Mälarkök

Mälarkök

Ring 08-684 06 11 www.malarkok.se
4.5

Köksluckor utgör en stor del av hur köket uppfattas, och genom att byta köksluckor och lådor som är måttanpassade efter dina befintliga stommar kan du få ett nytt kök monterat på mindre än en dag. Vi börjar alltid med ett kostnadsfritt hembesök inom Storstockholm och MälardalenMed vår breda sortiment av köksluckor kan du hitta...

11 omdömen om Mälarkök

Ellen F
Skrev om Mälarkök

Vi är så nöjda med vårt kök - det blev verkligen så snyggt! Vi gjorde om planlösningen i köket och beställde in luckor, fronter och bänkskiva från Mälarkök till nya ikea stommar. Lite meck att få ihop rätt mått på luckorna och lite fel i leveransen, men annars gick processen bra. Fia var väldigt trevlig och hjälpsam från början till slut!

Sjödins Stenhuggeri
4.7/5 i betyg av 140 omdömen 4.7 av 140 omdömen

Lapital, ett företag med stenkoll. Lapital har gjort ett jobb som vi är fantastiskt nöjda med! Hela 8,20 meter köksbänkskivor i granit oc

Sten Thomas R
Skrev om Mälarkök

Helt ok! Lite småproblem med vissa delar men bra kvalitet på luckorna.

Gunnar N
Skrev om Mälarkök

Kunniga, noggranna, prisvärda och proffsiga i största allmänhet

Damian Bygg i Stockholm AB
4.9/5 i betyg av 120 omdömen 4.9 av 120 omdömen

Josefine B Josefine B
Sandra J
Skrev om Mälarkök

Det var supersmidigt med proffsigt bemötande och bra service från början till slut! De kom hem till oss och tog alla nödvändiga mått samtidigt som vi valde färg och utförande på skåpluckorna. Sedan, på det datum vi bestämt, kom de och tog bort våra gamla luckor och de nya monterades, allt på en dag - de var noggranna och hjälpsamma. Köket blev som nytt :) Rekommenderas varmt!

Alexandra H
Skrev om Mälarkök

Vi bytte köksluckor, samt fick nya måttbeställda stommar. Mycket bra service från första mötet. Eventuella fel åtgärdades utan problem. Har du tankar att byta/förnya ditt kök rekommenderar jag Mälarkök!

Jonas Thür Specialsnickerier
4.9/5 i betyg av 45 omdömen 4.9 av 45 omdömen

Patrik P
Skrev om Mälarkök

Vi är jätte nöjda med vårt kök, vänte tid på 5 veckor o köket vart klart på bara 4 timmar och prisetvar till en rimlig summa!

Christina E
Skrev om Mälarkök

Mälarkök var väldigt snabba och servicekunniga. Exakta mått och snabb montering. Jag blev jättenöjd!

Tomas
Skrev om Mälarkök

fungerade bra till ett vettigt pris

Kristina L
Skrev om Mälarkök

Bra service och priser, trevligt bemötande

Katarina P
Skrev om Mälarkök

Jag är mycket nöjd med mitt kök från Mälarkök. Det blev jättefint. Fantastiskt bra bemötande både vid beställningen samt även vid inmontering. Kan varmt rekommendera bolaget.

Ulrika Ö
Skrev om Mälarkök

Mälarkök var kunniga rådgivande snabba och trygga att ha att göra med. Helt tipp-topp helt enkelt!!