LATINO DELI

LATINO DELI

Ring 08-640 03 45 www.latinodeli.se

LATINO DELI är specialist i Stockholm på läcker peruansk & sydamerikansk mat som serveras i den hemtrevliga lokalen på Götgatan 67, några meter efter Victoria bio vid Medborgarplatsen. Catering kan levereras direkt hem till Dig eller Ditt företag.

5 omdömen om LATINO DELI

Magnus L
Skrev om LATINO DELI

Jag beställde Buffé Latino - WOW. Ceviche/ limemarinerad fisk i chili, vitlök & koriander - kan beställa medel och extra Chilli och vitlök. Maten är vällagad från grunden och väldigt god. Vi var 10 killar som kan äta mycket och maten räckte bra och det blev t.o.m. mat över. Bra service och levereras på förutbestämd tid - kan varmt rekommenderas.

Bockholmengruppen Catering & Event
5.0/5 i betyg av 12 omdömen 5.0 av 12 omdömen
Badge2019

Vi beställde en superlyxig drink som skulle levereras ute på ö med enbart båttransport. De är grymt snabba på återkoppling vilket gör dem lä

Michael
Skrev om LATINO DELI

Fantastisk ceviche, mycket goda empanadas . Väldigt sympatisk personal. En riktig liten pärla, prisvärt.

Peter K
Skrev om LATINO DELI

Du som vill få en ny, kulturell upplevelse utöver det vanliga i centrum av Söder kommer inte att bli besviken. Maten är otroligt välsmakande, har en mysig atmosfär och bra priser.

Rosa B
Skrev om LATINO DELI

Fantastisk bemötande av ägare och personal. Latino Deli har en god och fresch mat från peruanska köket min favorit Ceviche.

Esperanza V