Maldinis AB

Maldinis AB

www.maldini.se
  • BadgeFiveYears

Välkommen till Maldinis AB! Vi är städföretaget med många års erfarenhet med fokus på våra kunder. Vi utför tjänster både för privatpersoner och företag. Vi erbjuder allt från hemstäd, storstäd, flyttstäd, visningsstäd, trappstäd, lokal- butiksstäd, skolstäd, fönsterputs och kontorsstädning.. För att du som kund ska bli nöjd...

117 omdömen om Maldinis AB

Sedan starten hos Reco 2019

Sanna S
Skrev om Maldinis AB

Personlig kundservice. Blev rent och snyggt i lägenheten.

Maj-Gun S
Skrev om Maldinis AB

Jag är tacksam för Maldinis. De är noggranna och gör ett bra jobb

Svar från Maldinis AB

Tack till vår trogna kund Maj-Gun!

Robin E
Skrev om Maldinis AB

+ De städade lägenheten - Otydlig kontakt med kundtjänst. - Lägger till saker i priset utan mitt godkännande och hänvisar sedan till att jag skulle godkänt det. De upprättar fakturan med 10 dagars betaltid och skickar sedan inte fakturan till mig innan det var 4 dagar kvar att betala på den. I min mening för kort tid och slarvigt av dem att inte skicka den tidigare. Skulle sammanfattningsvis inte rekommendera dem.

Svar från Maldinis AB

Hej Robin, Vad tråkigt att ni inte är nöjda med Maldinis AB Tack för bilderna ni skickade innan ni bestämde er för att boka oss och få en korrekt prisuppgift. Vi meddelade er då långt innan er städning var bokat och klar att ni behövde extra städ av golven då det var så pass ingrott och de svarta märken på golven behövdes verkligen skuras. Ni önskade tyvärr inte tilläggen alls. Vilket var tråkigt men som kund bestämmer ni detta självfallet. När vi utfört städningen och ni fick avslag av golven på besiktningen återkom vi...

Mikael E
Skrev om Maldinis AB

Duktiga städare, och bra kommunikation med företaget.

Svar från Maldinis AB

Hej Mikael, Tack för ert omdöme, alltid lika trevligt att städa hos er!

Isabella F
Skrev om Maldinis AB

Är verkligen jättenöjd. Min lägenhet har nog aldrig varit så ren. Tack för alla hjälp.

Svar från Maldinis AB

Hej Isabella, Vad roligt att höra! lycka till med allt nu.

Alma J
Skrev om Maldinis AB

Har haft en bra upplevelse av företaget. Snabba svar via Mail och lätta att komma i kontakt med. Seriösa och pålitliga för ett flyttstäd.

Svar från Maldinis AB

Hej Alma, Så roligt att höra, hela vårt team tackar för att ni valde att anlita oss!

Barbro H
Skrev om Maldinis AB

Jag skule vilja veta hur det blev till 3 tim fakturan. Sofia kom sent på grund av p bekymmer och städerskan gick kl 12.50

Svar från Maldinis AB

Hej Barbro, Det var väldigt roligt att träffa er som nya kund och få förtroendet att hjälpa er med er städning framöver. Tack för att ni kunde invänta mig när jag blev ett par minuter sen pga stora ombyggnationer i området, vilket gjorde det svårt att komma fram och parkera i området 😊 Jag precis har pratat med er via telefonen och vi har kommit fram till att det har blivit fel på er faktura. Vilket vi beklagar. Ni ska självfallet ha blivit debiterade för 2,5 timmar inte 3 timmar. Vi kommer justera detta så allt blir...

Agnes K
Skrev om Maldinis AB

A wonderful cleaning company. I dearly recommend them to whoever want the cleaning to be well done. ☺️

Hello Agnes! Thank you so much for everything :) We wish you a wonderful day

Wilma I
Skrev om Maldinis AB

Städningen ledde till en godkänd besiktning av lägenheten!

