mc Donald's s:t Erik

2.9

7 omdömen om mc Donald's s:t Erik

Oscar D
Skrev om mc Donald's s:t Erik

BÄSTA SERVICEN! Speciellt killen med snygg tatueringn runt sin hals. VI kom 12 st 10-åriga buskillar som yrigt skulle beställa mat och han ordnade bästa service man kan få. TACK!

Österlånggatan 17
4.0/5 i betyg av 4108 omdömen 4.0 av 4108 omdömen

Jessica I Jessica I
Stefan Q

Jakob D
Skrev om mc Donald's s:t Erik

Stans bästa Big Mac? Denna McDonald's håller en hög standard på den bästa hamburgaren som finns där ute. Alla ni som tjatar om Max mål och hur lite koldioxid den släpper ut vid tillverkning, kan slänga er i väggen. Vem bryr sig?

Djurgårdsbrunn
4.1/5 i betyg av 6252 omdömen 4.1 av 6252 omdömen
BadgeTwoYears

Caroline C Caroline C
Ola A
Skrev om mc Donald's s:t Erik

Kanske inte den bästa restaurangen, men fyller sin funktion mitt på natten. Personalen borde vara lite mer kundinriktade å plugga på begreppet kundservice

Frans M
Skrev om mc Donald's s:t Erik

När man äter där undrar man om man befinner sig i Sverige om ni förstår vad jag menar...

Bockholmen Hav & Restaurang
4.3/5 i betyg av 7920 omdömen 4.3 av 7920 omdömen

Per-olof G Per-olof G
John H
Skrev om mc Donald's s:t Erik

Som vilken restaurang i samma kedja som helst.

Lars  S
Skrev om mc Donald's s:t Erik

Gillar inte alls denna restaurang. Dels pga personalens bristande förmåga att vara serviceinriktade. Har visserligen öppet dygnet runt, men till vilket pris. Snabbmat är vad Mcdonalds skall servera, då vill man inte vänta på maten i 10 minuter efter att ha stått i kö i ca 15. Rekomenderas EJ

Paraden
4.2/5 i betyg av 4716 omdömen 4.2 av 4716 omdömen