Lasermedicinska Kliniken

Lasermedicinska Kliniken

Ring 031-81 21 21 www.lasermedicinska.se
4.0

Välkommen till Lasermedicinska Kliniken! Vi erbjuder ett brett urval av behandlingar med hög kvalitet och har funnits i över 16 år nu. Vi är ett team bestående av skickliga specialistläkare och erfarna laserterapeuter och våra behandlingar utförs därför enligt konstens alla regler. De behandlingar du kan få hjälp med hos oss...

36 omdömen om Lasermedicinska Kliniken

Nina O
Skrev om Lasermedicinska Kliniken

Akta er för den här salongen! Riktigt uselt bemötande! Skrek och gapade och hotade med polis, tog betalt utan att utföra behandlingen!

Svar från Lasermedicinska Kliniken

Jag tycker läsarna skall få en riktig beskrivning av händelserna. Du hade en bokad tid hos oss den 10 september kl 13. 2 timmar innan denna tid ringer du och säger att du inte kan komma. Jag ger dig en ny tid den 17 september kl 15. Kl 12.45 den 17 september skickar jag ett vänligt sms och frågar om du har en möjlighet att komma redan kl 14. Du ringde då upp mig och skällde ut mig för att jag inte hade formulerat frågan på ett formellt sätt. Du kommer till mig kl 14:30 utan att hälsa. Går rakt in och börjar skälla och...

Skönhetskliniken
4.9/5 i betyg av 240 omdömen 4.9 av 240 omdömen

Lena är underbar! Jag känner mig alltid välkommen och omhändertagen. Hon är lätt att prata med och ger Bra rådgivning, känns genuin. Jag har

Marie S
Skrev om Lasermedicinska Kliniken

Fantastiskt bra bemötande. Här känner man sig välkommen

Carola D

Proffsigt bemötande och utförande

Grimhild A
Skrev om Lasermedicinska Kliniken

Laserbehandling . Bra information, skickligt utfört.

Anneli M
Skrev om Lasermedicinska Kliniken

Mycket trevligt bemötande och kompetens.

Cecilia H
Skrev om Lasermedicinska Kliniken

Tog bort en liten fläck i ansiktet. Jag fick ett trevligt bemötande och hon var duktig, proffesionell och hade lång erfarenhet och kunskap. Jag blev rekommenderad att gå dit för mitt ärende och jag kan rekommendera andra att gå dit.

Jenny C
Skrev om Lasermedicinska Kliniken

Upplever alltid sedan sex år tillbaka att jag får dom resultaten som förväntas, ur en ärlig synpunkt från läkaren vilket uppskattas enormt

Nadja H

Bara positivt relommemderas varmt

Charlotte A
Skrev om Lasermedicinska Kliniken

Trevligt bemötande och lätt att komma i kontakt med dem!

Azar M
Skrev om Lasermedicinska Kliniken

Jag är nöjd Jag är gammal kund och jag är nöjad och ska försätta

Foroogh E
Skrev om Lasermedicinska Kliniken

Jag är missnöjd och vill inte försätta.

Hanna K
Skrev om Lasermedicinska Kliniken

Mycket snabbt och trevligt besök. Resultat långt över förväntan.

Ulrika D
Skrev om Lasermedicinska Kliniken

Bra resultat o trevligt bemötande. Uppskattar inte mer försäljningen

Petra R
Skrev om Lasermedicinska Kliniken

Jag tog bort födelsemärken. jag blev mycket bra bemött men tyvärr har jag kvar fula ärr, det tog lång tid att läka och ärren kommer nog alltid synas. Jag hade hoppats på bätttre resultat, jag kommer inte gå dit igen.

Alexandra E
Skrev om Lasermedicinska Kliniken

Kompetent, professionellt, vänligt och flexibelt! Blir alltid bemött på bästa tänkbara sätt och har varit återkommande kund i flera år!

Haakon G
Skrev om Lasermedicinska Kliniken

Mycket trevlig kvinna! Kag ska dit snart igen för att ta bort pigmentfläckar. Lätt att prata med och hon löser tiden jag vill ha.

Teresa P
Skrev om Lasermedicinska Kliniken

Ett mycket professionellt bemötande, jag är väldigt nöjd.

Cally A
Skrev om Lasermedicinska Kliniken

Man blir mycket trevligt bemött. Behandlingen går snabbt.

Therese R
Skrev om Lasermedicinska Kliniken

Trevlig och informativ personal, snabb behandling. Nöjd med resultatet.

Ivana S
Skrev om Lasermedicinska Kliniken

Trevligt, snabbt och centralt!

Eva G
Skrev om Lasermedicinska Kliniken

Jag tar bort hudförändringar med laser. Allt upplevs väldigt flexibelt och proffsigt. Det enda som är sorglig är att det är dyrt.

Camilla C
Skrev om Lasermedicinska Kliniken

Alltid positiva o proffsiga. Vänliga och skapar trygghet.

Sophie S
Skrev om Lasermedicinska Kliniken

LASERBORTTAGNING av fibrom i ansiktet. Jag blev väl bemött och det var trevlig upplevelse om man kan säga så. Kommer definitivt fortsätta gå dit och kommer rekommendera det til andra.

