Mathias Blomqvist

Mathias Blomqvist

Mathias Blomqvist är mäklare på Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Älvsjö & Hägersten

Mathias Blomqvist har varit aktiv på Reco.se sedan 2012-02 och har fått 41 omdömen med ett betyg på 4.9. Mathias Blomqvist har haft 0 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 0% av sina kunder efter omdömen.

Vi får hela tiden önskemål från människor som vill bo i ditt område. Det törs vi säga eftersom vi har ett så brett kontaktnät här i Stockholm som ger oss köpare i alla områden. Vårt kontaktnät är till för dig och det hjälper dig att få ut högsta möjliga pris för din bostadsrätt, villa eller för ditt fritidshus. Hos oss får du en helhetslösning med fastighetsmäklartjänsten, försäkringar och förmånliga lånevillkor. Genom vår koppling till Länsförsäkringar ger vi din köpare snabba besked om förmånliga bankvillkor, vilket gör att vi tillsammans kan genomföra affären i det tempo du önskar.

41 omdömen om Mathias Blomqvist

Sedan starten hos Reco 2012
Johanna R

Mathias Blomqvist är en skicklig mäklare, både drivande och ödmjuk, vilket får en att känna sig i trygga händer, samtidigt som han vet hur man gör en god affär på ett effektivt och smidigt sätt. Mathias är en varm och sympatisk person, med hög yrkeskompetens tillika brinnande passion för sitt jobb, och har dessutom ett stort intresse för människor, av alla karaktärer... Jag fick ett mycket gott första intryck av Mathias, vid vårt första möte, några år innan det faktiska uppdraget, och han har verkligen levt upp till...

Magnus A

Mathias gjorde ett fantastiskt jobb med försäljningen av vår lägenhet. Vi upplevde aldrig någon stress trots att försäljningen drog ut på tiden. Samt så blev slutresultatet till vår belåtenhet och mer därtill.

Anna Maria T

Mathias fick uppdraget att sälja vår lägenhet i Liljeholmen efter att vi mött flera mäklare. Mathias är kompetent, engagerad och har ett "naturligt" bra sätt. Under hela processen kände vi oss delaktiga, informerade och trygga och lägenhetsförsäljningen gick mycket bra. Vi är mycket nöjda med Mathias och ger honom våra allra bästa rekommendationer.

Kenneth S

Bästa mäklaren I Hägersten. Jag anlitade Mathias vid försäljning av min första bostadsrätt. Kan bara säga att de kändes rätt från början med Mathias. Tveka inte att höra av er till Mathias om ni går i säljtankar.

Marie L

Mathias sålde vår lägenhet i Hägersten. Mathias har under hela processen varit mycket engagerad och professionell i sitt bemötande. Mathias var med och stöttade under hela säljprocessen och var mycket förtroendeingivande både gentemot oss och gentemot potentiella köpare. Vi är extremt nöjda med både Mathias resultat av försäljningen av vår lägenhet och hans bemötande och arbete under hela säljprocessen. Vi kan varmt rekommendera Mathias som mäklare.

Lennart S

Mathias fick uppdraget att sälja vår lägenhet i konkurrens med flera andra mäklare, mycket genom att han skapade ett förtroende från första stund, tog sig tid att förklara och att han kunde presenterade en genomtänkt plan för hur marknadsföringen och försäljningen skulle genomföras. Mycket professionell, naturlig och engagerad. Mathias känns kompetent och var lyhörd för våra önskemål, alltid tillgänglig med snabba svar per epost och telefon. Under hela processen kände vi oss vara med, informerade och trygga. Försäljningen...

Johan

Mathias är seriös och ger mycket stöd inför försäljningen. Trygg och vet vad han gör, Rekommenderas!

Andreas T

Mycket proffsigt bemötande vid köp av lgh. Snabba återkopplingar och bra engagemang. Fanns inga frågetecken efter genomförd affär och skulle inte tveka att låta Mathias sälja vår lgh när det blir dags.

Klara Isabella P

Bra, förtroendeingivande, lugn och pålitlig.

Mathias B gillar detta
Magnus H

Mycket professionellt och trevligt bemötande. Gav bra svar på de frågor man hade inför försäljningen och var hela tiden snabb på att svara via mail och samtal. Kändes som han hade bra koll på marknaden i Hägersten. Väldigt trevlig och lätt att ha att göra med vilket jag tror är positivt vid visningar och kontakter med presumtiva köpare. Jag är mycket nöjd med Mathias och kommer anlita honom igen.

Mathias B gillar detta