KungSängen Örebro

KungSängen Örebro

4.4

Kungsängen - när du vill ha en skön kvalitetssäng utan att betala för mycket. Vår filosofi är att maskiner inte kan bygga lika bekväma sängar som mänskliga händer. Därför är alla våra sängar handgjorda, vissa tillverkar vi till och med direkt i butiken, och vi kan specialbygga en säng efter dina specifika önskemål. Personalen...

151 omdömen om KungSängen Örebro

Marie A
Skrev om KungSängen Örebro

Jag köpte en säng. jag har tidigare köpt säng hos er och var väldigt nöjd då. Jag blev lika nöjd denna gång. Jag kommer rekommendera alla som ska köpa säng att köpa den hos er.

Svar från KungSängen Örebro

Hej Marie! Vad roligt att du är en nöjd återkommande kund! Tusen tack för att du lämnat en så fin reco. Hoppas du sover fantastiskt gott i din nya KungSängen-säng. Välkommen in till oss även i framtiden! Med vänlig hälsning, KungSängen Örebro

Anna Å
Skrev om KungSängen Örebro

Mycket kunnig personal och mycket trevligt bemötande.

Svar från KungSängen Örebro

Hej Anna! Tack för din reco. härligt att du känner dig nöjd varmt välkommna åter! Med vänlig hälsning KungSängen Örebro

Margareta E
Skrev om KungSängen Örebro

Bra hjälp och bemötande vid beställningen av två "motorsängar". Leverans och montering också helt ok.

Svar från KungSängen Örebro

Hej Margareta! Tack för din reco. Vad bra att du är nöjd med hjälp och bemötande i butik. Hoppas ni sover gott i era nya sängar! Med vänlig hälsning KungSängen Örebro

Jan M
Skrev om KungSängen Örebro

Hej Vi köpte nya sängar och blev bemötta på ett mycket bra sätt

Svar från KungSängen Örebro

Hej Jan! Vad roligt att din upplevelse i vår butik var bra. Hoppas ni sover gott i era nya sängar! Med vänlig hälsning KungSängen Örebro

Åsa K
Skrev om KungSängen Örebro

Köpte en säng via att ringa ordern och därefter levererades sängen Funkade jättebra

Svar från KungSängen Örebro

Hej Åsa! Tack för din reco. Hoppas du får sova gott i många år framöver. Välkommen åter! Hälsningar KungSängen Örebro

Sara M
Skrev om KungSängen Örebro

Fick toppenbra hjälp, personalen var engagerad och kunnig. Vi köpte sängar.

Svar från KungSängen Örebro

Hej Sara och tack för din reco! Hoppas att ni är nöjda med era nya sängar och att ni kommer få många års god sömn i dem! Välkommen tillbaka till oss i framtiden. Med vänlig hälsning, KungSängen Marieberg

Micke L
Skrev om KungSängen Örebro

Bra hjälp i butik, vänlig och tillmötesgående. Vid leverans fick jag två samtal innan, en drygt en vecka innan leverans och ett samtal ett par dagar som bekräftade dag och tid, jättebra då det var klart och tydligt ifrån början samtidigt som själva leveransen höll tiden.

Svar från KungSängen Örebro

Hej Micke! Tack så mycket för din reco! Vad roligt att höra att du är nöjd med allt från service i butik till att sängen levererades hem. Hoppas du är nöjd med din nya KungSängen-säng. Varmt välkommen tillbaka till oss! Med vänlig hälsning, KungSängen Marieberg

Rikard E
Skrev om KungSängen Örebro

Köpte en komplett continentalsäng hos Kungsängen. Fick världsklass i bemötande och i de enormt många frågor vi hade innan vi beslutat oss för säng. Inget kändes som krångel för dom tex. ville vi ändra färg, fick låna örngott för att kunna matcha färgen med annat vi skulle införskaffa till sovrummet. Det enda tråkiga var att de lagt kassetterna (mellandelen) på fel sidor. Sen hade vi fått fel ben, men det hade de upptäckt och ringde och bad om ursäkt om. I sin helhet är vi jättenöjda!

