Karlfeldt Bygg AB

Karlfeldt Bygg AB

www.karlfeldtbygg.se
  • Badge2023

Välkommen till Karlfeldt Bygg AB! Vi är ett modernt företag med en passion för hantverk och kvalitet. Med våra noggrant utvalda underentreprenörer utför vi projekt med fokus på kvalitet. Vi erbjuder snickeritjänster i Norrort och tar oss med glädje an olika typer av projekt. Vårt fokus ligger på trygghet, tydlighet och kommunikation...

16 omdömen om Karlfeldt Bygg AB

Ann R
Skrev om Karlfeldt Bygg AB

Mycket trevligt och bra bemötande. Är mycket nöjda med alla utföranden. Byte elskåp, lagat läcka i yttertak och satt nytt innertak och lister och målning av tak och lister. Varma rekommendationer

Lotta Maria T
Skrev om Karlfeldt Bygg AB

Mycke bra bemöt. Bra dialog under arbetets gång och bolla idéer. Noggrann och riktigt gjort. Byte av tak även byte av råpont.

Niklas A
Skrev om Karlfeldt Bygg AB

Lejde ut renovering av tvättstuga och blev väldigt nöjd med resultatet! Extremt bra kommunikation om vad som händer och när, bästa jag varit med om genom tiderna. Är väldigt många olika kompetenser som krävs för våtrum men de planerade in alla olika moment galant, flöt på väldigt bra. Kan starkt rekommendera Kalrfeldt! Fem tummar upp av fem.

Anders C
Skrev om Karlfeldt Bygg AB

Mycket imponerande! Fantastiskt trevliga, duktiga och omtänksamma snickare. De gjorde ett riktigt snyggt arbete, städade och höll rent efter sig och t.o.m varnade innan de spikade så att inte vår lille son skulle bli rädd. Problem som dök upp på vägen löste dom utan hinder. Klart rimliga priser också. Högsta betyg från oss! Stort tack till Karlfeldt Bygg! /Anders, Karin och Julian

Margit K
Skrev om Karlfeldt Bygg AB

Kontakten med Karlfeldt Bygg skedde egentligen för ca 2 år sedan då vi anlitade dem för installation av garderobsvägg i ett rum. Installationen av dessa garderober gjordes snabbt och professionellt. I och med att vi beslutade skaffa liknande garderober til hallen tog jag kontakt med Karlfeldt Bygg eftersom vi var mycket nöjda tidigare installation. Vi bemöttes med samma trevliga och intresserade Denna gång var arbetet med omfattande eftersom det krävdes inbyggnad av garderoberna. Även detta gjordes snabbt och mycket bra och vi är jättenöjda med slutresultatet. Dessutom

Arne K
Skrev om Karlfeldt Bygg AB

Pålitliga. Trevligt bemötande. De håller rent efter sig och gjorde ett mycket bra jobb.

Ulf H
Skrev om Karlfeldt Bygg AB

Företaget har rappa samt yrkesskickliga hantverkare som lyssnade väl på önskemålen vi uttryckte.De var noga med ordningen på byggarbetsplatsen och städade varje dag. Företaget var pålitligt samt tog sitt ansvar när kostnaden skenade, kändes mycket tryggt!

Paul K
Skrev om Karlfeldt Bygg AB

Superproffs och jättekul att jobba med. Lyhörda och tålmodiga. De ställde upp på ett fantastiskt sätt när jag på oklara (eller inga) grunder hamnade i tvist med brf-styrelsen. Oskar och Kim (tillsammans med min advokat) tog oss till seger på knockout i tingsrätten. Ingen domare (och inte jag heller) kan tvivla på att Karlfeldt Bygg är superseriösa. Andreas är den som gjort det mesta av jobbet och han är en klippa också. Vet precis vad han håller på med och stämmer av kontinuerligt med mig på ett föredömligt sätt.

Peter J
Skrev om Karlfeldt Bygg AB

Trevliga Man ser att dom vet vad gör Riktiga proffs Anlitar dom gärna igen Peter

Per D
Skrev om Karlfeldt Bygg AB

Väldigt proffessionella, kompetenta och kommunikativa. Mycket nöjd kund!

Tommy S
Skrev om Karlfeldt Bygg AB

Proffsigt bemötande, ödmjuka, lyhörda, idérika och hjälpsamma grabbar med yrkesstolthet som levererar hög kvalitet i rätt tid. Anlitat de vid flera tillfällen och skulle göra det igen. Renovering, utbyggnad, isolering av vind och div. mindre jobb. Våra bästa rekommendationer.

Mac T
Skrev om Karlfeldt Bygg AB

Gjorde ett fint arbete med våra staket förra våren

Johan S
Skrev om Karlfeldt Bygg AB

Karlfeldt inredde vår övervåning med 2 sovrum, allrum och badrum. Resultatet blev strålande bra! Noggrannhet och professionalism. Alltid bra och transparent dialog om allt rörande bygget och kostnader. Rekommenderas varmt.

Emil H
Skrev om Karlfeldt Bygg AB

Vi anlitade Karlfeldt bygg för renovering av två sovrum, rivning och montage av en vägg samt ombyggnation av ett förråd. Redan från start fick vi stort förtroende för dem. Genom hela arbetet hölls en dialog och det var enkelt och tryggt att få kontakt med varandra vid frågor. De höll oss uppdaterade genom hela arbetet och kom med bra lösningar när det uppstod något problem. Mycket kunnig och professionell personal och resultatet är precis som vi önskade. Vi är nu återkommande kunder! Vi rekommenderar dem starkt!

JANE A
Skrev om Karlfeldt Bygg AB

Vi är mycket nöjda med utförandet av våran terass och lämnar Karlfelt Bygg våra varmaste rekommendationer. De är proffesionella hantverkare som dessutom är snabba, flexibla och lätta att ha att göra med. Tack Oskar för den fina terassen du byggde! Flera av våra grannar har stannat till och beundrat den.

Daniel Viktor K
Skrev om Karlfeldt Bygg AB

Vi anlitade Karlfeldt bygg för rivning av klinkersgolv och gammalt trägolv samt byte av ytterdörr. Bra priser, punktliga och väldigt lätta och trevliga att ha att göra med. Alltid närvarande för frågor och dylikt, både via telefon och e-post (vilket jag personligen tycker är jätteviktigt då många byggföretag knappt svarar eller går att få tag på). Mycket bra dialog så fort nåt hinder dök upp och vi kände oss hela tiden trygga med arbetet. Tidsplanen hölls trots en felaktig leverans och resultatet blev över förväntan. Vi...