkligen INTE!

Martin E
Skrev om Jetshop AB

Jetshop är enligt min uppfattning ledaren inom e-handelslösningar i norden med bäst produkt och service. Vårt företag är grymt nöjda med den nya 2.0-versionen och vi har fått väldigt positiv respons från våra kunder.

Carl P
Skrev om Jetshop AB

Jetshop är bra! Den nya plattformen är till och med grym. Samma grymma användarvänlighet i admin men helt sjukt bra designmöjligheter i fronten. För er som inte provat så kan jag säga att supporten är ganska upptagna, men ruskigt trevliga och hjälpsamma. En bra leverantör helt enkelt!

Magnus K och Martin E gillar detta
Markus J
Skrev om Jetshop AB

Jetshop är grymt bra! Nu är dom dock lite sena med sin senaste uppdatering vilket är lite irreterande men jag hoppas v2.0 kommer krossa allt! Mvh Markus - Etrendstore.se

Johan
Skrev om Jetshop AB

Jag är kund till Jetshop sedan cirka två år tillbaka och är mycket nöjd. De har ett mycket enkelt admin och även bra support. Anledningen till att vi valde Jetshop som leverantör var även för att de hade paketerat ihop alla tjänster, det vill säga att vi fick en komplett ebutik vilket gjorde att vi kunde fokusera på vår business.

Magnus K
Skrev om Jetshop AB

Mycket bra support och admingränssnitt, dvs där man går in och jobbar med shopsystemet. Vi hade bra kontakt även med säljaren, och det var bra för på hemsidan saknades lite information som jag behövde ex. hur snabbt man får tillgång till systemet