Kakelspecilisten i Stockholm AB

Kakelspecilisten i Stockholm AB

Ring 08-686 00 31 www.kakelspecialisten.se
2.3

Kakelspecialisten AB - här hittar du allt inom kakel och bad

3 omdömen om Kakelspecilisten i Stockholm AB

WANNA S
Skrev om Kakelspecilisten i Stockholm AB

Jag beställde kakel med leveranstid 3-4 veckor. Efter 5 veckor har kaklet fortfarande inte dykt upp. Vi kontakt med Kakelspecialisten fick jag veta att de inte vet var kaklet är eller när den kommer att levereras. Vid frågan vad som menas med detta fick jag veta att deras speditör inte ger några garantier om leverans. Vid frågan varför de i så fall inte informerar sina kunder att leverans inte kan garanteras fick jag veta att så kan man ju inte göra. Sedan skylde han på kriget i Ukraina för att kaklet från Italien inte levererats efter 5 veckor. Fy för detta oförskämda företag.

Lars T
Skrev om Kakelspecilisten i Stockholm AB

Gå inte hit! Känner mig lurad av dem. Köpte klinker och blev rekommenderad att köpa extra för säkerhets skull. "Det vara bara att lämna tillbaka oöppnade förpackningar". Vilket visade sig vara helt fel. När jag skulle byta blev jag blev uppmanad att läsa det finstilta på baksidan av kvittot vilket visade sig annorlunda än säljarens utsaga. Urdåligt. Ingen föståelse för att de lurat mig. Det var upp till mig att läsa allt. Undrar vad de mer lurar kunderna på?

Dan T
Skrev om Kakelspecilisten i Stockholm AB

Stort utbud av kakel och badrumsinredning. Butiken är trång med en massa trappor och gångar. Har handlat här flera gånger och kan rekommendera butiken. Det du ska undvika är att åka hit på helgen. Helt sjukt mycket folk och på gränsen till omöjligt att få hjälp. Var där i lördags och handlade, fick vänta i 25 minuter på att få hjälp.