KvalitetsGruppen AB

Ring 0451-837 15 kvalitetsgruppen.com

7 omdömen om KvalitetsGruppen AB

Leif O
Skrev om KvalitetsGruppen AB

Vi använder Quality Works programvara. Internrevision utföres av Kvalitetsgruppen. Bemötandet är mycket bra, föerdömligt. Vi har höga förväntningar på support, kunnande och snabbhet. De motsvarar våra förväntningar. Från det vi började anlita Kvalitetsgruppen och fortsättningsvis har de hela tiden hållit hög nivå. En mycket bra leverantör.

Anders  H
Skrev om KvalitetsGruppen AB

Vi fick hjälp att lägga upp ett ledningssystem för systematiskt kvalitetsarbete. Trevligt och kunnigt bemötande, snabb kontinuerlig support. Verkligen ett seriöst företag som vi på det varmaste kan rekommendera!

Robin S
Skrev om KvalitetsGruppen AB

Kvalitetsgruppen var oss behjälpliga inför vår ISO-certifiering. De arbetare kvalitativt, proffsigt och snabbt. De var ett bra stöd inför certifiering och fanns även kvar och svarade på frågor efter det att vi blev certifierade. Jag kan verkligen rekommendera Kvalitetsgruppen om man vill ha en stabil samarbetspartner som levererar det dom lovar.

Mats W
Skrev om KvalitetsGruppen AB

Väl genomtänk verktyg för kvalitetssystem för vår ISO certifiering. Bra support vid frågor.

Kristina P
Skrev om KvalitetsGruppen AB

Har hjälpt oss med ISO certifiering. Alltid snabbt och trevligt bemött. Fungerade över våra förväntningar. Mycket nöjda med QW, programmet som de använder. Bra och överskådligt och bra att ha allt på en plats. Väldigt bra företag att använda om man vill ISO certifiera sig.

Johan G
Skrev om KvalitetsGruppen AB

Vi har Iso Setrifiering 9001, 14001 och nu 45001. Jag är jätte nöjd med erat jobb och pedagogiskt förklarar hur det fungerar. Jag är super nöjd

Ester R
Skrev om KvalitetsGruppen AB

Vi har köpt stöd för ISO-certifiering 9001 och 14001 med tillhörande programvara. Mycket bra bemötande och support, snabb återkoppling. Programvaran fungerar bra, men kan absolut bli mer användarvänlig, tydligare och mer pedagogisk. Vi har konstaterat att det bästa är att enbart ISO-ansvarig arbetar i programmet för att underlätta personalens hantering av olika system. I relation till pengen är det dock mer än överkomligt! Sammanfattningsvis mycket nöjda, och KG uppnår förväntningarna.