Mazda Bilgalleri

Mazda Bilgalleri

4.5

Dalarnas återförsäljare av Mazda hittar du hos oss på Mazda bilgalleri i köpcentret Kupolen. Vi satsar på en unik försäljning av bilar - mitt i den populära och folktäta gallerian i Borlänge. Vår bilhall är inte bara en affär utan mycket mer. Vi tycker att valet av bil är viktigare än så. Oavsett om du har en stor familj eller...

13 omdömen om Mazda Bilgalleri

Mari T
Skrev om Mazda Bilgalleri

Skit på beige skinnhandtaget i förarsätet. Inte kul pånybil. Förövrigt bra bemtande

Installationskonsult I Mora

Det var ett bra bemötande med trevlig och bra försäljare. Jag köpte en ny bil. Det vart längre leveranstid än först sagt, det är det enda som inte var bra.

Mikael G
Skrev om Mazda Bilgalleri

++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

Solveig B
Skrev om Mazda Bilgalleri

Väldigt bra bemötande. Bra information. Erbjudande om att få prova liknande bil på en provtur. Ringde några gånger om frågor jag hade. Fick bra respons och klara svar. Superbra!

Rolf A
Skrev om Mazda Bilgalleri

Gediget omhändertagande. Jag är helt nöjd.

Sven-Arne W
Skrev om Mazda Bilgalleri

Bra frånsett försenad anm om ägarbyte som innebar att försäkringspremie för min inbytta bil drogs fr mitt konto. Suveränt agerat dock fr Mikael Willman för att reda upp det hela! Kan oxå nämna att jag blev uppringd av den nye ägaren till min inbytta bil. Han undrade om det inte fanns ngn reservnyckel, han hade inte fått ngn. Fakta är att jag tappat bort den och att jag fakturerats för en ny av Uppsala Bilgalleri - illa då att man inte ordnat en, redan betald ny nyckel, till köparen av min gamla bil... Men i övrigt har allt fungerat till största belåtenhet.

Åsa G
Skrev om Mazda Bilgalleri

Trevliga och hjälpsamma bilförsäljare.

Bengt S
Skrev om Mazda Bilgalleri

Bemötandet från säljarna var mycket bra,såg till att jag fick ett drag monterat. Hoppas ni hittar en försäljningslokal i Borlänge

Stefan V
Skrev om Mazda Bilgalleri

Suveränt bra bemötande av Andreas i Borlänge! Nybilsförsäljning.

Michael D
Skrev om Mazda Bilgalleri

Mycket bra bemötande och tillgänglighet gällande frågor.

Åke E
Skrev om Mazda Bilgalleri

Hej, trevligt bemötande; inget att klaga på.

Fredrik A
Skrev om Mazda Bilgalleri

Köpte en nya Mazda CX-3 av dom och är nöjd med hela resan från offert till leverans.

Kaptens Motor
Skrev om Mazda Bilgalleri

Mycket trevlig personal och bemötande