Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Halmstad

Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Halmstad

Ring 035-15 28 00 www.lansfast.se

Bostadsaffären är en av de största affärer man gör i sitt liv. Då är det viktigt att allt går rätt till. Därför är vi extra stolta över att våra kunder tycker att vi ger service över deras förväntningar...

102 omdömen om Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Halmstad

EDIN D
Skrev om Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Halmstad

Andreas Ericsson överträffade våra förväntningar i engagemang, uppföljning, lyhördhet - ja i allting helt enkelt. Andreas har alltid varit tillgänglig oavsett tid på dygnet. Hela säljprocessen kändes väldigt smidig och enkel tack vare hjälpen vi fick från Andreas. Andreas är en otroligt duktig och driven mäklare som vi varmt kommer att rekommendera till alla. Vill man anlita Halmstads bästa mäklare så är det Andreas man skall anlita, så enkelt är det!

Fastighetsbyrån Helsingborg
4.8/5 i betyg av 2292 omdömen 4.8 av 2292 omdömen

Jätte snäll och duktig hanterade försäljning galant

PATRIK A

Trevlig, lyhörd och professionell.

Tomas M

Exceptionellt proffsig och balanserad. Kunnig och engagerad. Ett nöje

Linda T

Mycket bra bemötande, trevlig och professionell. Har sålt två fastigheter via Jonas Johnsson och var jättenöjd!

Eva P

Hej! Jag har alltid fått ett korrekt bemötande av Peter Johnsson. Hans genomförande av försäljningen tyder på ett gediget kunnande. Han har ett lugnt och eftertänksamt sätt att möta mig som säljare och troligen även spekulanter.

Bengt B

Fungerade jättebra och Jonas agerade mycket förtroendeingivande och tryggt.

Rostislav O

Helt ok, flexibel och kunnig inom området.

Ronny P

Perfekt. Lugn och sansad. Precis som vi vi ha det. Förtroendeingivande.

Pernilla D

Peter är helt fantastisk! !! Otroligt hjälpsam och man har kunnat ringa honom när som helst.

Amanda S

Jag och min pojkvän anser att Andreas har varit en ypperligt duktig och kunnig mäklare, faktiskt den bästa vi båda har träffat. Andreas är väldigt noggrann, trevlig och man, som kund, får en känsla av att han verkligen har tid för en och lyssnar på ens frågor, något vi båda värdesätter högt hos mäklare. Vi hoppas att näs6ta gång vi är i behov av en mäklare kommer hen vara liknande Andreas.

Ola I

Trovärdig och lättillgänglig. Lösningsorienterad.

Mats S

Mycket positivt! Både på de personliga och yrkesmässiga planet.

Winett H

Bra och proffsigt genomfört. Bra bemötande.

Heléne S

Tryggt omhändertagande lugn o välinformerad.

Jonna S

Bra, mycket hjälpsam genom hela processen. Han hade koll på allt, och bra kontakter för besiktning etc. Han gjorde ett väldigt bra intryck, kanske extra ycket då vi tidigare haft kontakt med nätmäklarna från Hemverket, som vi upplevde som otroligt oseriösa där vi som kund fick fixa allt, från kontraktskrivningen till att kontakta kommunen för att kolla eventuella anmärkelser.

Rron D

Skulle inte rekommendera Jonas och kommer definitivt inte ge honom något uppdrag framöver. Min erfarenhet har inte varit den bästa och jag har upplevt ett oproffessionellt partiskt beteende.

Hans-erik B

Jonas var kunnig och alltid väl förberedd. Han gav ett seriöst intryck och återkopplade alltid på de eventuella frågor vi hade.

Thomas M

Allt funkade bra med köpet och vi är mycket nöjda med huset. Vi trivs bra här på Fyllinge. Thomas M

Anna O

Fantastiskt nöjd med både bemötande och service. Inga somhelst konstigheter. Otroligt nöjda.

Henrik P

Vi är mycket nöjda med Jonas.

David L

Mycket proffesionell och tillmötesgående.

Robin H

Andreas utförde ett mycket bra jobb. Hans styrka var lyhördhet för våra önskemål, med stort engagemang fick han lägenheten såld till det pris vi önskade/ Robin Holmberg

Gösta A

Vi var mycket nöjda med Jonas. Han ingav förtroende och visade stor professionalitet. Jonas är en trevlig person som är lätt att samarbeta med. Sigbritt o Gösta Andersson.

Sigvard J

Jonas Johnsson har under försäljningsprocessen visat stort intresse och engagemang. Väl förtrogen med gällande lagstiftning och övriga bestämmelser kring försäljning av vår fastighet. Ett vinnande och trevligt bemötande, kopplat till ett professionellt och objektivt agerande. Vi rekommenderar med nöje, Jonas Johnsson, då den samlade bedömningen, är mycket positiv.