Svar från KungSängen Örebro

Hej Rikard! Tusen tack för din utförliga reco! Vad kul att ni trots lite krångel är nöjda och att vi fick rätsida på allt till slut. Hoppas ni sover gott i er nya säng och att ni får göra det i många år framöver! Med vänlig hälsning, KungSängen Örebro

Almira H
Skrev om KungSängen Örebro

Leveransen med monteringen var beställd, men killarna som levererade sängen hade missat det , så allt gick rätt fort att man undrade om de hade blev rätt vad gäller hur man skulle vända madrassen som hade olika sidor. Vi fick provligga på varandras sida för att se att det blev rätt. Hade känts mycket bättre / tryggare att de som levererade och monterade sängen hade avvarit pålästa innan de kom, alt att de olika sidorna av madrassen var uppmärkta på så sätt så man vet exakt vilken sida är vilken.

Svar från KungSängen Örebro

Hej Almira! Tack för din utförliga reco. Vi ska meddela vår leveranspersonal att de bör vara lite tydligare med vad som är vad på sängen, samt lägga som förslag till produktionen att de bör märka upp någonstans utanpå sängen vilken sida som är vilken fasthet. Hoppas att ni funnit rätt sida på sängen och att ni sover fantastiskt gott i er nya säng! Med vänlig hälsning, KungSängen Marieberg

Madelèn A
Skrev om KungSängen Örebro

👍 bra service och trevlig personal

Svar från KungSängen Örebro

Hej Madelén! Tack för att du tog dig tiden att ge oss en reco. Vad kul att du är nöjd med servicen och vår personal, hoppas du är lika nöjd med sängen! Med vänlig hälsning, KungSängen Marieberg

Ulla-karin E
Skrev om KungSängen Örebro

Vi blev pedagogiskt guidade av Stina mellan valen av olika typer av sängar, bäddmadrasser och priskategorier. Vi blev hjälpta att förstå våra kroppstypers optimala val för en god sömn. Vi åkte hem och funderade, sen kom vi tillbaka och provade igen och fick svar på fler frågor. Det kändes väldigt proffsigt med ett så personligt bemötande och att hon kom ihåg oss. Nu sover vi gott.

Svar från KungSängen Örebro

Hej Ulla-Karin! Tusen tack för din fina, utförliga reco. Vad kul att Stina guidade er så bra i sängdjungeln så ni till slut fann sängen för er! Det gör oss väldigt glada att ni får sova gott i era KungSängen-sängar. Ni är så välkomna tillbaka till oss i framtiden. Med vänlig hälsning, KungSängen Marieberg

Gunnar P
Skrev om KungSängen Örebro

Har köpt motor säng fick hjälp av enprofsig säljare som var välutbildad och kunde informera om allt

Svar från KungSängen Örebro

Hej Gunnar! Tack för din fina Reco! Vad bra att du fick den hjälp du önskade här i vår butik. Hoppas du sover fantastiskt bra i din KungSängen-säng och att du får göra det i många år framöver. Med vänlig hälsning, KungSängen Marieberg

Patrik G
Skrev om KungSängen Örebro

Bra bemötande i hela ledet, från kontakt i butik till de som levererade varan. Bra utbud med god kvalitet.

Svar från KungSängen Örebro

Hej Patrik! Tack för att du tog dig tiden att ge oss denna Reco. Vad kul att du fått ett bra bemötande från start till slut och att du är nöjd med din vara! Med vänlig hälsning, KungSängen Örebro

Louise W
Skrev om KungSängen Örebro

Jag köpte en kontinental säng och är jättenöjd! Servicen vi fick var exemplarisk! Kommer starkt rekommendera er till mina vänner

Svar från KungSängen Örebro

Hej Louise! Tack för att du tagit dig tid och skrivit så värmande ord. Dina vänner är lika varmt välkommen som du själv! Vänliga hälsningar KungSängen Örebro

Pirkko H
Skrev om KungSängen Örebro

Positiv upplevelse! Trevligt bemötande! Återkommer gärna!

