Lady Love Wellness AB

Lady Love Wellness AB

ladylovewellness.se
  • Badge2024
4.2

Zarah Love Pittaluga alias Lady Love är grundaren av Lady Love Wellness. Certiferad och examinerad inom flera områden bla. Vaxterapeut, Bodypiercer, Yonisteam örtterapeut, Sexualupplysare, Energiarbetare, Laserterapeut, Inkontinenscoach, Healer, Holistisc SelfCare Coach och snart Personlig Tränare med inriktning på bäckenträning....

20 omdömen om Lady Love Wellness AB

Sedan starten hos Reco 2024

Rene B
Skrev om Lady Love Wellness AB

A safe space for intimate waxing! Highly recommended!

Gulistan K
Skrev om Lady Love Wellness AB

Bemötandet var bra,trevlig tjej. men fick infektion av behandlingen. Det var inte så kul.

Svar från Lady Love Wellness AB

Tack för du tog tid att skriva. Vad tråkigt att du fick en infektion, mina verktyg och lokal är rena och steriliserade . Infektioner får man oftast av eftervården. Dock har du aldrig kontaktat mig för komplikationer då jag kunde ha hjälp dig med detta. Hoppas du läkte fint till slut.

Natalia C
Skrev om Lady Love Wellness AB

Väldigt fint bemötande och kände mig trygg med hur informativ samt professionell Zarah är. Äntligen blir man hårfri på riktigt ☺️ (laser)

Svar från Lady Love Wellness AB

Tack vännen för dina fina ord! Vi kommer defenitivt att se till att alla hår kommer bort! hårfri garanti delux! Tack för du tog några minuter för att skriva några ord. tack och vi ses snart igen!

Tuula H
Skrev om Lady Love Wellness AB

Otroligt trevlig och omhändertagande av Lady ❤️ Love kan varmt rekommendera behandlingar

Svar från Lady Love Wellness AB

Tack för dina fina ord! Det alltid så trevligt när du kommer! Hoppas vi ses snart igen. Tack för du tog dig tid att svara och skriva några ord! otroligt tacksam!

Maria J
Skrev om Lady Love Wellness AB

Mycket trevlig och kunnig . Man får den bästa behandlingen man kan få och finaste bemötande . Vi är alltid glada och trygga hos Lady Love .

Svar från Lady Love Wellness AB

Tack fina ni! Jag blir så lycklig av personer som er. Det alltid så roligt när ni kommer! Tack för du tog dig tid att skriva några ord. Det betyder väldigt mycket för mig! Välkomen tillbaka när ni vill!

Eila H
Skrev om Lady Love Wellness AB

Kanon ställe, rekomenderar varmt. Väl bemötande och man känner sig verkligen omhändertagen och man kan släppa allt till ett riktigt proffs

Svar från Lady Love Wellness AB

Tack så mycket för dina ord och att du tog dig tid att skriva några ord! Hoppas vi ses snart!

Sara B
Skrev om Lady Love Wellness AB

En personlig och varmt omhändertagande.

Svar från Lady Love Wellness AB

Tack för ditt besök och dina fina ord. Hoppas du får en fin dag och tack igen för din tid!

Sahara L
Skrev om Lady Love Wellness AB

Mycket bra bemötande, trevlig i kontakten, lugn och praktiserar hygien på ett exemplariskt sätt.

Svar från Lady Love Wellness AB

Tack vännen! Jag blir så glad av att du blev så nöjd! du är varmt välkomen tillbaka!

Katarina B
Skrev om Lady Love Wellness AB

Alltid fantastiskt bemötande Gjorde brasiliansk vaxning. Allt känns så naturligt och man är så trygg och bekvu

Svar från Lady Love Wellness AB

Det precis så jag vill att du ska känna dig hos mig! Det ska vara tryggt och naturligt så det blir så bekvämt som möjligt i en annars lite obekväm situation. tack så mycket för din tid och fina ord!

Towe M
Skrev om Lady Love Wellness AB

Zarah är så duktig och tar väl hand om mig dom kund. Kan varmt rekommendera.

Svar från Lady Love Wellness AB

Tack så mycket för din tid att skriva några ord. Din rekomendation betyder mycket för oss. tack!

Hans G
Skrev om Lady Love Wellness AB

Snäll duktig noggrann omsorgsfull....

