Mainztreet Media AB

3.8

4 omdömen om Mainztreet Media AB

niklas e
Skrev om Mainztreet Media AB

Jag är nöjd med MainZtreet för att problemen löser sig på ett smidigt och enkelt sett . Ska jag klaga över något så är det arkivering av dokument (kontrakt) och att det kan ibland vara svårt att nå er. Ger en 4 a i betyg Niklas Eriksson

Anders G
Skrev om Mainztreet Media AB

Jag har haft lite problem med telefonsäljare genom åren, jag har väl helt enkelt haft svårt att säga nej och därmed både blivit pålurad och i vissa fall köpt onödiga produkter och tjänster. Efter att jag anlitade Mainztreet Media AB har jag inte råkat ut för att betala en enda oönskad eller onödig faktura. Jag hänvisar samtliga säljare till dem och får jag en bluffaktura så skickar jag dem vidare. Jag är jättenöjd med Mainztreet Media AB och deras medarbetare. /Anders G

ROBERT U
Skrev om Mainztreet Media AB

Hade åtminstone 3-4 säljare om dagen innan Mainztreet hjälpte mig med sin så kallade Prefixtjänst, sen att katalogerna sades upp var bara ett plus i kanten

Tomas B
Skrev om Mainztreet Media AB

Mainztreet media lurade mig att tacka ja, de skickade aldrig någon vara/tjänst men de tog betalt för tjänsten. Nu har jag polisanmält dem och hoppas att polisen kan sätta stopp för dessa bedragare.