LegalFriend

LegalFriend

Ring 08-122 259 13 legalfriend.se

LegalFriend! Juridik behöver inte vara svårt. Vi på LegalFriend gör vardagsjuridiken lite enklare. Våra erfarna och engagerade jurister hjälper dig i just din unika situation. Vi hjälper dig med testamente, samboavtal, fullmakter, äktenskapsförord, skilsmässa, konsumentköp av varor och allt som har med juridik att göra. ...

9 omdömen om LegalFriend

Victor S
Skrev om LegalFriend

Supertrevligt och professionellt bemötande i kombination med snabbt och korrekt utförande av uppdraget! Jag och min fru behövde hjälp med ett äktenskapsförord, rekommenderar alla att anlita Legalfriend som behöver hjälp med dylika tjänster.

Juristbolaget i Sverige AB
4.8/5 i betyg av 114 omdömen 4.8 av 114 omdömen

Stort tack till Juristbolaget för all hjälp med bouppteckningar. Kan verkligen rekommendera dem, proffsigt och vänligt bemötande.

Lennart N Lennart N
Henrik T
Skrev om LegalFriend

Mycket bra bemötande av kompetent personal. Jag begärde att få hjälp med att upprätta ett äktenskapsförord och mina förväntningar uppfylldes med bravur!

Jacob A
Skrev om LegalFriend

Snabbt, enklt och billigt! Bästa tjänsten!

Svar från LegalFriend

Tack Jacob. Önskar er lycka till med giftermålet. Trevlig sommar!

Anna Rinman Familjerättsbyrå
4.9/5 i betyg av 9 omdömen 4.9 av 9 omdömen

Anna har varit mig behjälplig och tillmötesgående. Noggrann och gett mig råd hela tiden - har aldrig varit i Tingsrätten tidigare! Det

Fabian L
Skrev om LegalFriend

Köpt samboavtal som var tydligt och bra. Prisvärt!

Svar från LegalFriend

Tack för fina ord Fabian! Hoppas du blir nöjd med ditt samboavtal.

Carl T
Skrev om LegalFriend

Jag upprättade ett avtal via de och jag blev mycket nöjd med deras engagemang. För mig som inte är insatt i hur man skriver avtal var det ovärderligt att få hjälp. Snabb service, alltid tillgängliga och hög leverans är min sammanfattning av de.

Roland Å
Skrev om LegalFriend

Vi skaffa ett sambo avtal ett snabbt sätt minna förväntningar levde företaget upp till

Lotta A
Skrev om LegalFriend

Snabbt och enkelt med allt ifyllbart på nätet.

Linda S
Skrev om LegalFriend

Blev väldigt nöjd med vårt samboavtal och blev riktigt professionellt bemött av Daniel. Kan verkligen rekommendera LegalFreind.

Carl V
Skrev om LegalFriend

Bra och smidig tjänst som levererar prisvärt och välformulerat avtal!