Pär K

Jag rekommenderar Jonas varmt! Jonas är servicenämndens, uppriktig och professionell mäklare.

Anna N

Ger intrycket att vara en mäklare som vill båda parter väl. Ryckte in och hjälpte till på ett effektivt och bra sätt när besiktningen innehöll brister på bostaden. Jag upplever att både vi som köpare och de som sålde kände sig nöjda.

Cecilia A

Mycket professionell och saklig. Trevlig och kunnig.

Annika G

Jonas är en engagerad mäklare som har kunden i centrum och kommuniserar på ett bra och tydligt sätt. Han är kunnig,proffsig och resultat orienterad. Kan varmt rekommenderas.

Lena M

Proffsigt bemötande! Inger förtroende och pålitlighet.

Malin F

Peter är en sympatisk, lugn och samlad person med stor kunskap som han villigt och lättsamt delar med sig av. Han både framstår som och är en pålitlig och trygg person att ha att göra med. Den första och den enda mäklare jag träffat på, under år av letande efter rätta gården, som är artig, kunnig och hjälpsam samt håller vad han säger. Dessutom bra på att återkoppla så fort någon ny intressent ville komma och titta på huset och dessa kunder tog han lika väl hand om som oss vad jag kan förstå. Tack Peter för din utomordentliga...

Carl C

Proffsig, påläst och kompetent mäklare med bra känsla för kunden. Rekommenderas!

Ruth L

Trevlig engagerad och flexibel.

Celly B

Mycket bra och trevlig handläggare! Ger god råd och hjälpsam, har vart kund många år och kommer att vara det tillsvidare! - är hemsidan som krånglar ofta och räkningar skickar ofta inte fören dagen därpå fast man gör betalningar innan kl 16.

Anna O

Professionell husförsäljning som definitivt motsvarade mina förväntningar. Bra bemötande, enkel och tryggt genomförande och bra uppföljning.

Conny N

Mycket trevlig mäklare. Jag trodde att mäklaren avslutade: Vattenmätaren, elmätaren, sophantering, informerade att bygglov ej var avslutat men jag har tydligen fel.

Urban L

Jonas bemötande är korrekt och förtroendeingivande samt är lätt att föra en dialog med

Katarina L

Jag kan inte på något vis rekommendera Jonas och anser det konstigt att han ber om min synpunkt eftersom han redan känner till detta. Därtill är det jobbigt att behöva bli påmind på detta vis. Som grädde på moset fick min sambo julkort från LF Fastighetsbyrå. Jag har hållit i stora delar av kontakten med LF, äger halva huset men stod inte namngiven på julkorten!

Mattias N

Mycket trevligt, kompetent och serviceinriktad

Kirsten H

Inget att klaga på. Fick dock själv besörja kontakten med VA i Halmstad och Laholms el.

Özlem A

Har fungerat riktigt bra med hus köpet. Bra kommunikation, smidig affärslösning. Han har varit bra kontaktväg mellan mig som köpare och säljare. Ingenting att klaga över.

Malin B

Snabbt och effektiv värdering.

Daniel M

Nu köpte vi av Emma. Fick ett bra bemötande på visning då hon ordnade en extra visning för oss då vi inte kunde på ordinarie visning. Informationen om bud ankom men det som jag lite saknade var att efter att det inkommit nytt bud, fick jag som budgivare ringa upp och lägga nytt bud. Det som jag då saknade var att man blev uppringd och fick frågan om man ville lägga nytt bud. Sedan hade vi lite otur med dödsfall osv precis vid budgivningsslutet som gjorde att det blev en lite speciell försäljning. Dess värre valde jag...

Peter H

Vänligt professionellt.Finns inget negativt att säga.

Bo W

Andreas skötte allt, på ett beundransvärt sätt! Jag är mycket nöjd.

Djeni A

Proffesionell, ärlig och kunnig

Inger J

Vänlig och trevlig. Hade god generell kunskap om bostaden men saknade svar på mer specifika frågor. Har endast träffat honom vid två tillfällen.

Martin O

Bra. Öppen, tydlig och förklarade väldigt bra för hur ett bostadsköp fungerar.

Emma Z

Jag är jättenöjd. Vi hade bra kontakt med er och Andreas, hela affären gick mycket bra och smidigt. Är supernöjd med allting!

Thomas B

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

Hernando P

Den bemötande jag fick av Andreas Ericsson, kan jag bara klassificera som "Utmärkt", mycket vänlig och klart i språket i sina förklaringar som till och med jag kunde förstår. Stor tack Andreas. Med vänlig hälsning Hernando.