Svar från KungSängen Örebro

Hej Pirkko! Tack för din reco och vad härligt att du är nöjd. Du är så hjärtligt välkommen åter. Vänliga hälsningar KungSängen Örebro

Malin B
Skrev om KungSängen Örebro

Köpte ny säng, sängram, täcken och kuddar. Jätte trevlig personal.

Svar från KungSängen Örebro

Hej Malin! Tack för din reco och vad roligt att du är nöjd. Varmt välkommen åter till oss. Vänlig hälsning KungSängen Örebro

Anders H
Skrev om KungSängen Örebro

Köpte säng och sängkläder för ca 40.000kr Bemötandet var bra men kände mig lurad på täcket jag blev rekomenderad. Sa att jag ville ha ett svalt täcke men fick ett som var så varmt att det var omöjligt att sova med. Efter 15 min var det bara att byta till mitt gamla. Ringde upp Kungsängen och fick då till svars att jag inte fick byta det för att det var använt. Mycket dåligt att man blev pålurad ett täcke för nästan 2000kr som inte alls var vad dom lovat och att det ej gick att byta.

Svar från KungSängen Örebro

Hej Anders! Tack för att du tog dig tiden och skriva några rader. Vad tråkigt att du ej är nöjd med täcket. När man köper ett nytt täcke tar det några nätter innan kroppen vänjer sig. Täcken klassas som hygienvara hos oss och det är inget vi köper tillbaka för att sälja vidare. Jag ber dig att testa täcket i några nätter så ska du se att det blir bättre. Hoppas att sängen levde upp till förväntningarna och att du sover gott. Hör jättegärna av dig till butiken igen så kan jag ge dig några tips. Med vänlig hälsning KungSängen Örebro

Daniel A
Skrev om KungSängen Örebro

Väldigt bra! Bemötandet var positivt och jag shoppade för en stor summa pengar haha så de måste allafall gjort rätt ifrån sig

Svar från KungSängen Örebro

Hej Daniel! Tack så mycket för din reco och vad roligt att du är nöjd. Haha ja det låter som det. Hoppas du sover gott och varmt välkommen åter! Med vänlig hälsning KungSängen Örebro

Cecilia N
Skrev om KungSängen Örebro

En väldigt trevlig tjej som tog hand om mig i butiken. Fick den hjälp jag behövde med bra service. Två trevliga killar som körde hit sängen och bar upp den hela vägen upp till lägenheten. En väldigt nöjd kund här!

Svar från KungSängen Örebro

Hej Cecilia! Tusen tack för din fina Reco! Vad härligt att du är nöjd och att servicen ända hem till dörren var bra. Välkommen tillbaka till oss i framtiden! Med vänlig hälsning KungSängen Marieberg

Malin A
Skrev om KungSängen Örebro

Säng. Bra. De levde upp. Mycket bra. 10/10!

Svar från KungSängen Örebro

Hej Malin! Tack för att du tog dig tid att ge oss en Reco. Kul att du är nöjd med din säng! Välkommen tillbaka till oss i framtiden. Med vänlig hälsning KungSängen Marieberg

Marie D
Skrev om KungSängen Örebro

Var bra bemötande i butiken. Köpte till madrasskydd för att kunna byta madrass om det var fel, de sa att vi skulle bli kontaktade för en uppföljning efter några månader, ingen gjorde det. De sa inte heller att det vart en helt annan komfort i sängen med skyddet. Så från en skön demosäng till en riktigt oskön säng. Nä det ska mycket till för att köpa en säng där igen.

Svar från KungSängen Örebro

Hej Marie, Tack för att du tagit dig tiden att lämna ditt omdöme om oss på Reco. En Sov Gott Garanti är inte något vi vanligtvis lämnar på en demosäng, men i ditt fall ville vi ge det lilla extra och därför beviljade vi dig möjligheten att genomföra ett Sov Gott-byte. Vi beklagar att du inte blivit kontaktad av oss för avstämning om komforten. Vi arbetar med en personlig kontakt och brukar huvudsakligen avvakta med återkopplingen för att låta er kunder få "sova in" sängen ordentligt, då det tar tid för kroppen att...

