Lasse Anderssons Mur & Kakel

Lasse Anderssons Mur & Kakel

Ring 070-830 85 08 www.lasse-murare.se

Välkommen till oss på Lasse Anderssons Mur & Kakel! Letar du efter riktigt kunnig plattsättare? Då har du hittat helt rätt. Vårt företag gör allt inom badrumsrenovering, murning, plattsättning och fasadrenovering i hela Österlen med omnejd. Vi har över tjugo års erfarnehet inom branschen och har haft många nöjda kunder genom...

7 omdömen om Lasse Anderssons Mur & Kakel

Christine A
Skrev om Lasse Anderssons Mur & Kakel

Lasse fixade precis vad vi ville ha och gjorde ett super jobb! Vi är sååååå nöjda!! Lasse ställde upp till 100% och var tillmötesgående och helt perfekt jobb!!!

Robert O
Skrev om Lasse Anderssons Mur & Kakel

Vi öppnade upp i vår gamla tegelfasad, för att få in fler fönster. Så det var väldigt viktigt för oss att murningen blev likvärdig det befintliga, och man ser knappt skillnaden, även grannar och förbipasserande har berömt hantverket! Vi kunde inte varit nöjdare

Eva F
Skrev om Lasse Anderssons Mur & Kakel

Lasse har putsat min fasad, ansvarat för badrumsrenovering samt utfört samtliga murningsarbeten vid köksrenovering. Allt på ett utmärkt sätt. Lasse kommer också med råd och tips om vad som kan bli snyggt. Han är punktlig, kommer när han säger och meddelar om han inte kommer en dag. Kort sagt - en hantverkare att lita på och som gör ett utmärkt jobb!

Martin A
Skrev om Lasse Anderssons Mur & Kakel

Trevlig och kunnig herre som alltid ställer upp och gör kanonjobb! Har murat, putsat, klinkat och bytt fönster till mig. Jättenöjd med allt!

Anders A
Skrev om Lasse Anderssons Mur & Kakel

Bästa man kan ha,Lasse har kunskap ,lösningsfokusering,trevlig, alltid kunden i centrum.yrkesstolthet jobbet blir så bra .han kommer alltid som planerat, tryggt val

Richard A
Skrev om Lasse Anderssons Mur & Kakel

Beställde uppsättning av kakel & klinkers till badrum. Snabb, noggrann och stor yrkeserfarenhet. En hantverkare som sätter en stolthet i ett bra resultat. Mycket nöjd med resultatet. Jag som kund kan varmt rekommendera Lasse Anderssons Mur & Kakel och kommer att använda honom igen till nästa år då jag skall renovera mitt andra badrum.

Markus J
Skrev om Lasse Anderssons Mur & Kakel

Brukar inte skriva omdömmen för de hantverkare jag anlitat, men måste göra ett undantag! Lasse la klinker och satte kakel i vårt nya badrum senhösten 2009 (m inbyggt badkar, snedtak). Mycket proffsigt utfört av en trevlig kille! Han meddelade i tid när han skulle komma, och kom alltid på pricken i tid (fast han hade långt att köra). Han kommunicerade vad som skulle göras och hur, samt hur långt han kommit efter ett arbetspass. Lasse tog uppdraget på relativt kort varsel och jag var införstådd med att vissa av hans andra...