Kjell & Co Elektronik AB - Kungsholmen

Kjell & Co Elektronik AB - Kungsholmen

Ring 08-501 018 20 www.kjell.com
3.0

Kjell & Company på Fleminggatan säljer allt du kan tänka dig i elektronikväg. Behöver du någonting till dator, ljud eller mobil så är det här du ska leta.

11 omdömen om Kjell & Co Elektronik AB - Kungsholmen

Anna R
Skrev om Kjell & Co Elektronik AB - Kungsholmen

Är ju bara väldigt tråkigt att Kjell & Co inte levererar till min adress (i Stockholm). Leverans skulle ske med PostNord till Postlåda/dörr men PostNord hade som vanligt inte lust att göra sitt jobb och leverans uteblev. Jag, som hade ett gott intryck av Kjell & Co, ringde deras kundtjänst för att be dem rätta till felet (de är ju kund hos PostNord så reklamation måste göras av dom). Jag fick veta att Kjell & Co inte kunde göra något "för det var ingen idé att skrika på PostNord". Tråkigt att jag som precis skapat ett företagskonto hos Kjell alltså inte kommer att kunna handla där mer.

Mobilfrid AB
4.7/5 i betyg av 1501 omdömen 4.7 av 1501 omdömen

Snabb och pålitlig service, håller vad dom lovar!

Hippie C
Skrev om Kjell & Co Elektronik AB - Kungsholmen

Kjell & Company har dykt upp likt svampar över hela sverige de senaste åren. Deras sortiment liknar Teknikmagasinet och Clas Olsson blandat med elektronik och diverse lockvaror. Precis som med Expert är det inte långt till närmaste Kjell butik men priserna på Kjell är allt annat än konkurrens vänliga. De håller sig ca 25% över konkurrenterna utan nämnbara fördelar. De har oftast hyfsat kunnig och hjälpsam personal men det har oftast konkurrenterna med. Deras hemsida är rörig och det är svårt att se lagerstatus. Istället...

regina
Skrev om Kjell & Co Elektronik AB - Kungsholmen

Dåligt, köpte ett svindyrt speltagentbord, de sa att den var oöppnad för den var förseglad, men det var användt, dessutom hade de råkat lagga i en teckning innanför förseglingen. Klagade på att det inte fanns med en bruksanvisning, men det ingick inte utan fanns på nätet enligt dem. Köpte ett likadant tagentbord senare på elgiganten, billigare och MED bruksanvisning.

Hot Help
4.8/5 i betyg av 589 omdömen 4.8 av 589 omdömen

Snabb service och kunnig personal.

Alexander D
Skrev om Kjell & Co Elektronik AB - Kungsholmen

Helt ok, butiken fyller sin funktion.

Mats L
Skrev om Kjell & Co Elektronik AB - Kungsholmen

Kjell & Company har blivit en ny favorit! Brett sortiment, bra priser och mycket kunnig och vänlig personal. Det är ett naturligt förstaval för alla de där lite "ospecificerade" grejorna man behöver.

Tobias B gillar detta
Andreas H
Skrev om Kjell & Co Elektronik AB - Kungsholmen

Man kan ju helt klart säga att Kjell & Company har det mesta inom teknikprylar, eller framför allt tillbehören. Man hittar mer eller mindre alltid det man behöver när det kommer till sladdar, laddare, batterier etc. etc. Stora minuset är nog den opersonliga karaktären på butikskonceptet, och tyvärr är det mycket den gargongen på personalen som jag har stött på också.

AMANDA F
Skrev om Kjell & Co Elektronik AB - Kungsholmen

Besöker Kjell & Conpany varje gång jag behöver någon teknikpryl, var där för ca 2 veckor senast och köpte bläckpatroner. Jag får alltid bra bemötande och god service vid besök.

Jakob D gillar detta
Jakob D
Skrev om Kjell & Co Elektronik AB - Kungsholmen

Riktigt bra när du behöver den där elkomponenten som saknas för att göra ditt liv lite enklare! Plus för alltid trevligt bemötande, snabba takter och försök till medförsäljning! Minus för långa väntetider vid lite större tryck!

AMANDA F gillar detta
Karin H
Skrev om Kjell & Co Elektronik AB - Kungsholmen

Trevlig personal. Bra på att hjälpa en hamna på rätt nivå; de föreslår inte de dyraste utan, som det verkar, det som de tror passar ens behov. Öppnar förpackningar så att man kan få se och känna på prylarna, något som inte sker överallt. Inget krångel när man behöver lämna tillbaka eller byta en vara. Roligast är att handla när man är ensam kund i affären för då kan det hända att man får lyssna på personalens "jabbande".

Nikke L
Skrev om Kjell & Co Elektronik AB - Kungsholmen

Inte nog med att de hade det hårddiskkabinett jag var ute efter på hyllan och till ett mycket bra pris, de hjälpte mig dessutom att ta ut hårddisken ur hustruns kraschade HP och skruva in den i Kabinettet. Jag är toknöjd! Även i övrigt så är Kjell & Co en butik som jag gärna går in i. När familjens tjejer ångestshoppar skor så går jag in och glädjeshoppar onödiga elektronikprylar. Dessutom prylar som funkar och som man har mycket glädje av länge!

Agnetha L gillar detta
Ningjing C
Skrev om Kjell & Co Elektronik AB - Kungsholmen

I bought a wireless internet adaptor there. The staff was friendly.