Laddboxkillarna AB

Laddboxkillarna AB

laddboxkillarna.se
  • BadgeFourYears
1 731

Välkommen till Laddboxkillarna AB! Fixa din laddbox med oss på Laddboxkillarna AB. Vi installerar laddboxar till fast pris och som grädden på moset så får du avdrag för Grön teknik. I en tid då fossilbränsledrivna bilar ska bytas ut mot eldriva bilar krävs det smidiga helhetslösningar. Vi har lång erfarenhet inom elbilsladdning...

1731 omdömen om Laddboxkillarna AB

Sedan starten hos Reco 2021

Elis C
Skrev om Laddboxkillarna AB

Att de kunde gräva och lägga ned kabel och montera denna laddbox i vår trädgård full av morän är ett under. Vi är mycket imponerade av detta! Sedan blir det litet att fylla och snygga till, men vi är mycket tacksamma för snabb och vänlig hantering. Man kom prick när man skulle och det blev mycket bra! Och snabbt jobbat!

Stefan A
Skrev om Laddboxkillarna AB

Trevligt bemötande vid kontakt med personal. Elektriker gjorde ett snabbt och snyggt montage av laddbox.

Patrik B
Skrev om Laddboxkillarna AB

Bra upplevelse. Snabb installation. Bra pris.

Gerd W
Skrev om Laddboxkillarna AB

Toppenbra kille som fixade och donade på egen hand och i övrigt trevligt bemötande och information.

Mattias C
Skrev om Laddboxkillarna AB

Gick snabbt och smidigt att få uppsatt laddboxen! Allt levde upp till offertens belopp också. Trevlig installatör också som gav bra inledande information om diverse appar man kan använda sig utav framöver sedan. Rekommenderas!

Rosette M
Skrev om Laddboxkillarna AB

Allt gick otroligt smidigt och med superfint bemötande.. Proffesionellt!

Gudrun A
Skrev om Laddboxkillarna AB

Proffsigt bemötande och trevlig installatör.

Henrik L
Skrev om Laddboxkillarna AB

Snabba. Från intresseanmälan till installerad box på en vecka. Snyggt och smidigt arbete och trevlig installatör.

Mats N
Skrev om Laddboxkillarna AB

Kunnig och servicemined montör som skötte installationen snabbt och smidigt

Marcus M
Skrev om Laddboxkillarna AB

Mkt bra och snabb service trevlig kille .................................................

Nada V
Skrev om Laddboxkillarna AB

Bra service och montör snabb, kunnig och hjälpsam vid frågor. Kommer Rekommendera laddboxkillarna till kollegor och vänner

Jakob S
Skrev om Laddboxkillarna AB

Snabb och proffsig installation. Mycket trevlig och kunnig installatör

Lukasz B
Skrev om Laddboxkillarna AB

Allt funkade bra, kommunikation, utförande på arbete, rådgivning, betalning. Skulle rekommendera laddboxkillarna!

Bert K
Skrev om Laddboxkillarna AB

Gick smidigt o väldigt bra mef motering laddbox hoppas allt fungerar som det ska är inte hemma med hur lastbelastaren ställs in

Bengt S
Skrev om Laddboxkillarna AB

Jag köpte en laddbox med installation. Vänligt bemötande och proffsig installation.

Giulio C

Jessica L
Skrev om Laddboxkillarna AB

Supertrevlig montör och proffsig. Snabb och smidig installation

Jacob H
Skrev om Laddboxkillarna AB

Snyggt uppsatt och en trevlig installatör, kan inte mer än att rekomendera dom :)

Fredrik H
Skrev om Laddboxkillarna AB

Hur bra som helst! Trevlig första kontakt med tydlig prisinformation. Lika trevlig installatör och inga dolda tillägg på plats. Bra pris också. Kan verkligen rekommendera dom.

Ebba B
Skrev om Laddboxkillarna AB

Så bra service från start till slut! Salim som hjälpte oss kom ut vid avtalad tid och kollade men pga olika anledningar behövde vi göra lite förarbete själva för att få det som vi ville, och då erbjöd han sig att komma den kommande helgen och göra jobbet istället. Inget var ett problem och han var snabb och flexibel. Kan varmt rekommenderas!

Ingrid R
Skrev om Laddboxkillarna AB

Mycket proffsiga! Installatören Salim i Västerås rekommenderas verkligen!!!

Frank K
Skrev om Laddboxkillarna AB

Snabb och smidig installation. Trevligt bemötande. Flexibla och tillmötesgående. Jättenöjd, Stort Tack!!

