Lännock Bilservice

Lännock Bilservice

Ring 08-550 189 20 www.lannock.se

Vi har lång erfarenhet och god kompetens inom yrket, Vår reparation, service och stämpel i serviceboken är likvärdig den du får hos din märkesverkstad.

21 omdömen om Lännock Bilservice

Roby A
Skrev om Lännock Bilservice

Överlägset Södertäljes mest kunniga o bästa mekaniker. Rekommenderas STARKT 🌟 🌟🌟🌟🌟

Speedy Bilservice Nacka
4.6/5 i betyg av 2020 omdömen 4.6 av 2020 omdömen

Fick proffsig och snabb hjälp med byte av lampa. och trevligt bemötande 😊 🙏🏼

Fredrik Tony W
Skrev om Lännock Bilservice

Hörde av mig på torsdagen för att få hjälp med att byta hjullager fram på min jobbarbil och att göra en service. det fixades dagen efter. Toppen jobb och till ett bra pris. Rekommenderar starkt //fredde

Tony D
Skrev om Lännock Bilservice

Bra bemötande. Bra service. Prisvärt. Och en fantastiskt glad ägare!

Speedy Bilservice Smista
4.6/5 i betyg av 863 omdömen 4.6 av 863 omdömen
BadgeFourYears

Härmed vill jag tacka Speedy Västberga så mycket både för deras gedigna arbete, för det trevliga bemötandet och för deras snabba hantering a

Nellie D
Skrev om Lännock Bilservice

Jag är så nöjd med min underbara mekaniker har provat andra bilverkstäder men på Lännock har jag fastnat... Dom löser allt som har med bilen att göra utan att det kostar en förmögenhet

Kenneth K
Skrev om Lännock Bilservice

Snabba och noga. Bra priser. Rekommenderas.

Speedy Bilservice Södertälje
4.8/5 i betyg av 753 omdömen 4.8 av 753 omdömen

Mycket kunnig personal som var villig att ta sig en titt på drop-in, de var med och fattade beslut om hur problemet kunde lösas - då det gäl

Pontus G
Skrev om Lännock Bilservice

Jag har sedan jag hittat lännock bilservice inte ens funderat på att byta meck, kanongubbar rakt igenom på denna verkstad, trevliga, duktiga och framförallt ärliga. George du är guld värd och jag önskar er all lycka och framgång.

John S
Skrev om Lännock Bilservice

Trevlig och kompetent personal som håller hög kvalité och god service. John

Speedy Bilservice Solna
4.7/5 i betyg av 1693 omdömen 4.7 av 1693 omdömen

Göran & co på Speedy hjälpte mig på bästa vis. Toppenbra!

Jens I
Skrev om Lännock Bilservice

Jag har anlitat väldigt många verkstäder, och kan helt klart säga att denna verkstad är den absolut bästa enl min mening. Man känner sig trygg att veta att dom löser alla problem, lägger ner den extra tiden som behövs (utan att det kostar massa extra) samt framförallt inte byter ut mer än vad som behövs. Man vet också att man inte betalar mer än vad någon annan verkstad hade tagit (snarare tvärt om). Rekommenderas starkt// Jensa (nöjd återkommande kund)

Fredrik N
Skrev om Lännock Bilservice

Kanon service och dom står för sitt arbete! Hade problem med att två nya start motorer gick sönder bara efter en dag. Men dom fixade direkt bärgare och åtgärdade problemet direkt utan kostnad.

Mekonomen Huddinge
4.5/5 i betyg av 759 omdömen 4.5 av 759 omdömen

Billy William E Billy William E
Magnus M
Skrev om Lännock Bilservice

Dom har en underbar attityd mot sin kunder. Samt dom gör bra jobb,bara bra att säga om dom.