Svar från Lady Love Wellness AB

Tack för dina ord och för du tog dig tid att skriva några ord! varmt välkomen

Elsa H
Skrev om Lady Love Wellness AB

Bought an offer on letsdeal two times. Made an appointment and she cancelled both times with one hour notice. Don't recommend

Svar från Lady Love Wellness AB

Did you do any treatment with me? Letsdeal is only allowed to use one time by the policy off letsdeal. If I canceled it was when I was sick. I have endometriosis and got severe pain attacks with no warning. So Im sad that you dont seem to belive me. Im sorry but its only me that works in Lady Love Wellness at the moment and I dont have anyone that can jump in when I get sick. You could even return the offer to letsdeal. It was not me that sell the offer. Its letsdeal. I hope you have a nice day.

Rosalinda D
Skrev om Lady Love Wellness AB

Hon var trevlig av sig och gjorde mig väldigt bekväm i ett annars obekvämt behandling

Svar från Lady Love Wellness AB

Tack vännen! Så härligt att höra att du var så bekväm! Det är mitt mål alla mina behandlingar, att just du ska känna dig som den drottning du är! Tack för att du tog dig några minuter för att skriva några ord. Tack och välkomen tillbaka!

Reijo K
Skrev om Lady Love Wellness AB

Som alltid är man smånervös när man vaxar sig. Men blev omhändertagen pp ett långt och säkert sätt. Det gjorde att man slappnade av och kunde vaxat på ett mycket bra och fint sätt.

Svar från Lady Love Wellness AB

Tack vännen för så fina ord! Det var ett nöje att ta hand om dig. Hur går det med läkningen efter operationen? Hoppas du läker bra och att snart du kan komma förbi och hälsa! Kanske vaxa inför sommaren! hihi Ha det bäst! och tack igen för din tid!

Towe M
Skrev om Lady Love Wellness AB

Mycket noggrann och duktig. Kan varmt rekommendera

Svar från Lady Love Wellness AB

Tack för dessa varma ord! Jag blir så glad att du tycker jag är värd att rekomenderas! tack!

Catharina M
Skrev om Lady Love Wellness AB

Hemsk upplevelse. Otrevligt och oprofessionellt bemötande

Svar från Lady Love Wellness AB

Oj vad hände? varför var det så hemsk upplevelse? Tyvärr så har jag ingen aning om vad du pratar om. Det är bra om du komuniserar detta vid eller efter händelsen så jag kan göra något för att hjälpa dig. Jag har flera catharina bland mina kunder. Du får gärna ringa och du kan berätta vad som hände!

Zorica M
Skrev om Lady Love Wellness AB

Jätte trevligt och professional samtidigt! En fantastisk upplevelse!!

Svar från Lady Love Wellness AB

Tack vännen för du delar med dig av din upplevelse! Tack för tiden du tog och jag hoppas att piercingarna sitter perfekt. Vi ses snart igen när det är dags för byte av smyckerna!

Sebastian amaru M
Skrev om Lady Love Wellness AB

Fantastisk service och piercingarna blev helt fantastiska och läkte utan några problem!!!!

Svar från Lady Love Wellness AB

Tack så mycket för så fina ord. och tack för du tog dig tiden att skriva dessa. Vi får planera in de andra piercingarna du ska göra snart!

Jolene T
Skrev om Lady Love Wellness AB

Trevlig men okunnig. Fick värsta infektionen och gick till en riktig piercare. Alla tre hålen i örat var sneda och vi fick dra ut den infekterade. Hennes mängd salt att rekommendera var också helt sjukt hög och ger bara mer irritation än vård. Läs på innan ni går till henne. Gullig kvinna men hon ska inte pierca någon.

Svar från Lady Love Wellness AB

Vad tråkigt att du inte kom till mig när du fick komplikationer. Jag har ju bild på dina piercingar precis efter jag gjorde dem. Då var det inte snett och min higyen standar är väldigt högt och även kontrollerad av miljöförvaltningen, jag har även behandlingsförsäkring som täcker om jag skulle ha gjort något fel. Men ändå valde du att gå till en annan piercer, (jag är utbildad sen 2005). Infektioner får man för man inte har föjlt eftervården som man ska, jag tar emot alla med komplikationer och även refererar till läkare...

Nicole W
Skrev om Lady Love Wellness AB

Omtänksam och noggrann. Rekommenderar!

Svar från Lady Love Wellness AB

Tack så mycket för din rekomendation. Jag blir så glad att du är så nöjd med mina behandlingar! tack för du tog några minuter för att skriva till mig! ha en underbar dag!