Svar från Maldinis AB

Hej Wilma, Vad roligt att höra att allt gick smidigt till :)

Mikaela N
Skrev om Maldinis AB

Smidigt och noggrant, jättenöjda.

Svar från Maldinis AB

Hej Mikaela, Tusen tack för ert fina omdöme, får oss att fortsätta vårt fina arbete med ny energi!

Anna S
Skrev om Maldinis AB

Vi blev bra bemött av städfirman med bra kommunikation om priser och vad som ingick i flyttstäd allt kändes tryggt efter att vi signerat avtalet med bank Id.vi hade höga förväntningar eftersom de har bra betyg på reco, vilket stämde eftersom att vi gjort genomgång med städfirmans personal på plats. Vi fick dock ett problem med ugnen som vi har i vår lägenhet då luckan ej gick att stänga efter städning, svårt att veta om felet redan fanns eller blev orsakad. Vi rekommenderar att man kollar allt innan någon firman kommer...

Svar från Maldinis AB

Hej Anna, Tack för ert omdöme och er recension :) Jag har återkopplat till er om ugnen och det var tydligen en spärr som någon hade kommit åt, vilket fixades tillbaka på 30 sek. Vad skönt! Städaren meddelade mig om ugnen direkt kl 08.37 på städdagen och att den inte gick att stänga helt. Vi tackar för ett fint samarbete och önskar er lycka till med allt :)

Anitha L
Skrev om Maldinis AB

Bra kontakt och bra personal nöjd med utfört arbete

Svar från Maldinis AB

Hej Anitha, Tack för allt! :)

Jr T
Skrev om Maldinis AB

Trevliga, professionella och noggranna. Nöjd kund sen 2020.

Svar från Maldinis AB

Hej Jr Träningsstudio, Alltid lika trevligt för oss att komma och städa hos er Ha en trevlig dag!

Kurt A
Skrev om Maldinis AB

Trevligt bemötande, jättefint städat.

Svar från Maldinis AB

Hej Kurt, Vi tackar för att ni tog er tid att skicka ett omdöme om oss! Lycka till med allt nu.

Sandra J
Skrev om Maldinis AB

Snabb återkoppling och trevligt bemötande. Rekommenderar!

Svar från Maldinis AB

Hej Sandra, Så roligt att höra :) Tack för att ni allt att anlita oss!

Sonja N

Trevligt bemötande. Bra utfört arbete

Svar från Maldinis AB

Hej Sonja, Tack för ert fina bemötande :)

Kristina O
Skrev om Maldinis AB

Städning av lägenhet mycket bra städat

Svar från Maldinis AB

Hej Kristina, Vad bra att allt gick smidigt till och att ni blev nöjda med vår städning :)

Asif K
Skrev om Maldinis AB

Very welcoming and great support from begining to end. Very clear instructions. Very responsive . Very professional behavior. They did a great job. Nice price. I will highly recommend them. Good luck to all the team and specifically Sofia for all the great work and support.

Svar från Maldinis AB

Hej Asif, Thank you so much!!! We did it with pleasure :)

Björn L
Skrev om Maldinis AB

Maldini hjälpte mig städa min lägenhet inför studentmottagning. Enkelt å boka, kommer när de ska och resultat enligt förväntan. Topp!

Svar från Maldinis AB

Hej Björn, Vad roligt att höra, hoppas ni fick ett fint mottagande för er student :) Må gott :)

Madeleine S
Skrev om Maldinis AB

Noggrant och fint flyttstädat, vi är mycket nöjda. Något långsam svarstid på e-post till en början, men annars smidigt med bokning via BankID efter att ha skickat förfrågan om offert.

Svar från Maldinis AB

Hej Madeleine, Tack för ert omdöme och att ni tog er tiden att skriva om oss, Uppskattas :)

Roos T
Skrev om Maldinis AB

Vi köpte flyttstäd av Maldinis och vi är jättenöjd med resultatet! De var vänlig i kontakt, mycket noggrann och städade allt perfekt! Funderar att anlita de i framtiden för städ veckovis. Kan verkligen rekommendera Maldinis!

