Klasströja.se

Klasströja.se

Kul att du är nyfiken på klasströja.se. Dags att beställa klasströjor till skolklassen? Då har du hittat en bra och pålitlig leverantör! Med enkla steg kan du lätt skapa din unika tröja direkt på webben. Välj bland färdiga motiv och anpassa med klassens namn, eller ladda upp dina egna motiv. Önskar du egna namn på tröjan? Inga...

21 omdömen om Klasströja.se

Linda S
Skrev om Klasströja.se

Företaget bemöttw mig på ett väldigt professionellt sätt skockade ut bilder på vår önskade produkt ifall om den va upp till våra förväntingar. Tröjorna blev exakt så som vi ville ha dem. Dock trodde vi texten på ärmen skulle vara större och mer täckande. Vi är iaf jätte nöjda med slutprodukten och kommer ha stor användning för vpra nya klass tröjor.

La Villa Travel
4.6/5 i betyg av 464 omdömen 4.6 av 464 omdömen
BadgeThreeYears

Isak T
Skrev om Klasströja.se

Väldigt nöjd! Hade svårigheter att betala med swish så blev tvungen att ta faktura istället, men annars inget att klaga på!

Svjetlana L
Skrev om Klasströja.se

Vi är nöjda och dom är fina bra material

Tunby Fritid
4.7/5 i betyg av 323 omdömen 4.7 av 323 omdömen

Lily R
Skrev om Klasströja.se

Helt ok. Beställde 32 klasströjor. Trycker blev mycket bra och vi är jättenöjda. Dock var det struligt med hemsidan med förhandsvisningen.

Lisa G
Skrev om Klasströja.se

Beställde tröjor till min klass och vi blev riktigt nöjda. Dock fick jag inte så mycket information om paketets produktion eller leverans så visste inte alls när eller om ens paketet skulle komma. Men det gjorde de iaf och tröjorna va jättefina.

Täpp Anna Marie H
Skrev om Klasströja.se

Beställde 30 st klasströjor med individuellt tryck på ryggen, plus tryck på bröstet. Är så nöjd! Fina, snygga och sköna hoodies! Bra och snabb service, utmärkt tryckkvalitet, dessutom till lågt pris. Rekommenderar dessa mycket prisvärda och snygga tröjor!

Nina J
Skrev om Klasströja.se

Jag beställde klasströjor åt min klass. Jag blev hjälpsamt och proffsigt bemött. Resultatet överträffade mina förväntningar som redan var ganska höga utifrån företagets hemsida och kommunikation. Jag rekommenderar starkt att beställa klasströjor från Klasströja.se. Som sagt trevligt och hjälpsamt bemötande, samt mycket fint resultat.

Peter J
Skrev om Klasströja.se

Hoodie Bra och proffsigt Överträffade förväntningarna Enkelt, smidigt och prisvärt.

Elin R
Skrev om Klasströja.se

Jag beställde klasströjor min klass. Mycket bra bemött av hemsidan, och allt gick smidigt och hyfsat snabbt. Vi är mycket nöjda med tröjorna och tacksamma för att priset inte var allt för saftigt. Tackar jättemycket för att en extra tröja kunde fixas i samband med korrektur. Tack så mycket för allt, nu kan vi skryta om våra tre fantastiska år på gymnasiet!

Wilma B
Skrev om Klasströja.se

Snabb respons på mail, snabb leverans, skönt material, bra storlekar, stabilt tryck lite små luvor dock men over all en bra upplevelse

Ramizah H
Skrev om Klasströja.se

Jag och min klass köpte ca 20 hoodies som vart precis som vi ville. Vi hade kontakt med klasströjas kundtjänst och utförde beställningen via de, då vi inte riktigt förstod hur vi skulle göra. Det fungerade utmärkt, vi fick fantastiskt bemötande och de hjälpte oss flertal gånger och vi fick snabbt tillbaka korrektur och liknande för de ändringar vi gjorde osv. Hoddien i sig var jättefin och skön, dock var det vissa hoodies som hade pyttesmå hål och lite sämre kvalité. Men man fick det man betalade för.

Sofie L
Skrev om Klasströja.se

Väldigt enkelt att kunna skapa egna klasströjor och med egna tryck genom kontakt med företaget. Väldigt trevlig personal som kunde göra många korrektur för att vi som kunder skulle bli 100% nöjda utan några extra kostand för antalet korrektur. Är otroligt nöjd med klasströjorna skulle varmt kunna rekomendera andra klasser att betsälla från klasströja.se

Erik S
Skrev om Klasströja.se

Klasströjor till dotternsklass. Enkel och proffsig hantering av kundtjänst på de frågor vi hade. Rekommenderas

Maja W
Skrev om Klasströja.se

Jag och min klass köpte en klass tröja och den vart super bra, vi vart bemötta jätte bra och allt gick super smidigt

Roza W
Skrev om Klasströja.se

Mina barn är mycket nöjda med klasströjor och byxor. Tack!

Diana
Skrev om Klasströja.se

Jag beställde klasströjor och byxor, jag blev bemött trevligt och fick svar på de frågor jag hade. Jag hade inte direkt några förväntningar men jag tycker att företaget skötte allt bra :)

Svar från Klasströja.se

Tack för ditt fina omdöme Diana! / Erik, klasströja.se

Angelin J
Skrev om Klasströja.se

Köpte klasströjor, kvaliteten var bra och fint tryck! Trevligt bemött av företaget!

Svar från Klasströja.se

Tack för ditt fina omdöme Angelin! Vi på klasströja.se passar på att önska dig en riktigt God Jul! / Erik

Mia J

Kanonbra service, snabb leverans och bra produkter!! Jättenöjd 👍

Ida J
Skrev om Klasströja.se

Snabb service, snabb leverans och riktigt snygga tröjor! Vi är supernöjda

Marcus V
Skrev om Klasströja.se

Enkelt att fixa häftiga tröjor till klassen. Världsklass!

Johan R
Skrev om Klasströja.se

Bra bemötande och snygga tröjor!