Henrik N
Skrev om Laddboxkillarna AB

Jag fick hjälp av Johannes att installera en zaptec go + lastbalansering. Jag hade lite speciella önskemål med hemmabyggd stolpe och montering av vanligt eluttag. Det blev precis som jag ville ha det utan krångel. Mycket kompetent och trevlig hantverkare! Fram till att elektrikern kom så tycker jag att det var lite skralt med information. Symptom för en firma med lite växtvärk kanske? Jag fick ringa själv och höra mig för och fick alltid av trevligt bemötande. Detta vägdes upp gott och väl av generös beräkning vid prissättningen!...

Svar från Laddboxkillarna AB

Härligt Henrik! Tack för ditt omdöme. Ha de gött! Med vänlig hälsning, Laddboxkillarna

Thomas U
Skrev om Laddboxkillarna AB

Var snabba och gjorde ett kanonjobb.

Nebil A
Skrev om Laddboxkillarna AB

Väl bemötande och bra service

Peter T
Skrev om Laddboxkillarna AB

Allt fungerade bra, trevlig elektriker.

Per P
Skrev om Laddboxkillarna AB

Väldigt bra och proffsigt bemötande. Även bra utförande av installationen.

Kerstin B
Skrev om Laddboxkillarna AB

Proffsiga i hela upplägget. Bra bemötande.

Per S
Skrev om Laddboxkillarna AB

Killarna kom på tid - installationen gick snabbt och enkelt och flera olika längder på laddsladd med i bilen så jag kunde testa vilken längd som passade för mig. Snyggt jobb av Dennis och Max.

Johan P
Skrev om Laddboxkillarna AB

Lätta att ha att göra med. Mycket tillmötesgående. Snabb installation. Inget att klaga på.

Jan B
Skrev om Laddboxkillarna AB

Inga problem. Snabb och effektiv installation och trevligt bemötande.

Shwana P
Skrev om Laddboxkillarna AB

Kunniga och trevliga. Allt var väldigt smidigt!

Shahram Y
Skrev om Laddboxkillarna AB

Snabbt, smidigt och enkelt. Allt blev bra och snyggt. När de varit här så fungerade allt som det skulle så inget annat är goda vitsord från vårat håll.

Miodrag M
Skrev om Laddboxkillarna AB

Bra bemötande av en proffsig installatör som gjorde ett mycket bra jobb och förklarade på ett mycket bra sätt. Full poäng!

Carl T
Skrev om Laddboxkillarna AB

Inga konstigheter. Pris enligt överenskommelse. Snabb och smidig installation.

Rebecca L
Skrev om Laddboxkillarna AB

Smidigt och proffsigt, vi har varit nöjda med allt hittills.

Nitin-Kumar P
Skrev om Laddboxkillarna AB

Mycket kunniga och lyhörda killar som erbjuder lösningar enligt dina önskemål! :).)

Per M
Skrev om Laddboxkillarna AB

Bra och informativ kontakt innan arbetet utfördes, och bra och trevligt bemötande under installationen.

Victor B
Skrev om Laddboxkillarna AB

Lätt att boka på nätet + Fick tid fort + Toppen grabb som kom och satte upp 👍🏼 Bra pris på 5m sladd för 500kr

Andreas J
Skrev om Laddboxkillarna AB

Snabb respons och bra att ha och göra med.

Sead P
Skrev om Laddboxkillarna AB

Allt gick bra. Elektriker kom i tid och installation gick snabbt. Arbetsplats var stöddat.

Johan Å
Skrev om Laddboxkillarna AB

Lite mycket säljsnack! Köp till det ena och det andra! Annars bra och kunnig installatör!

Mikael J
Skrev om Laddboxkillarna AB

Bra bemötande vid beställning & installation. Uppfyllde våra önskemål som vi hade vid installationen. Rekommenderar starkt!

Adwar Y
Skrev om Laddboxkillarna AB

Johannes som var elektriker var mycket trevlig och superduktig. Rekommenderar Laddboxkillarna varmt, mycket proffsigt arbete.

Ulla R
Skrev om Laddboxkillarna AB

De kom i tid o arbetade snabbt och effektivt!

Benneth H
Skrev om Laddboxkillarna AB

En mycket bra upplevelse! Snabb offert och fakturan såg ut som den skulle efter installationen som också gick väldigt smidigt.

Erik M
Skrev om Laddboxkillarna AB

Snabb och duktig installatör.

Mats N
Skrev om Laddboxkillarna AB

Andreas var installatör, kunnig och proffsig

Lars L
Skrev om Laddboxkillarna AB

Prisvärt och väl utfört! Proffsig process!

ZIYAD B
Skrev om Laddboxkillarna AB

Riktigt bra service! Rekommenderas starkt !