Karl Gerhards Atelje

Ring 073-525 44 32 www.karlgerhards.se

6 omdömen om Karl Gerhards Atelje

Magdalena G
Skrev om Karl Gerhards Atelje

Fin o personlig service! Behövde kläder till ett bröllop med 20-talstema, både jag o sambon var blev urtjusiga!

Svar från Karl Gerhards Atelje

Tack det var roligt att ni uppskattade mina kläder Mvh IngerLöwe

Maria M
Skrev om Karl Gerhards Atelje

Hyrde 4 kompletta och fantastiska 1700-talskreationer. Otroligt bra service, kunskap och kvalitet i kombination med vackra och välsydda kreationer. Så kul och autentiskt. Rekommenderas varmt och hoppas på fler maskeradbjudningar framöver och då vet vi var ska hyra! Stort tack!

Svar från Karl Gerhards Atelje

Oj vilken fin resention jag ser fram emot att klä upp er vid nästa tillfälle. Tack

Josefina S
Skrev om Karl Gerhards Atelje

Trevlig och hjälpsam bemötande som tänker på kundernas bästa.. rekommenderar 100%.. Man lär sig lite om historien också i tänkandet på passande kostym.

Karin E
Skrev om Karl Gerhards Atelje

Det är en upplevelse bara att få klä sig i något fint som finns att välja på , nästan vad som helst finns hos Karl-Gerhards ateljé! Man glömmer aldrig den känslan! Så många fina skapelser för olika tillfällen. För att inte tala om alla fester där folk hyr kläder och som de sent glömmer!! Många önskar även att få köpa eller få uppsytt vissa plagg, Ja en höjdare bara plus...🤗👍👍👍

Svar från Karl Gerhards Atelje

Tack Karin för ditt fina beröm

Claudio V
Skrev om Karl Gerhards Atelje

Detn bästa skräddare som finns i hela Sverige

Robert C
Skrev om Karl Gerhards Atelje

Jag blev bemött med professionalism och värme. Mycket nöjd och rekomenderar gärna vidare.

Svar från Karl Gerhards Atelje

Det var roligt att höra en nöjd kund är den bästa reklamen. Tack