Svar från Maldinis AB

Hej Roos, Tack tack tack! Så härligt att höra :)

Marika T
Skrev om Maldinis AB

Beställningen avsåg en städning av halva huset att fixas på en förmiddag (har tidigare haft regelbunden städning av hela huset på ca 5 tim). Uppdraget utförs av två visserligen trevliga och grundliga men enbart spansktalande killar som kan enskilda städmoment men inte har överblick och skulle behövt minst dubbla tiden för att göra det önskade jobbet om vi inte varit hemma, kontaktat städledaren och styrt upp det hela. Om det varit ett superproffs skulle jag möjligen acceptera att inte kunna kommunicera men det här var ingen...

Svar från Maldinis AB

Hej Marika, Tack för er omdöme. Vi har alltid en arbetsledare på plats hos kunden Kl 08.00 för att gå igenom alla moment med nya kunder innan vi utför en städning. Detta utfördes även hos er. Då vi fått tre olika instruktioner från er, ett via telefonsamtal (endast städ av nedervåningen med dammigt och dammsugning och badrum, inte alla rum ska städas) ett via mejl (där la ni även till köket) och ännu nya instruktioner på plats (mattor ska tas ut piskas, alla rum på nedreplan ska dammsugas men vardagsrum ska ej moppas,...

Mehdi N
Skrev om Maldinis AB

H EJ DE ÄR BÄSTA I HELA NORDEA MED ORDNING OCH ATT PASSA TIDER SOM VÄNTA JAG KOMMER OCH ATT REKOMENDRA DE TILL MINA KONTAKTER DE ÄR ÄRLIGA OCH SMART SNÄLLA

Svar från Maldinis AB

Hej Michael, Tack för ert omdöme, alltid lika trevligt att träffa dig och din familj och hjälpa er med städningen. Vi önskar er en trevlig helg!

Maria N
Skrev om Maldinis AB

Extremt proffsiga och dessutom mycket trevliga att ha att göra med. Jag har hemstädning och har även använt tjänsten flyttstäd ett par gånger . Dom är väldigt flexibla så man kan alltid lägga till vissa saker som hemstädningen behöver kompletteras med .Ingenting är någonsin ett problem . Det är bra tycker jag . Jag har alltid varit mycket nöjd . Rekommenderas å det varmaste !!!

Svar från Maldinis AB

Hej Maria, Vad roligt att höra att ni fortfarande är nöjda med oss. Vi uppskattar ert omdöme och att ni valt att anlita oss när ni behöver hjälp med städning. Ha en solig fredag!

Belinda H
Skrev om Maldinis AB

Superbra! Trodde inte att det gick att få lägenheten med så ingrodd smuts så skinande ren. Rekommenderas varmt!

Svar från Maldinis AB

Hej Belinda, Tack för att ni anlitade oss för er flyttstädning. Vi är väldigt glada när vi får dessa fina omdömen från våra kunder! Vi önskar er lycka till med allt.

Marianne H
Skrev om Maldinis AB

Jag är tillfreds medstädningen med nuvarande pojke.

Svar från Maldinis AB

Hej Marianne, Vad roligt att höra att allt flyter på och att ni är nöjda. Ni är alltid välkomna att kontakta mig om ni behöver hjälp med något mer såsom fönsterputs. Ha en trevlig dag!

Ulf M
Skrev om Maldinis AB

Helt OK, lite irriterande att den som städar talar i telefon hela tiden som han är här. Han verkar inte helt fokuserad på arbetet.

Svar från Maldinis AB

Hej Ulf, Vi finns alltid här för er och ert hem. Vi tar gärna emot mer feedback om vad som kan förbättras gällande er hemstädningen via mejl info@maldini.se eller vid 018-472 17 00. Gällande telefonsamtal under arbetstid, när vi är ute hos våra kunder ska vi inte prata i telefonen. Det enda undantaget är om ens chef ringer en. Jag har pratat med städaren som ska förbättra sig. Vi tackar för ert omdöme och önskar er en trevlig helg!

