mc Utveckling i Stockholm HB

3.2

9 omdömen om mc Utveckling i Stockholm HB

Allan Mattias J
Skrev om mc Utveckling i Stockholm HB

Vilka stjärnor! Superenkla och smidiga kring hämtning och lämning. Raka puckar och kunniga. Hade en scooter inne på service och har bara bra saker att säga om Håkan & hans crew! Egentligen bara vad man förväntar sig, men faktiskt ovanligt och just därför så uppskattat!

Martin F
Skrev om mc Utveckling i Stockholm HB

Top notch och tar sig tid till sina kunder,imponerad.

Jim W
Skrev om mc Utveckling i Stockholm HB

Otroligt trevliga och hjälpsamma !!

Marcus B
Skrev om mc Utveckling i Stockholm HB

Första gången jag lämnade in skotern på reparation tog det över två månader att få tillbaka den. Trots att jag missade hela skotersäsongen och det tog sådan tid tänkte jag att det säkert var en engångsföreteelse och gav dem en chans till. Andra gången jag lämnade den på reparation tog det ÅTTA MÅNADER innan jag fick beskedet att de inte kan laga den. Fortfarande ingen ursäkt från verkstaden, som dessutom inte svarar på mejl om hur det går med reparationen. Helt overkligt.

Jan E
Skrev om mc Utveckling i Stockholm HB

Två muppar med ett handelsbolag. Den ena kan pumpa däck, den andre kan skriva fakturor men de är inte muppar utan snarare ISIS! Piaggio klantade till det rejält med utbildningar och generelagenter två ggr och inte kräver obligatorisk närvaro för att få vara licensierad handlare! Det hade gjort de här två mupparna arbetslösa om de inte vill jobba som vanligt folk för att tjäna pengar. Köpte en Piaggio EU moped för två år sen som hade problem redan då jag fick den.. Sen var det en sväng med startmotorn. Ett garantijobb...

DAVID B
Skrev om mc Utveckling i Stockholm HB

Jag åkte dit på lunchen en tisdag för att köpa en hållare till registreringsskylt. Kom dit 12:30 varpå det visade sig att de inte öppnade förrän 13:00. Däremot var dörren på baksidan öppen så jag tittade in och frågade vänligt om de kunde vara lite flexibla. Fick på ett mycket bryskt sätt "nej" till svar. Totalt rigida och kundotillvänt. Fick sitta och vänta en halvtimme utanför helt i onödan bara för de har ovanliga öppettider. Rekommenderas INTE!

David W
Skrev om mc Utveckling i Stockholm HB

Beställde bla topbox till min vespa. Topboxen var inte hel, så jag gick självklart tillbaka dit. Fick då en del och tyckte att jag skulle laga den själv. Jag gjorde som de sa, men det gick inte så bra. Ringde till dem direkt. De skulle ringa upp mig, vilket de aldrig gjorde. Så jag gick dit igen för att se hur vi skulle gå tillväga. Jag kom in och blev totalt ignorerad av en av personalen som sitter där. Tillslut frågade hon otrevlig vad det handlade om. Hon sa att jag skulle prata med en annan person. Jag väntade ett tag...

Marcus A
Skrev om mc Utveckling i Stockholm HB

Verkar vara duktiga och ärliga. Det faktum att jag efter fem veckor fortfarande inte har fått tillbaka Vespan som är på reparation drar dock ner betyget ett snäpp.

Åsa Tomas F
Skrev om mc Utveckling i Stockholm HB

Äntligen vettigt ärligt folk!!! Har precis köpt en Piaggio mp3 500 och har fått enormt bra information om den samt provkörning, bra tips att tänka på osv. Till skillnad från andra mc-butiker så tar dom sig tid att förklara bra!