Kajsas Fisk AB

4.2

6 omdömen om Kajsas Fisk AB

Jacob K
Skrev om Kajsas Fisk AB

Super god fisk soppa till lunch men det är väldigt mycket folk och jobbigt att stå i kö. Trevlig personal och maten kom snabbt.

Jakob D gillar detta
Anders E
Skrev om Kajsas Fisk AB

Här kan man äta en utsökt fisk lunch i härligt livlig och stojig miljö. Hötorgshallen är med sina dofter och färger en fin fond när man intar sin gös, abbore eller lax. Personalen kanske inte utstrålar värme i den mån man skulle vilja men det är också förståeligt i denna stressiga miljö.

Elin R
Skrev om Kajsas Fisk AB

Här kan man äta en utsökt fisk till lunch. Jag föll direkt för den underbara fisksoppan!

Henning N
Skrev om Kajsas Fisk AB

Denna fiskälskares östersjön har verkligen god mat till ett mycket förmånligtpris. Till alla måltider ingår bröd och sallad samt kaffe vardagar efter kl 14. Väl värt ett besök!!

Camilla
Skrev om Kajsas Fisk AB

Sen jag började jobba utanför city saknar jag verkligen luncherna hos Kajsas fisk. Visst är det ofta lång kö, trångt och besvärligt att hitta sittplats och lång väntetid på en del av maten - men det är det värt för det mesta smakar fantastiskt. Däremot är jag inte helt övertygad på att potatismoset inte är pulvermos... Prisvärt för den kvalitet man får.

Leon
Skrev om Kajsas Fisk AB

Är du på jakt efter billig lunch och råkar befinna dig i området kring Hötorget, då ska du bege dig ner i Hötorgshallen och Kajsas Fisk längst in i saluhallen. Låt inte kön avskräcka dig, för kö är det alltid men när man väl kommer fram till kassan blir det ledigt. Fisksoppan med säsongens färska fisk och aioli är en riktig klassiker, men egentligen är alla fiskrätter värda en provsmakning.