Susanne D
Skrev om Lasermedicinska Kliniken

Jag ger Lasermedicinska kliniken högsta betyg! Trevligt bemötande, äkta engagemang och proffs på det de gör. Reser långväga för mina behandlingar och hittat stället där jag numer är stamkund.

Elin A
Skrev om Lasermedicinska Kliniken

Jättetrevlig personal! God service & bra information om behandlingar.

Ramiela L
Skrev om Lasermedicinska Kliniken

Laserbehandling mot vårtor. Proffesionellt bemötande men tyvärr lite dyrt.

Viola G
Skrev om Lasermedicinska Kliniken

Letsdeal köp. Super nöjd med allt. Behandling, info, bemötande ja allt. Mycket proffesionellt i allt.

Malin A
Skrev om Lasermedicinska Kliniken

Otroligt trevliga, fräscha lokaler och nöjd med resultatet av min botoxbehandling av panna och glabella. Tack fina ni, vi ses snart igen.

Vibeke V
Skrev om Lasermedicinska Kliniken

Kändes lite stressigt när man ”skrevs in”. Upplevde läkaren som proffesionell. Bra att få ett samtal efter några dagar, där de hörde hur det hade gått.

Natalia N
Skrev om Lasermedicinska Kliniken

Mycket bra! Professionell personal, bra bemötande. Rekommenderas!!!!!

Eva D
Skrev om Lasermedicinska Kliniken

Var där för att ta bort argrynkan med botox. Det var fruktansvärt smärtsamt. Nu har 1 vecka gått och argrynkan är kvar men hela pannan är bedövad. Har huvudvärk hela tiden. Kvinnan där försökte enträget sälja på mig flera behandlingar som jag inte ville ha. Kommer aldrig mer att gå dit. De är inte seriösa Dessutom tycker jag det är jättedåligt av företaget att ringa upp mig och skälla ut mig för att jag gav de ett dåligt betyg. Detta är hur jag upplevde besöket och att påstå att jag hört fel och missförstått är bara skitsnack

Jessica L och Staffan C gillar detta
Svar från Lasermedicinska Kliniken

Hej Eva, När du kom till oss träffade du specialistläkaren som informerade dig innan du behandlades. Hur man upplever smärta är mycket individberoende men injektion av Botox upplevs av de allra flesta som mindre smärtsamt. Du skriver också att du inte är nöjd med effekten. Men du fick information om att det kan ta upp till en vecka innan effekten börjar synas. I ditt fall hade du en ganska djup rynka som tar längre tid innan resultatet visar sig. På vår hemsida har vi tydligt informerat om Botox behandlingar. Erbjudandet...

Affi S
Skrev om Lasermedicinska Kliniken

Som alla missnöjda som gått till denna fälla ställe!! Blev också lurad på pengar, köpte en lets deal för 1500 och va nöjd med botox behandlingen, och då hon i kassan sa : jag får boka en tid till om 3 månader för samma behandling till samma pris! Och det jag . och vid betalningen ,så säger hon den dealen gällde förra gången!😨 nu kostar det 3000 kr! Jag hade knappt så mkt pengar på kortet, men så otrevlig tvingar hon mig att betala. Tror hon tar d själv! Otroligt! Uselt!

Svar från Lasermedicinska Kliniken

Normalt brukar vi inte svara på omdömen som skrivs men vi känner att våra kunder som ev använder Reco har rätt att ta del av detta. Första gången du kom till oss betalde du 1500kr till Lets Deal för 1 område och 1500kr hos oss för ytterligare 1 område eftersom du ville behandla fler områden. Du fick information muntligt och skriftligt att du skulle få samma pris nästa gång men att du då inte längre kunde gå via Lets Deal eftersom du då inte längre var ny kund. Nästa gång du kom fick du för 2 områden betala 3000kr,...

Natalia S
Skrev om Lasermedicinska Kliniken

Ok, ärr bildning efter behandlingen av pigmentfläckar på händerna, som jag ska nog leva med!

Helene W
Skrev om Lasermedicinska Kliniken

Hittade denna platsen via lets deal. Så innan jag skulle köpa dealen så besökte jag och min dotter kliniken för se om det som skulle tas bort ingick. Vi pratade med hon som skulle göra behandlingen och hon sa att jag kunde bara boka via kliniken direkt och gav ett fast pris på 1500 för ta bort allt. Eftersom det va ett väldigt bra pris så bokade vi tid, men när det kom till behandlingen ändrades priset radikalt. Allt som skulle tas bort för 1500 kr blev i stället att ta bort en fjärdedel av det som utlovades och priset...

Eva D gillar detta
Peter G
Skrev om Lasermedicinska Kliniken

Trevlig personal, behandlingarna gav väldigt bra resultat. Rekommenderas varmt och läget är centralt.

Adam A
Skrev om Lasermedicinska Kliniken

samma klinik som förr med nytt namn. Det nya namnet på kliniken är Laser Medicinska Kliniken