Mats G
Skrev om KungSängen Örebro

Vi köpte en kontinentalsäng på Kungsängen i Örebro. Mycket trevlig och kunnig personal som gav oss känslan av att de hade all tid i världen för oss.

Svar från KungSängen Örebro

Hej Mats! Tack för ditt fina omdöme. Vad kul att ni fått den hjälp ni önskat och att ni är glada med servicen från vår personal. Dina ord betyder mycket för oss. Hoppas ni sover gott i er nya säng! Glad påsk! Med vänlig hälsning KungSängen Marieberg

Patrik A
Skrev om KungSängen Örebro

Köpte en säng, och valde detta för att det är lokalt producerad. Bra bemötande, och bra trevlig hemleverans.

Svar från KungSängen Örebro

Hej Patrik, Vi tackar allra hjärtligast för Ditt fina omdöme om oss på KungSängen i Örebro. Visst är det fint med sängar som är tillverkade i Sverige utan mellanhänder ? Hoppas Du sover gott i Din nya säng och har haft en trevlig påsk. Må väl! Med vänlig hälsning, Alma Säljare, KungSängen Örebro

Per-olof L
Skrev om KungSängen Örebro

Vi köpte en kontinentalsäng. Vi blev oerhört väl mottagna och det bidrog till stor del att vi valde en kungsäng. Vi hade förväntningar att få bra service och det fick vi, ända fram till leverans och uppmontering. Kungsängen är en fantastisk säng, skön och behaglig!

Svar från KungSängen Örebro

Hej Per-Olof! Tack för att du tog dig tiden att besvara reco. Vad härligt att vi levde upp till era förväntningar. Hoppas du får sova gott i många år framöver. Välkommen åter till oss! Med vänlig hälsning KungSängen Örebro

Lina M
Skrev om KungSängen Örebro

Fantastisk säng! Bra service. Tack!

Svar från KungSängen Örebro

Hej Lina och tack så mycket för din reco! Vad roligt att du trivs med din säng och att servicen var bra. Du är varmt välkommen tillbaka till oss i framtiden. Med vänlig hälsning KungSängen Örebro

Sidén P
Skrev om KungSängen Örebro

Köp utav säng. Bra mottagande och bra information. Leverans och montering mycket bra!

Svar från KungSängen Örebro

Tack för din reco! Hoppas du sover gott i din nya säng. Varmt välkommen tillbaka till oss! Med vänlig hälsning KungSängen Örebro

Eva K
Skrev om KungSängen Örebro

Mycket trevlig försäljare och underbara sängar!

Svar från KungSängen Örebro

Hej Eva! Vad härligt att du tycker om sängarna och att bemötandet i butik var en trevlig upplevelse. Hoppas ni sover gott i er nya säng. Varmt välkommen tillbaka till oss! Med vänlig hälsning KungSängen Örebro

Sofie O
Skrev om KungSängen Örebro

Köp av dubbelsäng. Mycket hjälpsam personal som tog sig tid och engagemang att prova ut det vi trivdes bäst med. Kunde inte fått mer hjälp och guidning i vad som skulle passa oss!

Svar från KungSängen Örebro

Hej Sofie! Tack för din fina reco. Vad kul att ni fått den hjälp ni önskat och att ni är glada med servicen från vår personal. Hoppas ni sover gott i er nya säng! Med vänlig hälsning KungSängen Marieberg

Anette J
Skrev om KungSängen Örebro

Vi var intresserade av att köpa en ny säng. Vi fick ett trevligt och proffsigt bemötande med bra information om de olika sängarna som fanns. Vi provade i lugn och ro och utan att känna något köptvång. Det gjorde att vi återvände efter några dagar för att slutföra köpet. Vi är nöjda och sover gott i vår nya säng.

Svar från KungSängen Örebro

Hej Anette! Tack så otroligt mycket för din fina och utförliga reco. Låter som ni fått en riktigt härlig upplevelse hos oss. Välkomna åter :) Vänliga hälsningar KungSängen Marieberg

Erik N
Skrev om KungSängen Örebro

Mycket bra bemötande. Trots att en rabatt hade gått ut några dagar innan beställning fick jag samma pris (dvs. rabatterat). Bra leverans av egen personal.

