Teresa Klintborg

Teresa Klintborg

Teresa Klintborg är mäklare på Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Upplands Väsby

Teresa Klintborg har varit aktiv på Reco.se sedan 2014-04 och har fått 44 omdömen med ett betyg på 4.9. Teresa Klintborg har haft 0 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 0% av sina kunder efter omdömen.

44 omdömen om Teresa Klintborg

Sedan starten hos Reco 2014
Lena H

Väldigt trevlig. Tar sig tid att svara på frågor och funderingar. Utför sitt arbete mycket professionellt. Kan varmt rekommendera henne vidare.

Gunhild O

Mycket professionellt gott samarbete med mäklaren och bra info hela tiden

Erja G

Hej Vi upplevde Teresa Klintborg som väldigt duktig och trevlig Vi skulle gärna rekommendera henne som mäklare till vänner och bekanta Erja & Lennart

Yvonne H

Teresa var väldigt proffsig och trevlig. Jag är väldigt nöjd med hennes arbete

Alexander I

Jag upplever Teresa som mycket kompetent samt lyhörd, hon lyssnar verkligen in i vad kunden vill ha. Hennes arbete samt återkoppling är mycket bra.

Jennie B

Proffsig, kompetent och lyhörd.

Stefan N

Teresa bemötte mig som köpare första gången direkt fast det var helg, erbjöd mig visning när jag önskade samt bemötte mina samt säljarens önskningar på ett sätt över förväntan i budgivningen. Jag kan rekommendera henne starkt.

Marjan A

Ärligt,duktig lyssnare och hon brinner verkligen med det som hon gör.

Ylva C

Vi skulle sälja vårt hus och tog därför kontakt med Länsförsäkringar och Teresa Klintborg, som hade skickat en broschyr angående en försäljning i vårt område, dessutom var vi redan kunder hos Länsförsäkringar Bank. Redan vi vårt första möte med Teresa upplevde vi henne mycket seriös, ärlig, lätt att prata med och mycket kunnig. Hon kunde svara förståeligt på alla våra frågor, vilket underlättade vid försäljningen av huset. Därför kan vi rekommendera henne på det varmaste. (Har rekommenderat henne redan till våra vänner.) Med vänlig hälsning Ylva

Johanna D

Kunnig, professionell och trevlig!