Lyko Hair

3.2

5 omdömen om Lyko Hair

ANITA I
Skrev om Lyko Hair

Urusel kundservice, reklamation som pågått i månader. Defekt plattång som Lyko tycker jag ska betala för då den inte går att sälja vidare? Aldrig mer Lyko

Sara D
Skrev om Lyko Hair

Det tog fem dagar innan Lyko ens behandlade min order och i regel brukar det ta 2-5 arbetsdagar innan man får sin leverans. Mycket besviken. Rekommenderas ej för dem som vill vara säkra på att få sin order i tid.

Maria A
Skrev om Lyko Hair

Har handlat mycket från deras nätshop och blev superglad när jag insåg att de har butik/salong alldeles i närheten av mig (ingen fraktkostnad). Har köpt diverse hårprodukter och en locktång från butiken. Dock har jag inte provat klippa mig där ännu.

Marlene
Skrev om Lyko Hair

Mycket bra nätbutik med stort utbud. Dessutom snabba leveranser. Inte nog med det, bara för att jag beställde var jag med i en utlottning och vann ett jättefint pris. Kan inte annat än säga att jag är nöjd. Kommer definitivt att beställa från lyko.se igen!

Johanna B
Skrev om Lyko Hair

Härlig, professionell frisörsalong där man får glatt bemötande av en trevlig dalkulla. De gör även naglar, vaxar ben och utför laserbehandlingar. Sen så finns det en nätbutik som blivit utsedd till en av landets bästa, väl värt ett besök!