Klasskassan

Klasskassan

Ring 073-658 98 05 www.klasskassan.com

Välkommen till Klasskassan – er nyckel till en lyckad och meningsfull insamling! Med våra kostnadsfria material och en superenkel försäljningsprocess kan er klass/förening snabbt dra igång och samla in pengar på ett roligt sätt. Det bästa är att ni behåller hela 45% av försäljningsintäkterna, samtidigt som ni bidrar till...

10 omdömen om Klasskassan

George J
Skrev om Klasskassan

Är väldigt nöjd med försäljningen. Vi har tidigare kört med andra, sålt lika mycket men till lägre förtjänst. Välj Klasskassan för bäst förtjänst med bra kundservice.

Svar från Klasskassan

Tack för din positiva feedback! Vi är glada att höra att ni är nöjda med förtjänsten och vår kundservice. Det är fantastiskt att Klasskassan kunde överträffa era tidigare erfarenheter. Vi ser fram emot att fortsätta stödja er i framtida försäljningar!

Elias H
Skrev om Klasskassan

Nöjd med produkterna som Klasskassan säljer. Igenkända varumärken till överkomligt pris, särskilt när säljarna erhåller 45%.

Svar från Klasskassan

Tack för din positiva recension! Det gläder oss att höra att ni är nöjda med de erkända varumärkena och priserna på produkterna från Klasskassan. Att säljarna får behålla 45% är en viktig del av vår affärsmodell, och vi är glada att det uppskattas. Tack för att ni väljer Klasskassan!

Salih A
Skrev om Klasskassan

Som kassör i vår idrottsförening var jag ansvarig för att organisera försäljningen. Det var en fantastisk upplevelse – effektivt, lönsamt och med en kundservice som verkligen förstod våra behov. Att veta att en del av vinsten stödjer ideella organisationer gör det ännu bättre.

Svar från Klasskassan

Tack för din recension! Vi är glada att höra att er försäljning var både effektiv och lönsam, och att vår kundservice mötte era behov. Uppskattningen för vårt stöd till ideella organisationer betyder mycket för oss. Tack för att ni väljer oss för er försäljning!

Daniel D
Skrev om Klasskassan

Som medlem i en idrottsförening, var jag imponerad av hur enkelt och givande det var att sälja för klasskassan. Det bästa var att veta att en del av vinsten gick tillbaka till ideella föreningar som vår.

Svar från Klasskassan

Tack för din feedback! Det är fantastiskt att höra att ni fann försäljningen både enkel och givande. Vi är stolta över att kunna ge tillbaka till ideella föreningar som er och uppskattar ert engagemang och stöd!

Gabriel A
Skrev om Klasskassan

Fantastisk upplevelse! Vi i vår idrottsförening sålde produkter för klasskassan och blev överväldigade av effektiviteten. Kundservicepersonalen var alltid tillgänglig och hjälpsam, vilket gjorde hela processen smidig. Dessutom var förtjänsten hög, vilket verkligen hjälpte vår förening ekonomiskt.

Svar från Klasskassan

Tack för era vänliga ord! Vi är överlyckliga att ni hade en positiv och effektiv upplevelse med försäljningen för klasskassan. Det gläder oss att vårt kundserviceteam kunde bidra till en smidig process.

Yousef Y
Skrev om Klasskassan

1. Jag blev bemött på ett mycket positivt och engagerat sätt av Klasskassan. 2. Våra förväntningar var höga, och Klasskassan överträffade dem på alla sätt och vis. 3. Min upplevelse var fantastisk, och jag köpte en otroligt användbar och kreativ tjänst från Klasskassan.

Svar från Klasskassan

Tack för att du delar med dig av dina upplevelser med Klasskassan! Det gläder oss att höra att du upplevde ett positivt och engagerat bemötande, att vi överträffade dina höga förväntningar.

Filip S
Skrev om Klasskassan

Riktigt bra service utav företaget, fick info lådan inom 2 dagar och försäljning gick smidigt och bra

Svar från Klasskassan

Schysst att du delar med dig av dina tankar om Klasskassan! Det gläder oss att höra att du upplevde god service och bemötande.

Davood D
Skrev om Klasskassan

Klasskassans produkter är lättsålda och prisvärda.

Svar från Klasskassan

Tack för din feedback Davood! Vi är glada att höra att ni finner Klasskassans produkter både lättsålda och prisvärda. Vårt mål är att erbjuda attraktiva produkter som stödjer era försäljningsinsatser med hög förtjänst!.

David Y
Skrev om Klasskassan

Klasskassan gav vår klass högst förtjänst jämfört med de tidigare företagen vi har sålt med. Tack så mycket Sebastian för all hjälp!

Svar från Klasskassan

Tack David för att du tog dig tiden att dela med dig om dina upplevelser hos oss på Klasskassan! Vi strävar efter att ge den högsta förtjänsten på marknaden - med hög kvalitét - och din recension är ett kvitto på det!

Elias Y
Skrev om Klasskassan

Min son sålde med Klasskassan. Produkterna var lättsålda och bra, väldigt lättsålda.

Svar från Klasskassan

Stort tack att du delar med dig om dina åsikter om oss på Klasskassan.