Maj-britt A
Skrev om Maldinis AB

Bra kontakt via sms eller telefon. Det är alltid ett väl utfört arbete av det jag har beställt. Vissa språksvårigheter kan uppstå om det kommer nya städare. Jag har veckostädning av lägenheten var 4:e vecka, samt fönstertvätt någon gång om året.

Svar från Maldinis AB

Hej Maj-Britt, Vad härligt att höra att allt går bra med er städning och fönstertvätt. Vi tar emot feedbacken och ska försöka göra vårt bästa för ännu bättre kommunikation gällande vissa anställda. Tack för er tid och ha en trevlig dag!

Tommy D
Skrev om Maldinis AB

Mycket trevligt bemötande och offerten man fick var väldigt tydlig om vad som ingick och vad som inte ingick. Jag beställde en flyttstäd och Maldinis uppfyllde det jag förväntade mig mer än väl! Mycket nöjd med resultatet och jag kan verkligen rekommendera Maldinis!

Svar från Maldinis AB

Hej Tommy, Vi ä glada att vi kunde hjälpa er och att ni blev nöjda!

Ingela M
Skrev om Maldinis AB

Med berömt godkänt i alla avseenden!! Rekommenderas, absolut…

Svar från Maldinis AB

Hej Ingela, Tusen tack för uppskattningen.

Ellen A
Skrev om Maldinis AB

Fint bemötande, alltid flexibilitet och öppenhet inför tidsändringar! Sofia är en klippa. Vi har valt städning av vårt hus var fjärde vecka. Det blir otroligt rent och killarna är väldigt noggranna och måna om ett bra slutresultat. Hela spektrat omhändertas, från grovstäd och kalkborttagning i kök och badrum till puffade kuddar och bäddade sängar. Dock önskar vi att faktureringsrutinerna ändras till en månatlig betalning i slutet av varje månad, precis som för alla andra räkningar. Som det är nu blir läget väldigt oförutsägbart,...

Svar från Maldinis AB

Hej Ellen, Tack för er uppskattning och er recension. Vi blir så glada! Jag ska meddela städarna detta även! Gällande faktureringen. Vi har betalningsvillkor på 10 dagar till privatperson och då fakturorna ska komma runt den 20-31:e i varje månad fortsättningsvis hoppas vi detta ska passa er framöver. Annars får ni gärna kontakta oss så kommer vi fram till en lösning som passar er bättre. Önskar er en trevlig dag Med vänliga hälsningar Sofia

Pia Å
Skrev om Maldinis AB

Vi behövde hjälp med flyttstäd och Maldinis gav otroligt bra kundservice! De var väldigt noggranna och kunniga med trevlig personal. Vi är jättenöjda!

Svar från Maldinis AB

Hej Pia, Åh vad roligt att höra att ni är nöjda! Ni får ha en fantastiskt dag. Med vänliga hälsningar Maldinis

Louise G
Skrev om Maldinis AB

Relativt billig flyttstäd, besiktningen godkänd förutom någon avlagring i toastolen som de kom för att försöka åtgärda utan vidare resultat. Lite otydlig mejlkontakt med på det stora hela nöjd.

Svar från Maldinis AB

Hej Louise, Tack för ni tog ert tid att skriva ett omdöme om oss på Maldinis. Det uppskattas! Vi återkommer alltid om det skulle dyka upp något på besiktningen som måste åtgärdas. För oss är det otroligt viktigt att kunden är nöjd och där kommer även vår nöjd kund garanti in. I ert fall kom vi tillbaka för att rengöra inuti toastolen och tog bort det som gick att ta bort. Jag såg ert mejl där det stod att fastighetsteknikern använde ett väldigt starkt medel för att få bort de små kalkavlagringar som fanns kvar. Vilket...

