Lidingö Hantverksgrupp

Lidingö Hantverksgrupp

Ring 08-731 77 20 www.lidingohantverksgrupp.se
4.4

Lidingö Hantverksgrupp fixar det mesta! Vi målar, lägger om tak, renoverar och hjälper dig med flytt och städning. Behöver du duktiga hantverkare är det helt enkelt oss du ska vända dig till. Vi kommer alltid hem och tittar på det du behöver hjälp med, därpå får du en offert från oss. Givetvis är hembesöket kostnadsfritt. ...

19 omdömen om Lidingö Hantverksgrupp

Gustaf M
Skrev om Lidingö Hantverksgrupp

Professionellt och trevligt bemötande. Bra jobb

LPT Construction AB
4.3/5 i betyg av 32 omdömen 4.3 av 32 omdömen
Badge2020

Leif G
Skrev om Lidingö Hantverksgrupp

Takomläggning och detta utfördes snabbt och till full belåtelse. Men ny offert på nytt arbete var både dyr och inte alls bra vilket gjorde att jag inte anlitade er igen mycket besviken. Inget förslag på billigare alternativ.

Ragnhild W
Skrev om Lidingö Hantverksgrupp

Jag lät lägga om taket via Lidingö Hantverksgrupp. Mycket trevligt och kunnigt bemötande vid diskussion om hur arbetet skulle utföras. Proffsiga, snabba och trevliga arbetare. Kan varmt rekommendera företaget och har redan gjort så till flera. Har nya arbeten på gång där jag definitivt kommer att anlita företaget.

M5 BYGG AB
4.7/5 i betyg av 168 omdömen 4.7 av 168 omdömen

Niklas Ö
Skrev om Lidingö Hantverksgrupp

Dom renoverade min grannes lägenhet och dom verkade bra så jag tog kontakt. Säljaren va väldigt trevlig och förtroendeingivande och arbetet utfördes klanderfritt från början till slut! Dom bytte mitt kök och badrum till en väldigt hög standard. Allt enligt ök och enl budget. Topp betyg! Rekommenderas starkt!

Rolf P
Skrev om Lidingö Hantverksgrupp

Proffsigt bemötande hela vägen. Nytt tak lades med snabb start på kort tid. Avstädning och borttransport av gamla taket var mycket bra. Ett mycket bra företag att ha att göra med.

2 Snickare AB
4.6/5 i betyg av 92 omdömen 4.6 av 92 omdömen
BadgeFourYears

Anna-carin B Anna-carin B
Björn A
Skrev om Lidingö Hantverksgrupp

Lidingö Hantverksgrupp AB la om mitt tak. Det gick så bra och killarna va så proffsiga och höll rent efter sig så jag bestämde mig för att måla om hela min fasad strax efter! Rekommenderas starkt! Bra grabbar! Med vänlig hälsning, en nöjd Björn Ahl

Carl-otto S
Skrev om Lidingö Hantverksgrupp

Vi har bara de allra bästa erfarenheter av gruppen som lade om vårt tak.

Värmdö Kakel & Design AB
4.0/5 i betyg av 100 omdömen 4.0 av 100 omdömen

Evelina T Evelina T
Paskov S
Skrev om Lidingö Hantverksgrupp

Vi är nöjda.Allt är bra. Bra arbete.

Felix M
Skrev om Lidingö Hantverksgrupp

Lidingö Hantverksgrupp fick uppdraget att renovera min lägenhet. Från Idé till ritning till projektering till ett noggrant utfört arbete där både utförande och tidsplan följdes till punkt och pricka. God kommunikation under hela byggtiden och med goda resultat känner jag mig otroligt trygg och nöjd med att ha anlitat Lidingö Hantverksgrupp AB Ett helhetsföretag med god och bred kunskap, rekommenderas starkt !

Damian Bygg i Stockholm AB
4.9/5 i betyg av 118 omdömen 4.9 av 118 omdömen

Josefine B Josefine B
Lisa H
Skrev om Lidingö Hantverksgrupp

Super nöjd med mitt staket! Proffsiga och snabba grabbar med ett glatt humör!

Bengt K
Skrev om Lidingö Hantverksgrupp

FULLSTÄNDIG RENOVERING AV TAK - HUVUDBYGGNADEN SAMT TAK + PANEL PÅ UTHUS. VÄL GENOMFÖRT PÅ TID OCH BUDGET. BRA KONTAKT MED ARBETSLEDNINGEN.

