Frisör i Täby

6 rekommenderade frisörer i Täby kommun

I Täby finns det en rad olika frisörer att välja bland, frisörer som alla är specialiserade på olika livsstilar och personligheter. Vi förstår att det kan vara både svårt och tidskrävande att hitta den frisör som passar dig bäst. Därför tänkte vi på Reco.se guida dig till de bäst rekommenderade och mest aktuella frisörerna i Täby just nu. Välkommen!

Läs mer »
  • 49 omdömen
    Brita T
    Brita T: Jättebra! Kan rekommenderas! Hat otrolig bredd o blir en avkopplande upplevelse att gå till salong Natticole
  • Driver du frisörsalong i Täby?

Är du nyfiken på hur din firma kan bli ett rekommenderat företag på Reco?

• : Går alltid härifrån med dom finaste naglarna!! Supernöjd med service och slutresultat! Thom är bäst 🫶
  • 4 omdömen
    Rebecka S
    Rebecka S: Bibbis frisör är en exceptionellt hårsalong.
  • Sara B
    Sara B: Trevlig personal som lyssnar på ens önskemål. Jättenöjd med både klippning och folieslingning!
  • 2 omdömen
    Dirk P
    Dirk P: Bra frisör som jobbat Annaburg och effektivt. Kan rekommendera för alla som bara vill snabbt klippa sig. Mycket prisvärd...
  • Driver du frisörsalong i Täby?

Är du nyfiken på hur din firma kan bli ett rekommenderat företag på Reco?

• : TÄBY KLIPPSTUGA & BARBERSHOP: Gå inte dit!!! Mitt livs största misstag. En ordentlig varning. Jag (tjej med före-detta l...
Visa sida:

Frisör i Täby

Här på Reco.se strävar vi efter att uppnå en gemenskap där vi tillsammans hjälps åt att hitta till de absolut bästa frisörerna i Täby just nu. Oavsett om du är i Arninge, Enebyängen, Hägernäs, Näsbypark, Täby centrum eller Viggbyholm kan du hitta en frisör i just ditt område. Här kan du nämligen ta del av vad tidigare kunder skriver om sina besök med de frisörer som finns i just ditt område. Dessutom kan du själv bidra med rekommendationer om dina senaste besök. Vi hoppas att du hittar en salong och en frisör du trivs med och som du senare kan tänka dig att rekommendera till andra personer som letar efter en duktig frisör i Täby. Lycka till, önskar Reco.se!