David Z
Skrev om Maldinis AB

Beställde flyttstäd, vilket ordnades friktionsfritt. Mycket grundligt arbete. Fick anmärkning på fönsterputsen vid besiktningen, men jag kunde själv inte se vad som skulle vara problemet – dessutom putsades de i mörker och minusgrader. Fönstren klarade senare en ombesiktning. All kontakt med företaget gick väldigt smidigt. Rekommenderas!

Svar från Maldinis AB

Hej David, Tack för ert omdöme. Vad härligt att höra att fönsterna gick igenom :) Andra gången vi var där var det även full snöstorm men allt gick bra och det är det viktigaste! Vi hoppas ni kommer trivas i er nya bostad och önskar er allt gott. Med vänliga hälsningar Maldinis AB

Joacim P
Skrev om Maldinis AB

Tänker på kundens bästa och ser till att dem blir 100% nöjda. Rekommenderas varmt och kommer alltid att anställas vid Flyttstäd framöver

Svar från Maldinis AB

Hej Joacim, Hoppas det blev en smidigt flytt till er nya bostad och att ni kommer trivas där. Vi är alla väldigt glada över att vi kunde hjälpa er så er flytt gick smidigt till. Ni är varmt välkomna att anlita oss igen när ni behöver oss. Med vänliga hälsningar Maldinis

Michael E
Skrev om Maldinis AB

Lyhörda, tillmötesgående samt mycket noggrann städning. Snyggade till efter städning med "lättare" styling med kuddar och filtar. Jag är mycket nöjd!!!

Svar från Maldinis AB

Hej Michael, Tack för att ni valde att anlita oss. Roligt att höra att ni blev nöjda med även den lättare stylingen av George. Han blev väldigt glad av er recension :) Ha en trevlig dag Med vänliga hälsningar Sofia, Maldinis

BILLEL YOUCEF E
Skrev om Maldinis AB

Seriöst företag, underbar flyttstädning,trevligt bemötande,vi fick ett pris samma dag genom mail,jag ville ha lite extra i städningen typ balkongen,då var det så enkelt att beställa det med Chefen, mycket rekommenderat. Maldinis har en bra framtid tycker en nöjd kund. Tack Maldinis AB.

Maldinis AB gillar detta
Svar från Maldinis AB

Hej Yousef, Tack för era varma ord och vi är så glada över att ni är nöjda med vårt arbete 😌 Vi önskar er all lycka till och att ni ska trivas i er nya bostad. Varma hälsningar George Maldinis AB

Thomas G
Skrev om Maldinis AB

Allt fungerade bra med flyttstädningen, fick offert redan efter en dag vilket underlättade planering.

Hej Thomas, Vad trevligt att ni är nöjda, då är vi nöjda! Mvh Maldinis AB

Julia H
Skrev om Maldinis AB

Fick ett otroligt bemötande från samtliga jag hade att göra med från Maldinis! Så trevliga, serviceminded och bryr sig om sina kunder! Kommer rekommendera till alla jag känner som ska flytta! Överträffade mina förväntningar!

Svar från Maldinis AB

Hej Julia, Tack för er fina recension! Vi älskar att göra våra kunder nöjda och glada. Med vänliga hälsningar Maldinis

Anitha L

Funkar bra när M Smith kommer och städar, funkar bra trevlig personal // Anita

Svar från Maldinis AB

Hej Anitha, Smith är en duktig kille som alltid har ett leende på läpparna. Vi är glada över att ni är lika nöjd med honom som vi! Mvh Maldinis AB

Ylva H
Skrev om Maldinis AB

Bra bemötande. Flexibla med tid och praktiska arrangemang. Överlag noggrann flyttstädning. När jag påpekade att städningen inte var perfekt på vissa punkter, kom de prompt tillbaka och fixade det. Framhöll flera gånger att det bara var att återkomma om vi upptäckte något mer vi inte var nöjda med.