Uno H
Skrev om Lännock Bilservice

Jag har servat min BMW hos Lännock i 5 år och är mycket nöjd med dem. Kör bil dagligen till jobbet o är beroende av att den fungerar utan problem. Dessutom alltid trevligt och professionellt bemötande. Rekommenderas å det varmaste! Uno Horn Järna

Min Bil Täby
4.4/5 i betyg av 1252 omdömen 4.4 av 1252 omdömen

Mycket nöjd och skulle åka igen när det är dags för service.

Mark A
Skrev om Lännock Bilservice

Kanonfin service med ett bra kunnande till mycket rimliga priser samt att dom alltid är trevliga när kommer till dom. Dom hjälpte mig att fixa ett "omöjligt" elektronkfel med min ena bil som dom andra verkstäderna inte ville ta på sig att försöka att lösa. Jag är glad att jag har funnit dessa bilmeks hjältar. Mark i Södertälje

Kerstin A
Skrev om Lännock Bilservice

alldeles utmärkt på alla sätt. det var något med bromsarna, minns inte vad. jag planerar att återkomma i stället för att gå till märkesverkstan som jag gjort förut.det blir en femma men det funkar inte att ange betyg som det är tänkt.

Mekonomen Norrtull
4.7/5 i betyg av 1228 omdömen 4.7 av 1228 omdömen

Bra verkstad. Försöker alltid lösa problem. Väldigt trevliga.

Wåhlin Arkitekter Aktiebolag W Wåhlin Arkitekter Aktiebolag W
Daniel I
Skrev om Lännock Bilservice

Trevlig kunnig personal. Alltid snabba service tider och bra priser

Elin W
Skrev om Lännock Bilservice

Jätteduktiga och trevliga! Snabba och ger alltid det där lilla extra. Bra kommunikation och ärliga. Rekommenderas starkt!

Speedy Bilservice Huddinge
4.7/5 i betyg av 1073 omdömen 4.7 av 1073 omdömen

Snabbt utfört men något dyrt med service.......................................

Maria Therese K Maria Therese K
Jimmy A
Skrev om Lännock Bilservice

Mkt proffesionel verkstad.bra service och duktig personal

Jan H
Skrev om Lännock Bilservice

Trevligt mottagande ~ snabb service - Bra Jobb till humant pris - bilen alltid klar enligt ÖK. Man känner sig nöjd när man åker därifrån. Kan med gott samvete rekommendera Lännoch bilservice

Min Bil Bromma
4.4/5 i betyg av 2021 omdömen 4.4 av 2021 omdömen

Hör byter jag oftast/alltid däck för säsongen. Inga problem: snabbt gjort och trevligt bemötande. Har även köpt nya däck och fått goda tips

Martin M
Skrev om Lännock Bilservice

Riktig bra bilfirma blev bemött jätte bra servicen var riktigt bra mycket duktiga killar vänder mig dit varjegång jag har problem med bilen pålitlig bilverkstad

Peter A
Skrev om Lännock Bilservice

Är mycket nöjd med både den personliga och bilens omhändertagande.är proffsig och mkt bra service. Rekommenderar gärna till andra kunder

Georg A gillar detta
Speedy Bilservice Södermalm
4.7/5 i betyg av 811 omdömen 4.7 av 811 omdömen

Trevligt bemötande från början. Hade tappat avgasröret men blev mottagen direkt trots proppfull verkstad. Supersnabbt jobb. Bra pris! Kommer

Kjell Birger B Kjell Birger B
Mikael M
Skrev om Lännock Bilservice

Utmärkt god service och kunnig personal!

Johan B
Skrev om Lännock Bilservice

Lämnade in min bil för rep efter besiktning. Ny besikning gjordes ooch gick igenom med blanka papper. Kan rekomendera George utan problem! Väldigt Kunnig, serviceminded och trevlig mekaniker tillsammans med sina medarbetar

OKQ8 Bilverkstad Södertälje - Sheermotorcenter AB
4.5/5 i betyg av 523 omdömen 4.5 av 523 omdömen

Väldigt bra service.Jag är jättenöjd

Bengt Arne Å Bengt Arne Å