Mathias Dahlgren Matbaren

Ring 08-679 35 84 www.mathiasdahlgren.com

4 omdömen om Mathias Dahlgren Matbaren

Mats I
Skrev om Mathias Dahlgren Matbaren

Matbaren rekommenderas VARMT! Bland det bästa jag någonsin ätit och kanon bra personal. Åhhh längtar tillbaka.

Paraden
4.2/5 i betyg av 4733 omdömen 4.2 av 4733 omdömen

Jag är på Paraden ofta och det brukar vara bra men vid mitt senaste besök var det ett totalt haveri. Servicen glömde allt, ville tvinga (bok

Kenneth A
Skrev om Mathias Dahlgren Matbaren

Matbaren har klockrent koncept! Rätterna är större än vanlig förrätt och mindre än varmrätt, och man beställer in en och en så länge man vill ha mer...

Micke
Skrev om Mathias Dahlgren Matbaren

Är man inte rädd för att betala för matkonst är Matbaren en av Sveriges absolut bästa restauranger på ett sätt som "min favoritkrog på hörnet" aldrig kan komma i närheten av. Här kan man bara bli besviken på notan.

Bockholmen Hav & Restaurang
4.3/5 i betyg av 7931 omdömen 4.3 av 7931 omdömen

Fantastisk miljö, mycket god mat, mycket bra service o vänligt bemötande! Besöker gärna Bockholmen Hav o Rest 1000 ggr om!

Håkan R
Skrev om Mathias Dahlgren Matbaren

Jag besökte Matbaren för tredje gången häromdagen. Modellen med smårätter fungerar utmärkt och de är fantastiska smakupplevelser var och en. Bemötandet är mycket professionellt och vänligt från det att man stiger in genom ytterdörren. Trivs själv bättre i den relativt restaurangen anspråkslösare miljön.