Svar från Maldinis AB

Hej Ylva, Vad härligt att höra att allt gick bra. Lycka till med allt! Med vänliga hälsningar Maldinis

Anneli B
Skrev om Maldinis AB

Jag tycker det är mer än skamligt att få detta mail, adresserat till min pappa, då städningen var för min pappas dödsbo!

Svar från Maldinis AB

Hej Anneli, Vi beklagar att ni fick detta automatiskt utskicka till er mejl med er fars namn. Detta var namnet ni angav som dödsboet namn och själva fakturan skickas till er då ni är beställaren. Hoppas allt gått bra och beklagar återigen. Med vänliga hälsningar Maldinis

Kristoffer L
Skrev om Maldinis AB

Flyttstädningen var helt enligt förväntan. Fick även tid med kort varsel, vilket uppskattas.

Svar från Maldinis AB

Hej Kristoffer, Toppen att höra att allt gick bra även med kort varsel. Vi uppskattar er som kund! Med vänliga hälsningar Maldinis

Maj-gun S
Skrev om Maldinis AB

Är ett bra företag, lätt att samarbeta med. Höga förväntningar på ett noggrant utfört arbete. Är nöjd.

Svar från Maldinis AB

Hej Maj-gun, Tack för ett fint samarbete vi haft under många år. Alltid lika härligt att städa hos er! Med vänliga hälsningar Sofia Maldinis

Marianne H
Skrev om Maldinis AB

Jag har alltid blivit bemött på ett trevligt sätt. Samma pojke kommer varje gång och utför sitt jabb på ett bra sätt..

Svar från Maldinis AB

Hej Marianne, Tack vad fint :) Smith är en duktig kille som alltid ser fram emot att städa hos er. Med vänlig hälsningar Maldinis

Ulf M
Skrev om Maldinis AB

Jättebra städning. Trevlig personal och än så länge inga problem.

Svar från Maldinis AB

Hej Ulf, Tack för det fina omdömet, uppskattas. Vi hjälper er gärna med allt ni önskar inom städning. Vill ni ha fönsterputs meddelar ni bara oss. Med vänliga hälsningar Sofia Maldinis

Maj-britt A
Skrev om Maldinis AB

Positivt bemötande. Det känns tryggt att anlita Maldinis. Bra arbete och trevlig personal. Köpt städning regelbundet under många år och fönstertvätt ibland.

Svar från Maldinis AB

Hej Maj-Britt, Vi är mycket glada över att ni känner er trygga med vår städning. Vi är väldigt glada att ha er som vår kund hos oss. Med vänliga hälsningar Maldinis

Emil A
Skrev om Maldinis AB

Vi är väldigt nöjda med resultatet.

Svar från Maldinis AB

Hej Emil! Vad härligt att allt gick bra och att ni är nöjda! Ha en fin påsk! Med vänliga hälsningar Maldinis AB

Agnes G
Skrev om Maldinis AB

Enkel kommunikation på Mail Blev väldigt väldigt rent och snyggt! Extremt imponerande av han som städade!

Svar från Maldinis AB

Hej Agnes, tack för ert fina omdöme, vi önskar er en fin påsk!

Gunilla F
Skrev om Maldinis AB

Bra städning allt till belåtenhet utom att dom inte vände på fönstren och tvättade utsidan

Svar från Maldinis AB

Hej Gunilla, Tack för att ni tog er tid att skriva ett omdöme om oss på Maldinis. Vi beklagar att fönsterna inte tvättades på utsidan. Anledning var som sagt att de öppnades utifrån och att vi ej kunde nå att fönsterputsa dem inifrån eller utifrån och då de satt väldigt högt upp (flera flera meter, jag åkte även ut dit för att kika på det) och vi inte fått info om detta innan så kunde vi inte tvätta dem. Vilket vi beklagar. För att tvätta de fönsterna behöver man skylift eller väldigt lång fönsterputspinne (special för...