Kurres Bil & Rep

3.5

4 omdömen om Kurres Bil & Rep

Knut I
Skrev om Kurres Bil & Rep

Trevliga, tillmötesgående och kunniga. Har använt dom vid ett flertal tillfällen för två olika bilar och i samtliga fall har det fungerat över all förväntan.

Tomas
Skrev om Kurres Bil & Rep

Ett kamremsbyte hos Kurre orsakade ett motorhaveri. Mekanikern drog inte åt bultarna på drevet och det orskade att jag måste byta motor. Volvo, som tog emot min döda bil, säger att bultarna var lösa och att de inte kan lossna. Dokumentationen av felet är klockrent enligt dem. Efter många påtryckningar tar Kurres och deras försäkringsbolag på sig ansvaret för slarvet. Vi har alltså att göra med en "fuskbyggare" bland bilrepen i stan. Akta er. Det kan bli ordentligt dyrt att låta Kurres laga er bil. 3 månader utan bil....

Oscar S
Skrev om Kurres Bil & Rep

Personalen är mycket trevlig och gör verkligen allt för att du som kund ska få som du vill. Jag ringde och frågade om jag kunde komma idag och byta däck, tyvärr hade de fullt upp sa de men fick gärna komma nästa dag. Sedan ringer de upp på eftermiddagen och säger att de har lyckats klämma in mig och att jag är välkommen. Håller bra priser, men för servicen betalar jag gärna någon krona extra!

nils j
Skrev om Kurres Bil & Rep

Trevlig man som hjälpte mig att leakdown testa en av mina tidigare BMW bilar. Bra att ha och göra med och inte för långa köer.