Läkare Sam Al-Sabori AB

2.0

4 omdömen om Läkare Sam Al-Sabori AB

Desiree O
Skrev om Läkare Sam Al-Sabori AB

Hade en remiss och fick en tid snabbt, viket va bra om det inte va till denna Sam, jag hade flera hudförändringar och födelsemärke samt klåda och bad även honom titta på ett åderbråck som gör ont. Han otrevlig bad mig ta av mig BH fast det ha huden mellan brösten han skulle titta på. Och när jag frågade om det va farliga hudförändringar så fick jag som svar nä, är du hypokondriker!, Jag blev helt pass. Höjden av otrevlig läkare och kvinnohatare får man leta efter, gå i pension du hemska människa.

Victoriakliniken
4.4/5 i betyg av 118 omdömen 4.4 av 118 omdömen

Folke Sven L
Skrev om Läkare Sam Al-Sabori AB

jag togs emot idag 28 nov 2023 snabbt och vänligt av dr Al Sabori. Fick effektiv hjälp.-Lämnade mycket nöjd

Natalia L
Skrev om Läkare Sam Al-Sabori AB

Om det skulle finna 0 stjärnor skulle det definitivt passa till Dr. Al Sabori. Mest otrevliga, arroganta och föraktfulla läkare har jag träffat. Nu är jag inte förvånad över varför fick jag så snabbt en tid (samma vecka). Jag fick ingen hjälp med mitt problem trots att jag hade remiss från min husläkare, kände mig bara förnedrad, kränkt och dum… fick ångest istället för hjälp... Jag går väldigt sällan till läkare, bara när det är nödvändigt. Efter 3-4 minuters besök vände Dr. till sin data, dvs visade han att besöket är...

Anna K
Skrev om Läkare Sam Al-Sabori AB

VARNING! Fick en bedömning som påverkar hela mitt liv utan en undersökning!!! Blev så otroligt chockad att jag glömde visa remissen från min läkare som jag hade i väskan. (hade bokat tiden själv i förväg därför hade jag remissen med mig) Osympatisk + 0 empati = mycket dålig läkare! Hela besöket tog dessutom 4 min!!!! Säger väl allt. Självklart klagade jag på plats! Då sa han bara att jag kanske får en annan bedömning hos någon annan! Självklart får jag det då andra läkare ger bedömning efter undersökning!!!