Keepers Car

Keepers Car

Ring 072-949 80 01 www.facebook.com

Keepers Car är ett familjeföretag som grundades 1991. utomlands och är igång sedan 2020. i Sverige. Vi har över 30 år erfarenhet i bilbranchen och vårt mål är att erbjuda våra kunder bästa möjliga service och kvalité. Vi arbetar främst med service och reparation av personbilar, däckservice, däckhotell, bilvård och smide. Tack...

6 omdömen om Keepers Car

Shara J
Skrev om Keepers Car

Behövde akut hjälp med min bil då en plastkåpa under bilen släppt på E20! Åkte in till Keepers car och frågade om de kunde hjälpa mig! Trots att han höll på och jobba med en bil fick jag komma in och han fixade fast kåpan så nu kan jag rulla vidare! Tack så hemskt mycket Du gjorde min dag!! Till en liten slant dessutom :) Kommer definitivt tillbaka till er:)

Speedy Bilservice Södertälje
4.8/5 i betyg av 762 omdömen 4.8 av 762 omdömen

Mycket kunnig personal som var villig att ta sig en titt på drop-in, de var med och fattade beslut om hur problemet kunde lösas - då det gäl

Rickard S
Skrev om Keepers Car

Hade fått punktering på E20. Keepers car hjälpte mig på ett mycket proffsigt sätt att få på nya däck till bra pris och ett snabbt arbete. Starka rekommendationer. /Rickard Storm

Svar från Keepers Car

Hej Rickard! Vi är alltid glada att vi kan hjälpa till i såna situationer! :)

Sanna B
Skrev om Keepers Car

En otrolig service. Rekommenderas verkligen ! Bra pris dessutom. Kommer definitivt komma tillbaka. Dem har hjälpt mig med punka plus bromsbyte, service, rekond. Klädsel tvätten vart så bra, så jag trodde bilen plötsligt var ny 😊 Snabb service dessutom o punkteringen kom dem hem till mig o lagade direkt när jag ringde. (Hittade deras tel nr på internet) Dem har även hjälpt mig med däckbyte nu inför vintern. Med andra ord, en väldigt nöjd kund.

Svar från Keepers Car

Hej Sanna, vi är tacksamma att du anlitade oss! Du är jättevälkommen och något skulle behövas i framtiden! :)

Mekonomen Huddinge
4.5/5 i betyg av 768 omdömen 4.5 av 768 omdömen

Billy William E Billy William E
Ralic S
Skrev om Keepers Car

Tack igen för snabb hjälp med däckskifte, jag kommer definitivt rekommendera er till alla jag känner!

Svar från Keepers Car

Hej och tack för fina omdöme. Vi är alltid glada att vi kan hjälpa till! :)

Olof Edvin F
Skrev om Keepers Car

Akut hjälp med bilrep vid Nykvarn. Kunnigt och bra bemötande.

Svar från Keepers Car

Tack för fina omdöme! Vi är glada att vi kunde hjälpa till med bilen. /Stefan

Speedy Bilservice Nacka
4.6/5 i betyg av 2042 omdömen 4.6 av 2042 omdömen

Fick proffsig och snabb hjälp med byte av lampa. och trevligt bemötande 😊 🙏🏼

Angel G
Skrev om Keepers Car

Dem är grymt, trevligt och duktig ppersonal.Jag är jätte nöjd. Mvh Angel

Keepers Car gillar detta
Svar från Keepers Car

Hej Angel, tack för fina omdöme. Vi är glada över att du är nöjd och vi hoppas på att vi kommer att ses framöver. /Stefan