Svar från KungSängen Örebro

Hej Erik! Vad roligt att höra att du är nöjd. Ja vi kör ut våra sängar i våra egna lastbilar med vår egen personal :) Välkommen åter. Vänliga hälsningar KungSängen Marieberg

Marie-louise veronica T
Skrev om KungSängen Örebro

Vår upplevelse av Kungsängen Marieberg var mkt god. Allt från bemötande till leverans och service. Vi är nöjda med vårt vak av säng ich leverantör, den kunskap som fanns i butiken hjälpe oss vid val av säng. Och vi är fortfarande nöjda med vårt sängval. Det enda minuset är att det kostar så mycket extra med en extra lång säng, något man tyvärr måste ha när man är lång.

Svar från KungSängen Örebro

Hej Marie-Louise! Vad härligt att höra att ni är nöjda och tack för att ni tog er tid att skriva en så fin rekommendation. Ja det blir en extra kostnad vid måttbeställd säng men det är för att det inte är ett standard mått. När vi viker av från standardmåtten så blir materialkostnaden högre, därav höjningen på priset. Hoppas ni får sova gott i många år och välkomna åter. Vänliga hälsningar KungSängen Marieberg

Lars Ö
Skrev om KungSängen Örebro

Köpt ny säng. Kunnig och mycket trevlig säljare. Handlade på Kungsängen Marieberg, Örebro. Fint bemötande, vi fick fundera i lugn och ro. Leveransen kom i tid och sängen monterades på plats. Allt skräp togs med. Bättre än så här kan det inte bli!! 😀

Svar från KungSängen Örebro

Hej Lars! Tack för din fina rekommendation. Låter som om du fick en toppen upplevelse från butiken och hela vägen hem. Hoppas ni får sova gott i många år. Vänliga hälsningar KungSängen Marieberg

Monica V
Skrev om KungSängen Örebro

Toppen bra hjälp. Jag varmt rekommenderar denna butik.

Svar från KungSängen Örebro

Hej Monica! Tack för din fina reco. Det gläder oss att du vill rekommendera oss vidare. Varmt välkommen åter. Vänliga hälsningar KungSängen Marieberg

Mikael P
Skrev om KungSängen Örebro

Var bara in för att titta. Det fanns ett butiksexemplar till ett fantastiskt pris som passade mig utmärkt. Jag fick ett jättebra bemötande. Så jag var inte svår övertalad. Har precis börjat använda sängen och är jättenöjd.

Svar från KungSängen Örebro

Hej Mikael! Vad kul att du är så nöjd med din nya säng och även servicen du fick. Tusen tack för din fina reco. Du är varmt välkommen tillbaka till oss! Med vänlig hälsning KungSängen Marieberg

Birgitta A
Skrev om KungSängen Örebro

Hejsan vi köpte två enkelsängar Ulriksdal för ca2 mån sedan fr eran butik i Örebro vi är helnöjda med våra sköna sängar och vi har tipsat våra vänner& bekanta all service å personal funkade perfekt snabbt korrekt hela tiden högsta betyg vh Birgitta Andersson Örebro

Svar från KungSängen Örebro

Hej Birgitta! Vad roligt att du är nöjd och dessutom vill rekommendera oss till andra. Tusen tack för ditt fina omdöme! Med vänlig hälsning KungSängen Mariberg

Jonas L
Skrev om KungSängen Örebro

Köpt säng som var extrapris på. Bra bemötande

Svar från KungSängen Örebro

Hej Jonas! Tack för din reco. Vad roligt att du är nöjd med din vistelse hos oss. Du är varmt välkommen åter. Vänliga hälsningar KungSängen Marieberg

Åke E
Skrev om KungSängen Örebro

Köpte säng, fick ett bra bemötande vid första besöket, och också vid senare leverans.

