Lively Sweden AB

Lively Sweden AB

Ring 070-769 54 87 www.livelysweden.com
4.3

Vi behandlar allt från inflammationer till akuta eller långvariga smärtor med hjälp av Lokal kryoterapi. Hit kan du komma med till exempel muskel- eller ledvärk, artros, golfarmbåge och även håravfall. Vi behandlar även akne, eksem och psoriasis m.m. Utöver Kryoterapi så erbjuder vi fysikalisk vaskulär terapi. Här arbetar vi...

20 omdömen om Lively Sweden AB

Annika P
Skrev om Lively Sweden AB

Inte bara lindrar behandlingen de besvär man har, man har väldigt trevligt under tiden också!

Hör Stockholm
4.9/5 i betyg av 95 omdömen 4.9 av 95 omdömen

Är kanonnöjd Detta var detta som.höjde min livskvaliteten Är helnöjd och med den service som.hon gav hon kan sitt yrke Zara Varm hälsning

Ann H
Skrev om Lively Sweden AB

mycket trevligt bemötande och spännande behandling

Jasmin L

Snabb och häftig behandling! Rekommenderas😍

Christer L
Skrev om Lively Sweden AB

Mycket trevligt bemötande. Alla förväntningar uppfylldes. Kylbehandlingen av ansiktet var behaglig och uppfriskande och gav en bestående känsla av välbefinnande.

Jannice D
Skrev om Lively Sweden AB

Jag har fått frågan om vad jag tycker om Lively Sweden utan att jag ens varit hos dom. Vi sågs på en mässa och jag har vunnit en behandling men den har jag inte gjort än så det är lite underligt att få frågan vad man tycker om deras tjänster innan man gjort något....

Birgitta N
Skrev om Lively Sweden AB

Trevligt bemötande o man kände sig verkligen välkommen!

Stefan N
Skrev om Lively Sweden AB

Har problem med kramp i mina vader och det blev väsentligt bättre efter jag tagit kylbehandling (kryoterapi). Trevligt bemötande gör ju inte saken sämre. Mvh Stefan

Tomas L
Skrev om Lively Sweden AB

Jättetrevigt bemötande! Inga förväntningar, ville pröva för att se om det kunde hjälpa. Köpte ett paket på flera behandlingar. Mycket nöjd, då min muskelskada sedan flera år blev i princip läkt.

Anna K
Skrev om Lively Sweden AB

Aldrig hört talas om detta företag. Varför kontaktar ni mig?

Marianne B
Skrev om Lively Sweden AB

Fint och proffsigt bemötande. Väl omhändertagen. Kryoterapi för både hudföryngring och smärta. Väldigt bra resultat på djup rynka och förstorade porer efter bara fem behandlingar. Smärta i ländryggen försvann direkt efter bara en behandling på tre minuter! Otroligt resultat! Jättenöjd!/ Marianne

Svar från Lively Sweden AB

Tackar Marianne för din fina recension om oss! Vi är fortfarande så imponerade av dina resultat med "arga rynkan" och att din hy blev så slät efter bara fem behandlingar. Du är ett superbra exempel på att det fungerar. Din kropp svarade bra även på lokal Krypterapi mot smärta. Att få bort smärtproblematik på en behandling har vi några exempel på, fast de flesta behöver fem eller fler behandlingar. // Monica

Joakim E
Skrev om Lively Sweden AB

Väldigt bra bemötande. Fick god information om behandlingen, behandlade nacke och ansikte med kryoterapi. Nacksmärtor försvann direkt men kom tillbaka igen efter ca 3veckor så rekommenderar att man gör kontinuerligt.

Svar från Lively Sweden AB

Tack Joakim! Vi blir så glada av att dina nacksmärtor försvann av behandling med lokal Kryoterapi. Du är hjärtligt välkommen tillbaka till oss när du vill få bort dina smärtor.// Monica

Zaida G
Skrev om Lively Sweden AB

Kunnig och engagerad personal som är måna om att man som kund/klient ska få bästa möjliga behandling.

Svar från Lively Sweden AB

Tack Zaida för en fin recension! Vi månar om att våra kunder ska få ett resultat genom våra behandlingar. // Monica

Suzanne H
Skrev om Lively Sweden AB

Väldigt trevligt och proffsigt bemötande,

Svar från Lively Sweden AB

Tack Suzanne för din fina recension om oss. Hjärtligt välkommen tillbaka. // Monica

Alexander J
Skrev om Lively Sweden AB

Jag vet inte ens vilka ni är, det är det! Har jag köpt något hos er eller?

Tori L
Skrev om Lively Sweden AB

Super trevliga och bra bemötande!

Tack Tori för en fin recension om oss. // Tove

Debbie P
Skrev om Lively Sweden AB

Bemötande var bra Att det skulle funkar bra men det gjorde inte det

Svar från Lively Sweden AB

Hej Debbie tack för recension! Dom flesta behöver 5-10 behandlingar i tät följd för att bli av med sin smärta. Du är hjärtligt välkommen tillbaka! // Monica

Lena D
Skrev om Lively Sweden AB

Gav litet pengar bara till Barncancerfonden vid något tillfälle - minns inte exakt när

Svar från Lively Sweden AB

Hej Lena! Roligt att vi företagare på Södermalm kan hjälpa varandra! Du sprider glädje med konst och vi gör er smärtfria eller snyggare :-) Välkommen åter! // Monica Långdahl

Agneta N
Skrev om Lively Sweden AB

Bra och informativt. Hoppades på smārtlindring, vilket jag fick. Först en test omgång och sedan 2 behandlingar till då svillnad och smãrtan blev mindre på foteb.

Svar från Lively Sweden AB

Tack för återkopplingen Agneta! Det var svårt att hindra dig från att promenera en extra station när du gick från oss :-) Vänta inte om smärtan dyker upp igen. Boka dig direkt. Må så gott! // Tove Madsen

Alf Tomas L
Skrev om Lively Sweden AB

Oerhört positivt bemött. Var tveksam om behandlingen skulle ha effekt men ville prova. Min flera år gamla muskelskada i vä överarm börja läkas och blev nästa helt återställd av behandlingen.

Svar från Lively Sweden AB

Tack Tomas! Det var väldigt roligt att få hjälpa dig! Nu fixar du det sista med träningen som du kör så flitigt själv! // Tove Madsen

Martin L
Skrev om Lively Sweden AB

Fick prova kryoterapi på hälsomässan. Var intressant. De var väldigt trevliga. Tyvärr känner jag att jag inte riktigt haft tiden att utforska det mer hos Lively.

Svar från Lively Sweden AB

Tack för din återkoppling Martin! Du är varmt välkommen tillbaka till oss i vår lokal på Gotlandsgatan 73c på Södermalm. Kul att du och många killar kom till oss på mässan. Vi kommer att finnas på Harmoni Expo i Solnahallen även 26-27 mars och hör och häpna även Trädgårdsmässan i Älvsjö den 31 mars - 3 april. Hoppas vi ses! // Tove Madsen