With Young Attitude Sales AB

3.0

2 omdömen om With Young Attitude Sales AB

Elina E
Skrev om With Young Attitude Sales AB

Det här var enligt mig det bästa communityt i Sverige. De är Sveriges största och passar för alla åldergrupper (oavsett ålder - gammal som ung)... Tyvärr har de på senaste tiden ändrat en massa på sina sidor och jag är inte alls lika förtjust i Lunarstorm längre.. Tillbaka med gamla Lunarstorm. I dagsläget är det svårt att hitta på sidan och jag tycker det är svårt att leta mig fram mellan alla undergrupper som de lagt till.. Nja det var bättre förr!

Offerta.se
4.4/5 i betyg av 485 omdömen 4.4 av 485 omdömen
Badge2023

Offerta är en mycket bra lösning för många företag, likaså för vårt. Grym service, professionellt bemötande och gott samarbete med vår konta

Ami H
Skrev om With Young Attitude Sales AB

Ja, jag tycker faktiskt att Lunarstorm är en bra och schysst community. En av de absolut största i Sverige och en av de första som växte sig så stor. Visserligen har de kommersiella krafterna slagit klorna i Lunarstorm men man känns ändå seriösa. Det satsas stort på säkerhet och man jobbar aktivt med polis, BRIS och andra föreningar för att hjälpa och skydda barn mot allehanda övergrepp som faktiskt floerar på denna typ av sajter. På Lunarstorm samsas väldigt många åldrar och det är trevligt. Det är inte konstigare att vara 40 år än att vara 10år.