Svar från KungSängen Örebro

Hej Åke! Tack för att du valde att handla säng hos oss. Stort tack även för din fina reco. Välkommen åter. Vänliga hälsningar KungSängen Marieberg

Roland T
Skrev om KungSängen Örebro

Mycket trevligt och professionellt bemötande i butik. Leverans enligt överenskommelse, snabb personal som även tog med allt skräp som plast och kartonger

Svar från KungSängen Örebro

Hej Roland! Det låter som om du fått en härlig upplevelse genom hela resan. Det är otroligt viktigt för oss att våra kunder är nöjda även efter att de beställt sängen. Tack för att du tog dig tid att svara. Välkommen åter! Vänliga hälsningar KungSängen Marieberg

Lars-gunnar H
Skrev om KungSängen Örebro

Bemötandet var bra och dom var mycket hjälpsamma, så vi hittade rätt säng för oss.

Svar från KungSängen Örebro

Hej Lars-Gunnar! Tack för din reco och vad roligt att höra vilken fin service ni fått. Härligt att ni hittade rätt säng och sover gott i många år! Välkommen åter. Vänliga hälsningar KungSängen Marieberg

Ulf G
Skrev om KungSängen Örebro

Vi fick ett mycket bra bemötande av en engagerad säljare vid vårt första besök. Hon redogjorde för de olika typer av sängar som fanns. Lämnade oss att prova och känna oss för och återkom sedan och vi diskuterade oss fram till ett lämpligt val. Vi beställde två sängar med en leveranstid på 6 veckor, men redan efter 5 veckor var de klara. Vi hämtade sängarna och fick hjälp med lastning. Nu efter drygt 2 månader har vi utnyttjat sov gott-garantin och skall byta fasthet på en säng. Vi fick även nu ett mycket bra bemötande av personalen.

Svar från KungSängen Örebro

Hej Ulf! Tack för din utförliga reco. Det glädjer oss att du fått en trygg resa genom hela ditt köp. Vi värnar om våra kunder och det är precis din beskrivning som visar att vi utför vårt arbete på rätt sätt. Vi ska se till att ditt Sovgott-byte går lika smidigt. Ha en fortsatt trevlig dag och varmt välkommen åter. Vänliga hälsningar KungSängen Marieberg

Per Ö
Skrev om KungSängen Örebro

Trevligt och vänligt bemötande. Blev bra informerade om vilka sängar som var extra höga och extra fasta vilket vi eftersökte.

Svar från KungSängen Örebro

Hej Per, Kul att se att ni tillsammans med er säljare hittade just den produkt som passade er. Vi tackar även för att ni gav oss förtroendet att hjälpa er med ert sängköp och hoppas ni sover gott om nätterna framöver. Välkomna tillbaka till oss. Vänliga hälsningar KungSängen Marieberg

Christian C
Skrev om KungSängen Örebro

Jag var på jakt efter en dubbelsäng och besökte Kungsängen i Örebro samt några andra ställen. Jag fick ett trevligt bemötande på Kungsängen, blev visad olika alternativ i den prisklass jag tänkte mig. Möjligen hade hjälpen kunnat fokusera lite mer på sovergonomi, tex genom att noggrannare titta hur jag låg i sängen. Jag fick själv be säljaren att titta om jag låg bra. Men när jag gjorde det så fick jag bra hjälp. Jag valde Kungsängen över de andra ställena för att jag tyckte jag fick mer säng för samma pengar. Jag är väldigt nöjd med mitt köp och sover gott om nätterna.

Svar från KungSängen Örebro

Hej Christian, vad roligt att Du finner bemötandet i butiken bra. Din respons betyder mycket för oss varför vi i framtiden ska fokusera ännu mer på sovergonomin vid kundsamtal. Tack för att Du gav oss förtroendet att hjälpa Dig med Din nya sängaffär. Hoppas Du ska sova gott om natten många år framöver, i Din nya sköna säng. Du är varmt välkommen tillbaka till oss. Med vänlig hälsning, Alma

Marina E
Skrev om KungSängen Örebro

Toppen personal och bemötade, har köpt 4 sängar där, under en 15 års period. Varför vi har köpt fler/nya sängar? Pga att barnen har tagit med sig dom när flyttat hemifrån, och pga att när man blir äldre ( och kanske lite tjockare) så krävs det en annan sorts hård/mjukhet i madrassen. Kvalitet och pris passar mig perfekt. Kan varmt rekommendera denna affär och dess utbud, Och sängkläderna är såååå sköna, att om man inte drömmer sig bort och sover som en drottning ( eftersom jag är en kvinna 😊) så vet jag inte vad som skulle få en att göra det.