Albin Mur & Puts AB
4.8/5 i betyg av 72 omdömen 4.8 av 72 omdömen

Noggranna och duktig. Trevlig chef som bjuder på fika 😎

Tobbias L Tobbias L
Jenny H
Skrev om Lidingö Hantverksgrupp

Vi är jätte nöjda med allt LHG utfört! Trevlig kundbemötande och välutförda jobb!

Fredrik T
Skrev om Lidingö Hantverksgrupp

Lidingö Hantverksgrupp la om taket och byggde en takkupa. Det har blivit mycket bra enligt vad jag kan bedöma. Takkupan var på löpande räkning och blev lite dyrare (tog längre tid att bygga) än vad jag trodde och säljaren indikerat. Jobbet med taket gick smidigt. Säljaren var trevlig, lyhörd och proffsig. De som utförde själva arbetet hade varierande språkkunskaper, men oftast var det någon där som kunde svenska eller engelska.

Badrumsverket AB
4.7/5 i betyg av 81 omdömen 4.7 av 81 omdömen

Charlotte N Charlotte N
Susanna S
Skrev om Lidingö Hantverksgrupp

Bemötandet har alltid varit bra, snabba svar i samband med offert och beställning samt under arbetets gång. Jag har anlitat Lidingö Hantverksgrupp för omläggning av yttertak, isolering och modernisering av förrådsvind samt golvläggning i bostadsyta vilket utfördes snabbt och smidigt med samordning av andra leverantörer/hantverkare. Vid senare förfrågan har Lidingö Hantverksgrupp ringt upp för att säkerställa att all info finns, om komplettering av någon info hjälper till i beslutsfattande samt kontaktinfo till samarbetspartners....

Bodil E
Skrev om Lidingö Hantverksgrupp

Mycket vänlig, bra och snabb service

Badrumsrenoverarna
4.4/5 i betyg av 73 omdömen 4.4 av 73 omdömen
Badge2019

Emelie Elsa Birgitta O Emelie Elsa Birgitta O
Gösta K
Skrev om Lidingö Hantverksgrupp

De bytte tak på mitt hus för ett par år sedan. Det gick bra och jag var helt nöjd med arbetet. Sedan rekommenderade jag föetaget när min dotter skulle renovera sin lägenhet. Efter flera uppskjutna besök och bristande kontakter tröttnade hon och anlitade ett annat företag. I höstas kontaktade jag företaget för att få en offert för renovering av min tvättstuga. Det första offertpriset verkade väldigt högt, så jag tackade nej till det. Då kom en av deras mannar ut för att se hur man skulle kunna erbjuda ett lägre pris. Han...

Hannah H
Skrev om Lidingö Hantverksgrupp

Jag anlitade Lidingö Hantverksgrupp för att renovera min lägenhet innan jag flyttade in. Målning av hela lägenheten, nya golv, lister osv. De gjorde ett mycket bra jobb och då jag hade bråttom med inflytten kunde de skicka extra många killar så att det gick fort. Antal arbetstimmar blir ju samma, så priset ändrades inte trots att allt blev klart med rekordfart! Jag kan inte annat än att rekommendera dem!

Tollberg Bygg & Inredning
4.8/5 i betyg av 72 omdömen 4.8 av 72 omdömen

Bostadsrättsföreringen M Bostadsrättsföreringen M
diana b
Skrev om Lidingö Hantverksgrupp

Hej! Jag bor på Lidingö och har använt Lidingö Hantverksgrupp flera gånger. Dom gör bra jobb och är trevliga. Dom svarar alltid när man ringer och har det varit något oklart har dom alltid kommit direkt och förklarat och löst problemet. Det är också extra bra att dom erbjuder flytt och flyttstäd också. Jag är glad att dom finns på Ön och hoppas dom bir kvar.

Karin
Skrev om Lidingö Hantverksgrupp

Vi fick en muntlig offert i form av pris per timme och uppskattat antal timmar som arbetet skulle ta (5-6 timmar). När fakturan kom visade det sig att de räknade per timme per person som utförde arbetet, vilket gjorde det dubbelt så dyrt mot vad vi uppfattade offerten då det var två hantverkare som utförde arbetet. Vi försökte få tag på företaget för att reda ut detta, men trots flera försök till kontakt (telefon och sms) återkom de aldrig med besked. Vi avvaktade då med att betala då det enda besked vi fick var att...

PJ Parkettgolv AB
4.8/5 i betyg av 479 omdömen 4.8 av 479 omdömen

Seriöst företag. Mycket nöjd.