Svar från KungSängen Örebro

Hej Marina, Som säljare blir man oerhört glad av att läsa ditt omdöme. Tack för att Du delar med dig angående din upplevelse gällande Era sängar. Varmt välkommen in till butiken för att kika på våra nya sängkläder som är riktigt vårfina! Tills dess önskar vi på KungSängen Marieberg Dig en riktigt god nattssömn. Hoppas Du fortsätter sova som en drottning i många år framöver. Vänligen, Alma

Ingemar N
Skrev om KungSängen Örebro

Vi var på jakt efter två sängar med specialmått.Det var svårt att hitta.Men på kungs sängen i örebro träffade vi Carolina som löste problemet. Ingemar o Karin

Svar från KungSängen Örebro

Hej Ingemar och Karin! Vilken tur att ni kom in till oss på KungSängen så ni fick hjälp. Måttbeställning är vår specialitet. Härligt att Carolina var på plats och gav er vägledning. Ha en fortsatt bra dag och hoppas att ni sover gott. Varmt välkomna åter. Vänliga hälsningar KungSängen Marieberg

Jan L
Skrev om KungSängen Örebro

BRA BEMÖTANDE ,VÄNLIGT OCH HJÄLPSAMT,INGET ATT KLAGA PÅ.

Svar från KungSängen Örebro

Hej Jan! Vad härligt att höra att du är nöjd med din vistelse i vår butik. Hoppas du sover gott och varmt välkommen åter. Vänliga hälsningar KungSängen Marieberg

Gabriella P
Skrev om KungSängen Örebro

Bra service och bemötande dock vart det något strul med smsat när min produkt hade kommit.

Svar från KungSängen Örebro

Hej Gabriella. Trist att det vart strul. Vi ska se över smsfunktionen så att det inte händer igen. Tack för din reco. Service är något vi verkligen brinner för. Varmt välkommen åter. Vänliga hälsningar KungSängen Marieberg

Emma Å
Skrev om KungSängen Örebro

Bra service och väldigt skön säng!

Svar från KungSängen Örebro

Hej Emma! Tack för du tog dig tid att besvara. Skönt att höra att du är nöjd med både service och säng. Varmt välkommen åter. Vänliga hälsningar KungSängen Marieberg

Anna B
Skrev om KungSängen Örebro

superskön säng, dessutom tillräckligt lång efter att vi förlängt den. Mycket uppskattat!

Svar från KungSängen Örebro

Hej Anna! Vad roligt att du är nöjd med sängarna. Du är varmt välkommen åter! Vänliga hälsningar KungSängen Marieberg

Anna L
Skrev om KungSängen Örebro

Vi har under de senaste åren köpt 5 sängar hos er och kan konstatera att bemötandet alltid har varit det bästa. Vi har även fått bra hjälp med information som gjort att våra val av sängar har uppfyllt våra förväntningar.

Svar från KungSängen Örebro

Hej Anna! Vad roligt att ni är återkommande kunder. Tack för fina ord och för att du tog dig tid att svara. Ha en fortsatt bra dag och varmt välkommen åter! Med vänliga hälsningar KungSängen Marieberg

May S
Skrev om KungSängen Örebro

Bra bemötande när vi köpte en dubbelsäng och en enkelsäng. Personalen beskrev olika typer av sängar på ett bra sätt

Svar från KungSängen Örebro

Kära kund. Tack för att du tog dig tiden att skriva en rekommendation om oss. Det är glädjande att läsa att ni känner att samtalen med personalen hjälpte er i letandet efter den perfekta sängen. Vi önskar er en fortsatt trevlig dag, Personalen på KungSängen Marieberg